Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me joille ylipaino on normaalipaino

Vierailija
17.01.2025 |

Minulle on sanottu, että bmi:n mukainen lievä ylipaino on minun vartalotyypille ok. Mutta miten paljon ylipainoa sitten on liikaa. Minulla on lihasta, mutta on myös pehmeää. Minulla on aina ollut tiimalasivartalo ja iso peppu. Olen tällä hetkellä 166/79. Olen miettinyt pitäisikö jo laihduttaa kun painoa on tullut lisää.

Kommentit (244)

Vierailija
241/244 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ylipainoinen, on ylipainoinen. Ei se muuksi muutu hienoja termejä käyttäen. Ylipainoisia näkee heti, kun kaupungilla liikkuu. Näiden kehopositiivisten ei tarvitsekaan tehdä ylipainolleen mitään, hyvä kun olla sellainen eikä tuntea huonoa omaatuntoa ylipainosta. Eli kehopositiivisuutta nyt kehiin!!

Miksi pitäis olla paha olo siks ettei näytä katukuvassa esteettisesti hyvältä. Ole sinä vaan kauniiden joukossa . Pitäiskö sullekin tulla sanomaan ääh noi sun hiukset ei sovi tähän katukuvaan. Mee parturiin. Se on kehorauha ei kehopositiivisuus

Kun en mene sanomaan näille kehorauhastaan ja -positiivisuudestaan nauttiville, että onkohan vähän liikaa tuota painoa kertynyt, niin miksi minulle saa tulla sanomaan, ettei kampaukseni ole riittävän kaunis katukuvaan. Jokainen saa olla niin ylipainoinen kuin haluaa, mutta miksi näiden pitää jatkuvasti kertoa ääneen, kuinka olen kehopositiivinen ja kehorauhakin on minun. Ja kampaajalla käyn ihan viikottain, hiukseni ovat katu-uskottavassa kunnossa, jos malli ja väri ei ole jokaiselle mieleen, pitäkööt mölyt mahassaan. En minäkään näitä arvostele ääneen, olenpahan vain huomannut, että ylipainoisuus on kovasti lisääntynyt, se näkyy katukuvassakin.

Vierailija
242/244 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä lehdestä bongasin kuvan ikäisestäni ja pituisestani naisesta, joka kertoi painavansa yli 20 kg enemmän kuin minä, eikä hän ainakaan kuvassa näyttänyt kuin korkeintaan hieman pullukalta, ei mitenkään lihavalta. Jäin miettimään, miten älyttömän paljon ruumiinrakenne vaikuttaa siihen, minkälaisilla kiloilla ihminen miltäkin näyttää. Itse olen hentorakenteinen ja painoindeksi on hieman päälle 22, en siis ole alipainoinen, vaikka painan yli 20 kg vähemmän kuin tämä verrokkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/244 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ihmiset on ällöttäviä, ikävää että niitä on niin paljon nykyään.

Vierailija
244/244 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietit laihduttamista niin silloin sille on tarvetta.

Minä mietin laihduttamista silloin, kun terveydenhoitaja sanoi, ettei paino saa tippua yhtään. Painoin 52 kg. Hän huolestui noin 200 gramman painon putoamisesta. Että olipa taas typerä "viisaus."