Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin puolet ketjun vanhoista mammoista siis torjuisi Bradin? Hmm.
En älynnyt tehdä kyselyä, mutta vaikuttaisi ketjun perusteella siltä, Pitt ei ole läheskään niin suosittu kuin palstan miehet luulevat. Sama pätee leukaan eli miehet antavat sille suuremman merkityksen kuin naiset. Ap
Minä laskin sinut ja yhden toisen henkilön. En vetäisi tuosta vielä mitään johtopäätöksiä.
Kyllä täällä on tainnut aika moni nainenkin kirjoitella, suurin osa toki Pittistä viehättyviä miehiä ;) "Oi, mitkä rasvaprosentit!" "Ja mikä kroppa!" :D Ap
Olen Pittistä viehättyvä nainen. Yhden naishenkilön tunnistin olevan samaa mieltä kanssasi, ja se on tuo
Joo, kyllä mä uskon, että osa naisista pitää Pittiä komeana ja keskustelun tiimellyksessä muodostin jo mielipiteeni, jonka jos sanoinkin eli on kaksi miestyyppiä, josta naiset pitävät. Toinen on söpönkomea naapurinpoika (Pitt, Depp ja vastaavat) ja sitten maskuliinisempi, pitempi tyyppi.
Kuvaavaa muuten, että olen nähnyt tuon Thelma & Louise -leffan ja tykännyt siitä, mutta Pittistä ei ole jäänyt minkäänlaista mielikuvaa. Koska hän on niin tavallisen näköinen, jolla siis tarkoitan tavallisen miellyttävää, en mitään negatiivista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy
On komea myös. En muuten ymmärrä miksi jotkut mainitsevat Cillian Murphyn kun haluavat puhua epäsovinnaisesta miesmausta. Murphy on myös klassisen komea, korkeat poskipäät ja symmetriset piirteet. Ainakin nuorena oli komea:
https://www.datocms-assets.com/39109/1695751091-cillian-murphy-young-19…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä en tiedä rasvaprosenteistä mitään, sinä olet niiden asiantuntija. En tiedä sinäkö hekumoit Pittin rasvaprosentilla ja kropalla aiemmin ketjussa, lue sieltä. Ap"
Mutta oletan, että olet nainen? Eli varmaan tiedät itse, kuka on oma ihannemiehesi? Chris Hemsworth, Johnny Depp nuorena, Robert Redford nuorena vai kenties Jason Momoa tai Henry Cavill? Kaikilla heistä on alhainen rasvaprosentti.
Minusta kukaan Hollywood-tähti ei ole komea, joten en pysty nimeämään. Kaikissa on jokin vika minun miesmakuuni nähden. Pidän Deppistä kuten jo kerroin, mutta ei hän minusta hirveän komea ole, hän on tosi söpö vain. Ap
Eli Johnny Depp on mielestäsi söpo, kuten 99 prosentin maailman naisten mielestä? Miksi se piti kiertää ja kaartaa tuolla alun tekstillä, kun kuitenkin osasit nimetä y
Ei ole millään tasolla ihannemieheni. Karismaattinen näyttelijä on. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Johtuen ihan siitä, että tummat hiukset ovat yleisemmät kuin vaaleat... Kyllä moni kuuluisista komistuksista on ollut vaaleita. Luusto muutenkin tärkeintä. Ja kieltämättä vaaleita silmiä suositaan, hiuksilla ei niin väliä. "
No voisitko mainita vaikka useammankin vaalean komistuksen, jota naiset ovat laajamittaisesti ihailleet? Robert Redford on mainittu. Ja hiuksilla todellakin on väliä, kaikista eniten heti pituuden jälkeen.
No vaikka DiCaprio, Jude Law, Hemsworth, Paul Walker, Jason Lewis jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Brad Pitillä on ne lähtökohdat komeuteen, eli rasvaprosentti on matala ja hiusraja on piirun tarkka ja vetäytymätön. Sen lisäksi kasvojen luusto on lähes täydellinen, eli leukalinja on ihanteellinen ja silmät ovat ne kuuluisat metsästäjän silmät yms.
Pittillä ei ole metsästäjänsilmiä. Ap
Metsästetäänkö sinua
"Joo, kyllä mä uskon, että osa naisista pitää Pittiä komeana ja keskustelun tiimellyksessä muodostin jo mielipiteeni, jonka jos sanoinkin eli on kaksi miestyyppiä, josta naiset pitävät. Toinen on söpönkomea naapurinpoika (Pitt, Depp ja vastaavat) ja sitten maskuliinisempi, pitempi tyyppi.
Kuvaavaa muuten, että olen nähnyt tuon Thelma & Louise -leffan ja tykännyt siitä, mutta Pittistä ei ole jäänyt minkäänlaista mielikuvaa. Koska hän on niin tavallisen näköinen, jolla siis tarkoitan tavallisen miellyttävää, en mitään negatiivista. Ap"
Ajattele, kaksi miestyyppiä... Ei ihme, että Tinderissä ei oikein tule menestystä naisille eikä miehille.
Jännä, että sillä on vähintään yhtä komea veli, joka tekee ihan tavallista hommaa, olikohan nyt lakimies vai liikemies tms. Jossain keskilännen kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset näkevät komeuden eri tavalla, turha siitä on kiistellä. Omasta mielestä klassisen komeita ovat tyyliin Cary Grant, George Clooney, Gregory Peck, Tauno Palo. Tummia toki kaikki mutta en näe Bradd Pittiä tässä sarjassa. Ja nämä komeat miehet eivät ole edes omaan makuuni, mutta sellaisia joita kuitenkin miellän komeiksi.
Ei tuossa sinun listassasi ollut yhtään miestä, joita ei lueteltaisi naisten ihannemiehiksi. Komeutta ei nähdä mitenkään eri tavalla, vaan komeus on hyvin kapea käsite.
Mikä ihannemies? Ei tästä siitä ollut puhe. Tottakai komeus nähdään eri tavalla, jos vaivaudut lukemana ketjua.
Onhan noita vaaleita komistuksiakin. Moni mamma vihersi aikaan Peyton Place sarjan Ryan ONeal:lle.
https://news.sky.com/story/ryan-oneal-oscar-nominated-star-of-love-stor…
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio oli komea nuorena. Nykyään muistuttaa Jack Nicholssonia vanhana.
Yksi joka on yhä komea yli 90-vuotiaanakin on Clint Eastwood komea missä vain iässä
Asiasta täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Brad Pitillä on ne lähtökohdat komeuteen, eli rasvaprosentti on matala ja hiusraja on piirun tarkka ja vetäytymätön. Sen lisäksi kasvojen luusto on lähes täydellinen, eli leukalinja on ihanteellinen ja silmät ovat ne kuuluisat metsästäjän silmät yms.
Pittillä ei ole metsästäjänsilmiä. Ap
Metsästetäänkö sinua
Toivottavasti ei. Olen uhanalainen laji. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä en tiedä rasvaprosenteistä mitään, sinä olet niiden asiantuntija. En tiedä sinäkö hekumoit Pittin rasvaprosentilla ja kropalla aiemmin ketjussa, lue sieltä. Ap"
Mutta oletan, että olet nainen? Eli varmaan tiedät itse, kuka on oma ihannemiehesi? Chris Hemsworth, Johnny Depp nuorena, Robert Redford nuorena vai kenties Jason Momoa tai Henry Cavill? Kaikilla heistä on alhainen rasvaprosentti.
Minusta kukaan Hollywood-tähti ei ole komea, joten en pysty nimeämään. Kaikissa on jokin vika minun miesmakuuni nähden. Pidän Deppistä kuten jo kerroin, mutta ei hän minusta hirveän komea ole, hän on tosi söpö vain. Ap
Eli Johnny Depp on mielestäsi söpo, kuten 99 prosentin maailman naisten mielestä? Miksi se piti kiertää ja kaartaa tuolla alun tekstillä, kun kuitenkin osasit nimetä y
Depp on varmaan söpö myös miesten mielestä. Naisten makumieltymysten jakautumiseen olen tässä ketjussa päätynyt loppupäätelmänä eli että toiset suosivat söpöjä, toiset komeita. Minä kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita vaaleita komistuksiakin. Moni mamma vihersi aikaan Peyton Place sarjan Ryan ONeal:lle.
https://news.sky.com/story/ryan-oneal-oscar-nominated-star-of-love-stor…
Tuolla miehellä on hyvänväriset hiukset, mutta kiharoista hiuksista en pidä. Hänellä on myös hyvä nenä, mutta kokonaisuus ei säväytä minua, vaikka hänkin on miellyttävän taviksen näköinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy
On komea myös. En muuten ymmärrä miksi jotkut mainitsevat Cillian Murphyn kun haluavat puhua epäsovinnaisesta miesmausta. Murphy on myös klassisen komea, korkeat poskipäät ja symmetriset piirteet. Ainakin nuorena oli komea:
https://www.datocms-assets.com/39109/1695751091-cillian-murphy-young-19…
Hän on hyvin poikamainen ja söpö, pyöreät silmät ja hento luusto. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että sillä on vähintään yhtä komea veli, joka tekee ihan tavallista hommaa, olikohan nyt lakimies vai liikemies tms. Jossain keskilännen kaupungissa.
Bradin veli ei ole kyllä voittanut geenilotossa samalla tavalla kuin Brad. Hän on kuin Temu-versio Bradista:
https://www.hola.com/us/horizon/original_aspect_ratio/d548358a37eb-brad…
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset näkevät komeuden eri tavalla, turha siitä on kiistellä. Omasta mielestä klassisen komeita ovat tyyliin Cary Grant, George Clooney, Gregory Peck, Tauno Palo. Tummia toki kaikki mutta en näe Bradd Pittiä tässä sarjassa. Ja nämä komeat miehet eivät ole edes omaan makuuni, mutta sellaisia joita kuitenkin miellän komeiksi.
Itse en taas ole ikinä ymmärtänyt George Clooneyn "komeutta". Hänellä on huonolla tavalla naismaiset piirteet, ja nuorena hän oli jopa rumahko:
https://people.com/thmb/fFW5W-E24Ywz4w51l66jSYageQE=/4000x0/filters:no_…():max_bytes(150000):strip_icc():focal(511x0:513x2)/george-clooney-04-778f46a0d24f4ae8893c4ef55cb6ff84.jpg
Ja Tauno Palo ei edes kuuluisi tuohon listaan, vaan Tapio Rautavaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio oli komea nuorena. Nykyään muistuttaa Jack Nicholssonia vanhana.
Yksi joka on yhä komea yli 90-vuotiaanakin on Clint Eastwood komea missä vain iässä
Asiasta täysin samaa mieltä.
Eastwood on hieno esimerkki maskuliinisesta olemuksesta. Tyyli ei vanhene, mies voi olla todella maskuliininen ja kiinnostava olematta lainkaan komea, mistä mielestäni Eastwood on hyvä esimerkki. Samoin Depp. Vaikka hän on söpö kuin karkki tai ainakin oli nuorena, hän on silti maskuliininen, mikä on harvinainen yhdistelmä. Pittistä tuota en voi arvioida, koska en ole millään lailla häntä seurannut ja havainnoinut normityyliään. Mutta se ettei hän ole jäänyt millään tavalla mieleen ei tietysti ole mikään hyvä merkki maskuliinisuuden tyyliä ajatellen.
Ja mitä maskuliinisuuden tyylillä sitten tarkoitan. Hankala selittää, koska se ei liity ulkonäköön. Se on lyhytsanaisuutta, suoraviivaisuutta, sarkastista huumoria, naisen kunnioittamista ja kärsimistä hiljaa. Pidättyväisyyttä ja taustalla seuraamista, mutta ennen kaikkea turvallisen ja vakaan miehen tyyliä. Esimerkiksi eräs meille töitä paljon tehnyt mies on tälläinen, vaikka on todella lyhyt, minun pituiseni. Pituuteen ei kiinnitä huomiota, vaan se peittyy maskuliinisuuteen. Pitkäkin mies taas voi olla täysin vaille maskuliinisuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Johtuen ihan siitä, että tummat hiukset ovat yleisemmät kuin vaaleat... Kyllä moni kuuluisista komistuksista on ollut vaaleita. Luusto muutenkin tärkeintä. Ja kieltämättä vaaleita silmiä suositaan, hiuksilla ei niin väliä. "
No voisitko mainita vaikka useammankin vaalean komistuksen, jota naiset ovat laajamittaisesti ihailleet? Robert Redford on mainittu. Ja hiuksilla todellakin on väliä, kaikista eniten heti pituuden jälkeen.
No vaikka DiCaprio, Jude Law, Hemsworth, Paul Walker, Jason Lewis jne.
Keskiruskeita kaikki, eivät vaaleita.
Jos olisi, niin hän ei varmaan olisi ollut noiden lukuisten kaunottarien kanssa, jotka tiedämme.