Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me joille ylipaino on normaalipaino

Vierailija
17.01.2025 |

Minulle on sanottu, että bmi:n mukainen lievä ylipaino on minun vartalotyypille ok. Mutta miten paljon ylipainoa sitten on liikaa. Minulla on lihasta, mutta on myös pehmeää. Minulla on aina ollut tiimalasivartalo ja iso peppu. Olen tällä hetkellä 166/79. Olen miettinyt pitäisikö jo laihduttaa kun painoa on tullut lisää.

Kommentit (244)

Vierailija
41/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä läskivihaa on niin paljon. Ei kukaan oikeasti ole kiinnostunut kenenkään hyvinvoinnista vaan pelkästään siitä että halutaan potkia. Kun pysytte alipainossa nälän avulla niin pitää muidenkin sitten tuntea nälkää.. hyvä teidän kauniiden siellä olla .. huipulla!!!!!! Yksinkertaistatte kaiken

Ei ole läskivihaa vaan realismia. Kukaan tänne kommentoinut ei varmasti ole alipainoinen tai näe nälkää. Nyt valoja päälle!

Nyt valoja päälle jos joku 60 kiloinen on väärän painoinen !!!!!! Saatanan vosu 

Vierailija
42/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle ylipaino on normaalipaino"

Suurimmalle osalle erittäin uskottavaa :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166-senttisen ihmisen pitäisi painaa 50-60 kiloa. Eli sulla on ylipainoa aika reilusti.

Höpöhöpö. Olen juuri tuon ja 68 kg on viimeinen kilomäärä, joka osuu normaaliin. Normaalipaino ja kauneusihanteet ovat kaksi eri asiaa.

Itsensä huijaaminen on aika vaarallista, mutta siinähän pysyt läskinä ja ihmettelet mikset laihdu.

Missähän kohdassa kerroin paljonko painan? Satun nyt vain samanpituisena tietämään normaalipainoni rajat. Ehkä painan 160 kg, ehkä 49 kg, toisilla kun on ongelmana myös se, että paino ei nouse vaikka haluaisi.

Vierailija
44/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoikkia luullaan nykyään nälkäisiksi tai jotenkin itseään kiduttaviksi? Hehän syövät kulutukseensa nähden sopivasti. Usea hoikka syö kunnon aterioita, oikeaa ruokaa. Ei mitään sporttirahkoja, energiajuomia tai lounassalaatteja, vaikka voisi niin luulla.

Vierailija
45/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle ylipaino on normaalipaino"

Suurimmalle osalle erittäin uskottavaa :DD

Se on selitys kun ei viitsi olla syömättä eikä jaksa hilata persettä sohvalta, ei siis haluakaan laihtua.

Vierailija
46/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Senkin läski!

Vierailija
47/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu poistuu n, y, t, nyt.

Vierailija
48/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jotain yli 60 kg ehkä 64 kg yläasteella niin mulle sanottiin että olen ylipainon rajoilla tai siis normaalipainon ylärajalla . Olis pitänyt kuolla jo silloin pois. Mä vihaan tätä saatanan painon tuijotuspuhetta

Ei se oikeasti ole niin vaikeaa syödä järkevästi ja liikkua. Hikiliikuntaa ei edes tarvita normaalipainossa pysymiseen vaan ihan hyötyliikunta riittää. 

Mitä helvettiä sä selität!!!!!!!! Nyt jo hiljaa!!!!! Miks sä kommentoit tuollaiseen painoon yhtään mitään !!!!!!! Mä olin harrastanut tuohon aikaan uintia kolme kertaa viikossa.. turpa umpeen.  Söin aivan tavallista kotiruokaa . 

Right-o :D Meillä on varmasti hyvin eri näkemys tavallisesta kotiruoasta.

Ai kun olen painanut aivan normaalisti 64 kiloa niin olen ollut läski . 😳😳😳😳😳😳😳..  mee kaivoon!!!!! Mä todellakin söin kotona mutsin tekemää kotiruokaa. Ei ollut valmisruokia tai mitään sellasta. Kai mä saatana itse tiedän mitä olen syönyt!!!!?? 

Vierailija
49/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä läskivihaa on niin paljon. Ei kukaan oikeasti ole kiinnostunut kenenkään hyvinvoinnista vaan pelkästään siitä että halutaan potkia. Kun pysytte alipainossa nälän avulla niin pitää muidenkin sitten tuntea nälkää.. hyvä teidän kauniiden siellä olla .. huipulla!!!!!! Yksinkertaistatte kaiken

Ei ole läskivihaa vaan realismia. Kukaan tänne kommentoinut ei varmasti ole alipainoinen tai näe nälkää. Nyt valoja päälle!

No kyllä on jos on lyhyt.

Vierailija
50/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jotain yli 60 kg ehkä 64 kg yläasteella niin mulle sanottiin että olen ylipainon rajoilla tai siis normaalipainon ylärajalla . Olis pitänyt kuolla jo silloin pois. Mä vihaan tätä saatanan painon tuijotuspuhetta

Ei se oikeasti ole niin vaikeaa syödä järkevästi ja liikkua. Hikiliikuntaa ei edes tarvita normaalipainossa pysymiseen vaan ihan hyötyliikunta riittää. 

Mitä helvettiä sä selität!!!!!!!! Nyt jo hiljaa!!!!! Miks sä kommentoit tuollaiseen painoon yhtään mitään !!!!!!! Mä olin harrastanut tuohon aikaan uintia kolme kertaa viikossa.. turpa umpeen.  Söin aivan tavallista kotiruokaa . 

Right-o :D Meillä on varmasti hyvin eri näkemys tavallisesta kotiruo

Mutsi taisi käyttää reilusti rasvaa ja suolaa sen "terveellisen kotiruuan" tekemiseen. Suomalainen kotiruoka ei ole mitään terveysruokaa todellakaan.

Vierailija
51/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

48: Ja olit normaalipainon ylärajalla syystä että?

Vierailija
52/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 157 ja painoin 64.. onneks sinä olet kaunis ja kaikessa oikeassa. Toivottavasti pahaa tapahtuu sulle

Vierailija
53/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ylipainoa ja vyötärö 80 cm ja lantio 113 cm ja rinnanympärys 102 cm. Pituutta 171 cm ja ikää 33 v. Minulla lukee lääkärin kirjauksessa normaalivartaloinen. Tiedän silti, että olen ylipainoinen.

Kuinka lihavan painoinen olet?

Vierailija
54/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 157 ja painoin 64.. onneks sinä olet kaunis ja kaikessa oikeassa. Toivottavasti pahaa tapahtuu sulle

&

157-senttisen normaalipaino on 47-57 kg, ei 67.

Vierailija
55/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Right-o :D Meillä

Olen ollut yläasteella 2000 luvulla. Että jospa vaan antaisit tämän asian jo olla. 

Vierailija
56/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pituutta 162 cm ja painoa 57 kg. Normaalipaino minulle olisi 53 kg. Laihduttaminen on kuitenkin niin vaikeaa, etten tuota 4 kg saa mitenkään pois. Kannattaa kuitenkin yrittää, muuten paino voi lähteä hallitsemattomaan nousuun ja seurauksena olla vaikea ylipaino. Iän myötä energiantarve vähenee. 

Läski

Vierailija
57/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pituutta 162 cm ja painoa 57 kg. Normaalipaino minulle olisi 53 kg. Laihduttaminen on kuitenkin niin vaikeaa, etten tuota 4 kg saa mitenkään pois. Kannattaa kuitenkin yrittää, muuten paino voi lähteä hallitsemattomaan nousuun ja seurauksena olla vaikea ylipaino. Iän myötä energiantarve vähenee. 

Miten voi olla noin surkeaa suorittamista? Itselleni tuollainen 4kg on 4-6vko:n juttu (ja menee helposti)...

Vierailija
58/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 190cm ja 120kg, suurin osa lihasta.

Taisi mennä väärin päin? 120cm 190kg piti sanomasi

Vierailija
59/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole kenellekään normaali paino. Olet vain läski, jolla on loputon määrä tekosyitä.

Vierailija
60/244 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että käy kehonkoostumus mittauksessa ja jos sen tulokset normaalit niin sitten paino hyvä.

Itsellä mitat 75kg/167cm, rasvaprosentti 31, eli lihastakin on tuossa massassa sopivasti näin naiseksi. Esteettisempää olisi muutama kilo tiputtaa.