Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinusta ok jos kumppanisi lähtisi viikoiksi pyöräilemään vastakkaista sukupuolta olevan uuden tuttavan kanssa?

Vierailija
17.01.2025 |

Majoittuisivat teltassa reissun ajan.. kiertäisivät Suomea

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, romanssi tuommoisella reissulla syntyy

Romanssi voi syntyä vaikka ruokakaupassa. Kun suhde on hyvä niin sellaista ei synny kehenkään muuhun.

Vierailija
22/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hyväksyt sen, että siellä hinkkaantuu alapäät muutakin kuin satulaa vasten.

Tuollainen irtiotto voi jopa pelastaa kuivuneen avioliiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan polkemaan matsikköön tammikuussa?

Vierailija
24/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kahtena kesänä polkemassa rengastien varatun ystävän kanssa. Sen miehelle oli ihan ok ja ollaa oltu ystäviä yli 15v. Mahtava reitti upeissa maisemissa. Pantii joka reissulla. Ens kesänä ei olla enää lähdössä, sillä nyt minä olen parisuhteessa enkä halua pettää kumppaniani.

Vierailija
25/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko incelli muita vastaavia satuvariaatioita perjantai-iltaan?

Päivystätkö sä tällä palstalla oikeasti klo 7-23 joka helvetin päivä? Itketkö itsesi uneen iltaisin?

Vierailija
26/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko incelli muita vastaavia satuvariaatioita perjantai-iltaan?

Päivystätkö sä tällä palstalla oikeasti klo 7-23 joka helvetin päivä? Itketkö itsesi uneen iltaisin?

Kuka sua on satuttanut?

Vierailija
27/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin kahtena kesänä polkemassa rengastien varatun ystävän kanssa. Sen miehelle oli ihan ok ja ollaa oltu ystäviä yli 15v. Mahtava reitti upeissa maisemissa. Pantii joka reissulla. Ens kesänä ei olla enää lähdössä, sillä nyt minä olen parisuhteessa enkä halua pettää kumppaniani.

Oliko liukaskin suoli kun palasit kotiin.

Vierailija
28/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että sun olis pakko panna sillä reissulla taas vai? Eikö voi lähteä vain pyöräilemään? Vai onko pyöräily teidän suhteessa pettämistä?

Vierailija
29/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska potkulaki voisi yllättää!

Vierailija
30/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljetaan poljetaan mummolaan kissoja katsomaan...

Vierailija
31/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että sun olis pakko panna sillä reissulla taas vai? Eikö voi lähteä vain pyöräilemään? Vai onko pyöräily teidän suhteessa pettämistä?

Pettämisen voi määritellä vain suhteen sisällä.

Vierailija
32/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi itse toista sukupuolta olevan kaverin kanssa telttaan viikoksi sillä olen parisuhteessa. 

33/46 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellaakaan olisi. Piste.

Jonkun sukulaisen kanssa EHKÄ voisi olla ok.

Vierailija
34/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska reissu on ennenkin sisältänyt seksiä, niin uskon hänen odottavan sitä myös tulevilta reissuilta. Tuskin hän mun parisuhteelle hirveesti arvoa laskee, kun ei arvosta omaansakaan. Mä en petä kumppaniani vaan joutuisin antamaan ystävälleni pakit. Olis vaan kiusallista kaikille.

Vierailija
35/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut itsekin reissussa miespuolisen kaverin kanssa, kerran saatiin vain pieni huone yhdestä kaupungista ja nukuttiin samassa sängyssä. Tuo aloituksen reissu kuulostaa kyllä tosi pitkältä. 

Oliko kiihkeä yö?

Vierailija
36/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilemään vai polkemaan? Teltat on jo pystyssä

Vierailija
37/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. En edes seurustelisi sellaisen kanssa joka haluaa pyöriä muiden kanssa.

Vierailija
38/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minne ovat suuntaamassa? Tulilahden leirintäalueelle?

Vierailija
39/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
40/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mun mies oli yhden yön mökillä lapsuuden ystävänsä kanssa (joka siis eri sukupuolta ja molemmat heteroja, tuo nainen oli kaiken lisäksi sinkku). Vaikka kyseessä oli lapsuudenystävä, saatiin tästä yksi näistä parisuhteen mukana kulkevista ongelma-asioista, jotka nousee pintaan silloin tällöin. Olen ihan varma, että tottakai siellä oli seksiä. 

Mies ei ole sen jälkeen enää mennyt moisille reissuille, kun tein kyllä selväksi, ettei ole ok, mutta tuollaiset jää kyllä kaivelemaan, että jos vähänkin tekee jotain vastaavaa, niin tuo tapaus tulee varmasti myös mieleen, eli aikamoista riskiä otti meidän eron suhteen.

Mitään pitkiä pyöräilyreissuja en hyväksyisi missään nimessä (toki hän saa mennä, mutta parisuhde minun kanssa loppuu siihen). Tuo samainen nainen on mm. pyytänyt häntä mukaan laskettelureissulle, mutta mies kieltäytyi kysyttyään minun mielipidettä asiasta. Laskettelureissut hän saa toteuttaa minun kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi