reservin ikäraja nousee 65 vuoteen
Kommentit (552)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen se jaksaa keksiä kaikennäköistä...luuleeko tosiaan että lähtisin 6-kymppisenä ryönäämään johonkin v i t u n rintamalle...suksikoon v i t t u u n
Minä mietin nyt vakavasti reservistä eroamista. Suomi on minun maani, mutta en halua alistua minkään ylimielisen kokoomusrotan komenneltavaksi.
Mutta tänne hyökkäävän venäläisen rotan komenneltavaksi daa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen se jaksaa keksiä kaikennäköistä...luuleeko tosiaan että lähtisin 6-kymppisenä ryönäämään johonkin v i t u n rintamalle...suksikoon v i t t u u n
Minä mietin nyt vakavasti reservistä eroamista. Suomi on minun maani, mutta en halua alistua minkään ylimielisen kokoomusrotan komenneltavaksi.
Sinunlaisesi maanpetoselukat pitäisi ampua tavattaessa Painuisit hiiteen Suomesta jos ei manpuolustaminen kiinnosta. Taidat ollu joku r y s s ä kun noin haastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu miten ulkomailla onnistuu naisiltakin maanpuolustus
Noissa maissa on yhä se käytäntö, että miehet elättävät vaimonsa ja lapsensa. Saisiko saman säännön Suomeen, kiitos?
Silloin varusmiespalvelus ei lyhentäisi jo ennestään raskauksien ja lastenhoidon lyhentämää ura- ja palkkakehitystä mahdollisesti raskauksien pilaaman terveyden lisäksi.
Esim. Israelissa vaikka nainen käy varusmiespalveluksen, hän ei lapsia saatuaan tai namisiin mentyään päädy sotimaan tai edes varusmiespalvelukseen. Joissain kulttuureissa äitiyttä yhä ymmärretään arvostaa.
Suomalaiset miehet taitavat unelmoida enää toistensa raskaaksi saattamisesta ja siitä, että naiset puolustaisivat heitä samaan aikaan, kun he itse käyvät vähän harrastelemassa, kerjäävät somessa tykkäyksiä narskukavereiltaan ja seisovat peilin edessä ihailemassa maisemia. Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat innostuneet nykyään vähän machommista kansallisuuksista.
Olen huomannut, että nuoret miehet eivät niinkään ruikuta naisten asevelvelvollisuudesta. Ne ovat ne keski-ikäiset narskuäijät, jotka eivät välitä muusta kuin omasta navastaan, jotka haluavat pikkutytöt sotaan puolustamaan heidän testosteronivajeisia laardivuoriaan.
Suomalaisille parikymppisille miehille syötetään mielikuvaa siitä, että asevelvollisuus on "miesten juttu". Vähän varttuneempina he havaitsevat olevansa yhteiskunnassa, missä mikään (muu) ei saisi olla "miesten juttu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehet kitisette ettei naisten tarvitse! Ei teidänkään ole pakko.
Joo ei ole kenenkään pakko puolustaa tätä maata. Annetaan vaan ekalle, joka tulee koputtelemaan. Eikö niin?
ei vaan, kaikki tiedämme, että osa on muita vastuullisempia. Ja siksi arvokkaampia,
No sehän on hyvä, että jotkut haluavat edelleen puolustaa. Minä jään dippaamaan sipsiä kastikkeeseen. Olen mielelläni arvoton. Pysynpähän hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 vuotias mies. Olen isä ja kohta olen myös isoisä. Minulla on myös äiti ja sisko. Hävettäisi jos edes kuvittelisin käskeväni tyttäreni ja muut tytöt, tai edes äitini tai siskoni sotimaan puolestani. Mikä teitä täällä räyhääviä vaivaa? Olette pohjasakkaa ja sopisitte kakista parhaiten juuri sinne eturintamaan tykinruuaksi pois kuluttamasta maailman resursseja.
Mutta isäsi, veljesi ja poikasi olet valmis uhraamaan tykinruoaksi? Hyvin huomaa että feministien aivopesu on sinuun uponnut ja kärsit sisäistetystä miesvihasta ja olet kasvanut olemaan oikeudeton ihminen. Onneksi nuoremmat kannattaa tasa-arvoa.
Miehen kunniatehtävä on kautta historian ollut se, että voi puolustaa naistaan ja lapsiaan. Mistä hevolankulttuurista sinä olet
Tämähän selittää, miksi Suomessa on niin paljon inceleitä. Naiset haluavat puolisokseen miehen, joka tuo turvaa ja puolustaa heitä. Jotkut Suomi-miehet haluavat sen sijaan naisen, joka puolustaa heitä 😂 ei helvetti. Luuseriuden kymppikerho on saavutettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisesi maanpetoselukat pitäisi ampua tavattaessa Painuisit hiiteen Suomesta jos ei manpuolustaminen kiinnosta. Taidat ollu joku r y s s ä kun noin haastat.
Kovimmat maanpetoselukat ovat niitä jotka kannattavay EU:n pakkojäsenyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae sinäkin apua harhoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 vuotias mies. Olen isä ja kohta olen myös isoisä. Minulla on myös äiti ja sisko. Hävettäisi jos edes kuvittelisin käskeväni tyttäreni ja muut tytöt, tai edes äitini tai siskoni sotimaan puolestani. Mikä teitä täällä räyhääviä vaivaa? Olette pohjasakkaa ja sopisitte kakista parhaiten juuri sinne eturintamaan tykinruuaksi pois kuluttamasta maailman resursseja.
Aika itsekästä sulta vaatia poikalasten vanhempia uhraamaan omat poikansa, että sun tyttäret sais elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 vuotias mie
Runkkaa edelleen "jälkipolvesi" käsiisi. Ja lopeta säälittävä ruikuttamisesi siitä, että saisit vähemmän. Hyi hitto. Oma panostuksesi on minimaalisen pieni. Koskien raskautta ja syntymää. Eiköhän kaltaisesi akanat paljastu varsin varhain, jos kriisitilannetta on päällä. Toista tuo korsussa, jossa on lapsiaan ja vaimojaan puolustavia. Tietävätpähän varoa kaltaistasi vinksahtanutta narsistia/sosiopaattia. Se, että olisit vihamielinen viholliselle, ei poista sitä, että olet vihamielinen omille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kekkosen ja punamultahallitusten aikana Suomi oli puolustamisen arvoinen maa kaikille ja hyvä maa kaikille. Kokoomus on tuhonnut Suomen ja tätäkö ei saisi arvostella?
Vierailija kirjoitti:
Täytän tänä vuonna 66. Sopivasti pääsin karkuun!
Ja minä täytän vasta tänä syksynä 65. Eli vielä voin joutua, vai mitä luulette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovimmat maanpetoselukat ovat niitä jotka kannattavay EU:n pakkojäsenyyttä.
Taidat olla maanpetos r y s s ä. Suksi v i t t u u n Suomesta kun et tänne kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta isäsi, veljesi ja poikasi olet valmis uhraamaan tykinruoaksi? Hyvin huomaa että feministien aivopesu on sinuun uponnut ja kärsit sisäistetystä miesvihasta ja olet kasvanut olemaan oikeudeton ihminen. Onneksi nuoremmat kannattaa tasa-arvoa.
Miehen kunniatehtävä on kautta historian ollut se, että voi puolustaa naistaan ja lapsiaan. Mistä hevolankulttuurista sinä olet tänne tullut?
Siis ei oo todellista - ihan kivikautta jotkut elävät edelleen päänsä sisällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kunniatehtävä on kautta historian ollut se, että voi puolustaa naistaan
Mikä selittää sit sen et miten suomalaiset feministit voi olla niin itsekkäitä et haluaa vaan lisää oikeuksia mut ei velvollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän tänä vuonna 66. Sopivasti pääsin karkuun!
Ja minä täytän vasta tänä syksynä 65. Eli vielä voin joutua, vai mitä luulette?
Senkus eroat reservistä vaikka tänä iltana. Itse päätät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kekkosen ja punamultahallitusten aikana Suomi oli puolustamisen arvoinen maa kaikille ja hyvä maa kaikille. Kokoomus on tuhonnut Suomen ja tätäkö ei saisi arvostella?
Aijaa. Mä en ois kyllä halunnu puolustaa sitä Neuvostoliiton ystävää. Smp:tä ja Veikko Vennamoa oisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kunniatehtävä on kautta historian ollut se, että voi puolustaa naistaan
Koittakaa nyt päättää miten asiat on? Vasta vähän aika sitten maanpuolustus oli toksista maskuliinisuutta feministien mielestä? Nyt takki kääntyi heti ja tasa-arvo unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta r y s s ä jo p a s k a n jauhaminen. Painu v i t t u u n täältä kun et tänne kuulu. Ala vetää jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehet kitisette ettei naisten tarvitse! Ei teidänkään ole pakko.
Joo ei ole kenenkään pakko puolustaa tätä maata. Annetaan vaan ekalle, joka tulee koputtelemaan. Eikö niin?
ei vaan, kaikki tiedämme, että osa on muita vastuullisempia. Ja siksi arvokkaampia,
Ei se ihan noinkaan mene. Sinun pitäisi päästä kokemaan sotaa. Miten olisi vapaaehtoisena vaikka Ukrainaan? Sota on pelkkää teurastusta eikä mitään haaveiden sankaruusmyyttiä vastaavaa. Et sinä ole sen arvokkaampi kuin kukaan muukaan kellekään muulle kuin itsellesi. Raaka totuus on se ettei sinua muista kuoltuasi kukaan muutaman vuoden jälkeen. Näin kylmä on se totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja persujen Suomi ei ole minun maani. Jos minun ei pitäisi pitää huolta äidistäni, lähtisin täältä viivana.
Miten tältä palstalta alkoi taas löytyä etujen nostajia mutta velvollisuuksista ei niin väliä. Voi kun nämä kusipää saastat painuisivat v i t t u u n Suomesta. Olette ihmis j ä t e t t ä pahimmasta päästä.