Olisiko sinusta ok jos kumppanisi lähtisi viikoiksi pyöräilemään vastakkaista sukupuolta olevan uuden tuttavan kanssa?
Majoittuisivat teltassa reissun ajan.. kiertäisivät Suomea
Kommentit (46)
Oliko incelli muita vastaavia satuvariaatioita perjantai-iltaan?
Antaa pyöräillä. Mä en miestä omista.
Ei, romanssi tuommoisella reissulla syntyy
Kuulostaa kivalta. Hyvä liikunta- ja matkustusmuoto 👍🏽
Ei todellakaan olisi ok lähteä kahdestaan ja nukkua teltassa toisen naisen kanssa.
Tuollaiset reissut tehdään oman kumppanin kanssa tai miespuolisten kavereiden kanssa. Me ollaan oman miehen kanssa onneksi tällaisista ihan samoilla linjoilla, niin ei tartte tällaisia edes miettiä.
Olisi ihan OK, mutta en mitenkään keksi, miten puoliso tuon voisi toteuttaa. Hänellä ei ole kesälomaa, joku pariviikoinen pyöräily olisi siis lokakuun loppupuolella.
No, olisihan se outoa tammikuussa!
En tiedä tykkäisinkö että on viikkoja pois, muuten ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei, romanssi tuommoisella reissulla syntyy
On syttynyt jo !
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan olisi ok lähteä kahdestaan ja nukkua teltassa toisen naisen kanssa.
Tuollaiset reissut tehdään oman kumppanin kanssa tai miespuolisten kavereiden kanssa. Me ollaan oman miehen kanssa onneksi tällaisista ihan samoilla linjoilla, niin ei tartte tällaisia edes miettiä.
Et ole sitten nähnyt Brokeback Mountain elokuvaa?
Voin lähteä jos saan oman koirani mukaan,a
Oon ollut itsekin reissussa miespuolisen kaverin kanssa, kerran saatiin vain pieni huone yhdestä kaupungista ja nukuttiin samassa sängyssä. Tuo aloituksen reissu kuulostaa kyllä tosi pitkältä.
Jos mä en tykkäisi pyöräilystä enkä haluaisi tuollaiselle reissulle puolisoni kanssa, niin totta kai hän saa lähteä kaverinsa kanssa. Mä en tunne mustasukkaisuutta ollenkaan.
Totta kai olisi ok, mutta takaisin ei olisi tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten nähnyt Brokeback Mountain elokuvaa?
Tämä! Meidän ukko ei lähe mistenkanssa testailemaan tai kalaan. Lähtee vain yksin.
Tietysti. Itse voisin löhteä silloin viikoksi Mallorcalle, jonkun Pedron poljettavaksi 🍹🏖
Jos saisin sillä välin runsaasti spermaa, niin olisi.