Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mielestäni "nätti mies".
Itse tykkään maskuliinisemman näköisistä, mutta onhan tuo ihan kivan näköinen en kiellä.
Kyllä. Hän on riittävän huomaamaton ja tavis näyttääkseen aavistuksen androgyyniltä pitkässä blondissa tukassa. Yhdessä leffassa hänet stailattiin noin, ja seuraavaksi vietiin juoksuhautaan sotilaana. Kesti toisenkin hetken, ennen kuin tajusin hänen olevan siellä. Ei erottunut lainkaan mulipäänä. Miesten kannattaisi pitää enemmän pitkää tukkaa.
Missä leffassa hänellä oli pitkä blondi tukka? Minusta hänellä on söpöt kasvot joten menisi transnaisena leffassa, paljon paremmin kuin monet transnaiset, joilla pahaksi onneksi on hyvin maskuliiniset kasvot ja kroppa. Ap
Veren vangit. An Interwiev with a vampire
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään maskuliinisemman näköisistä, mutta onhan tuo ihan kivan näköinen en kiellä.
Kyllä. Hän on riittävän huomaamaton ja tavis näyttääkseen aavistuksen androgyyniltä pitkässä blondissa tukassa. Yhdessä leffassa hänet stailattiin noin, ja seuraavaksi vietiin juoksuhautaan sotilaana. Kesti toisenkin hetken, ennen kuin tajusin hänen olevan siellä. Ei erottunut lainkaan mulipäänä. Miesten kannattaisi pitää enemmän pitkää tukkaa.
Siinä myös yksi asia mikä jakaa naisia jyrkästi eli se viehättävätkö miehen pitkät hiukset vai eivät. Kaikkein pahin hiusmalli miehellä on minusta puolipitkä polkkatukka, en tajua miksi joku haluaa tuhota imagonsa sellaisella :) Ap
Sillä
Kalju jakaa naisia kuten pitkät hiuksetkin eli ne jotka pitävät pitkistä hiuksista eivät pidä kaljuista (=sataprosenttista mutua). Minä taas pidän nimenomaan kaljusta ja hyvin lyhyistä hiuksista (sänki/keesi), pitkästä tukasta en välitä, vaikka monet pitkätukkaiset miehet ovatkin erittäin mukavia (pitkä tukka = todennäköisesti mukava). Ap
Rätti Pitti olis mulle uuno. Naurettava. Ei mies.
Isohko lapsi. Yksinkertainen. Ällö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin puolet ketjun vanhoista mammoista siis torjuisi Bradin? Hmm.
En älynnyt tehdä kyselyä, mutta vaikuttaisi ketjun perusteella siltä, Pitt ei ole läheskään niin suosittu kuin palstan miehet luulevat. Sama pätee leukaan eli miehet antavat sille suuremman merkityksen kuin naiset. Ap
No höpsis, suurin osahan täällä sanoo Pittiä komeaksi ja yläpeukuttaa niitä viestejä.
Taisit sortua vahvistusharhaan. :)
Olisi pitänyt tehdä kysely oheen. En ole jaksanut perata ketjua eli tuo oli vaikutelmani joten saatat olla oikeassakin. Ap
"Minä en tiedä rasvaprosenteistä mitään, sinä olet niiden asiantuntija. En tiedä sinäkö hekumoit Pittin rasvaprosentilla ja kropalla aiemmin ketjussa, lue sieltä. Ap"
Mutta oletan, että olet nainen? Eli varmaan tiedät itse, kuka on oma ihannemiehesi? Chris Hemsworth, Johnny Depp nuorena, Robert Redford nuorena vai kenties Jason Momoa tai Henry Cavill? Kaikilla heistä on alhainen rasvaprosentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä leffassa hänellä oli pitkä blondi tukka? Minusta hänellä on söpöt kasvot joten menisi transnaisena leffassa, paljon paremmin kuin monet transnaiset, joilla pahaksi onneksi on hyvin maskuliiniset kasvot ja kroppa. Ap
Veren vangit. An Interwiev
Thelma & luise myös pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Brad on tavallisen näköinen, missä päin asutte? Muutan sinne heti, jos asuinalue on täynnä Brad Pittejä.
Onhan tuo pelkästään kropaltaan top 1% omassa ikäluokassaan.
Pk-seutu/eteläinen Helsinki ja uusimaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä myös yksi asia mikä jakaa naisia jyrkästi eli se viehättävätkö miehen pitkät hiukset vai eivät. Kaikkein pahin hiusmalli miehellä on minusta puolipitkä polkkatukka, en tajua miksi joku haluaa tuhota imagonsa sell
Yksikään naisten ihannemies ei ole kalju. Ainoastaan ne muutama lihaskimppu Hollywoodista mainitaan, jos on "pakko" sanoa joku komeaan viittaava kalju mies. Mutta kalju on pahin yksittäinen katastrofi, mitä miehen ulkonäölle voi tapahtua lyhyen pituuden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En älynnyt tehdä kyselyä, mutta vaikuttaisi ketjun perusteella siltä, Pitt ei ole läheskään niin suosittu kuin palstan miehet luulevat. Sama pätee leukaan eli miehet antavat sille suuremman merkityksen kuin naiset. Ap
Minä laskin sinut ja yhden toisen henkilön. En vetäisi tuosta vielä mitään johtopäätöksiä.
Kyllä täällä on tainnut aika moni nainenkin kirjoitella, suurin osa toki Pittistä viehättyviä miehiä ;) "Oi, mitkä rasvaprosentit!" "Ja mikä kroppa!" :D Ap
Olen Pittistä viehättyvä nainen. Yhden naishenkilön tunnistin olevan samaa mieltä kanssasi, ja se on tuo nenätyyppi.
Mä luulen, että nämä "ei pitti ole komea" sekoittavat mielipiteeseensä jotain henkilökohtaista. Esim. eivät tykkää Pittistä persoonana, sen sarjapettämisistä tms.
Onhan Pitr ns objektiivisesti todella komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veren vangit. An Interwiev
Kiitos. Katsoin kuvan, kyllä hänestä saisi tosi helposti naisen leffarooliin. On niin söpöt kasvot. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Brad on tavallisen näköinen, missä päin asutte? Muutan sinne heti, jos asuinalue on täynnä Brad Pittejä.
Onhan tuo pelkästään kropaltaan top 1% omassa ikäluokassaan.
Pk-seutu/eteläinen Helsinki ja uusimaa. Ap
Olen asunut Helsingissä 6 vuotta ja asia ei todellakaan ole näin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole ehkä klassisella tavalla komea, mutta oli nuorempana pirun hyvän näköinen, kuten jonkun mainitsemassa Thelmassa ja Louiksessa (silmät/katse, söpö suu, kivat hiukset, kroppa!).
Ei ole klassisella tavalla komea? Ainoa, mikä hänestä ei tee klassisella tavalla komeaa, on alle 183 cm pituus ja liian vaalea karvoitus. Muutoin hänessä ei ole mitään muuta, kuin klassista ja ihanteellista.
Siis väitätkö nyt tosissasi, ettei vaalea mies voi olla klassinen komea?
Eihän tuo niin sanonut..sanoi että Pitt on vaaleudestaan huolimatta klassisen komea.
Tummia piirteitä suositaan miehissä kyllä.
An
Johtuen ihan siitä, että tummat hiukset ovat yleisemmät kuin vaaleat... Kyllä moni kuuluisista komistuksista on ollut vaaleita. Luusto muutenkin tärkeintä. Ja kieltämättä vaaleita silmiä suositaan, hiuksilla ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laskin sinut ja yhden toisen henkilön. En vetäisi tuosta vielä mitään johtopäätöksiä.
Kyllä täällä on tainnut aika moni nainenkin kirjoitella, suurin osa toki Pittistä viehättyviä miehiä ;) "Oi, mitkä rasvaprosentit!" "Ja mikä kroppa!" :D Ap
Olen Pittistä viehättyvä nainen. Yhden naishenkilön tunnistin olevan samaa mieltä kanssasi, ja se on tuo
Juuri näin. Ja Pittinkin komeus johtuu siitä, että kaikki ydinosa-alueet ovat kunnossa. Mikäli Pitt olisi alkanut kaljuuntua 15-vuotiaana, niin hän ei olisi näytellyt yhdessäkään elokuvassa, eikä kukaan nainen olisi edes huomannut Pittiä.
"Johtuen ihan siitä, että tummat hiukset ovat yleisemmät kuin vaaleat... Kyllä moni kuuluisista komistuksista on ollut vaaleita. Luusto muutenkin tärkeintä. Ja kieltämättä vaaleita silmiä suositaan, hiuksilla ei niin väliä. "
No voisitko mainita vaikka useammankin vaalean komistuksen, jota naiset ovat laajamittaisesti ihailleet? Robert Redford on mainittu. Ja hiuksilla todellakin on väliä, kaikista eniten heti pituuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Minä en tiedä rasvaprosenteistä mitään, sinä olet niiden asiantuntija. En tiedä sinäkö hekumoit Pittin rasvaprosentilla ja kropalla aiemmin ketjussa, lue sieltä. Ap"
Mutta oletan, että olet nainen? Eli varmaan tiedät itse, kuka on oma ihannemiehesi? Chris Hemsworth, Johnny Depp nuorena, Robert Redford nuorena vai kenties Jason Momoa tai Henry Cavill? Kaikilla heistä on alhainen rasvaprosentti.
Minusta kukaan Hollywood-tähti ei ole komea, joten en pysty nimeämään. Kaikissa on jokin vika minun miesmakuuni nähden. Pidän Deppistä kuten jo kerroin, mutta ei hän minusta hirveän komea ole, hän on tosi söpö vain. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kukaan Hollywood-tähti ei ole komea, joten en pysty nimeämään. Kaikissa on jokin vika minun miesmakuuni nähden. Pidän Deppistä kuten jo kerroin, mutta ei hän minusta hirveän komea ole, hän on tosi söpö vain. Ap
Eli Johnny Depp on mielestäsi söpo, kuten 99 prosentin maailman naisten mielestä? Miksi se piti kiertää ja kaartaa tuolla alun tekstillä, kun kuitenkin osasit nimetä yhden ikonisimmista naisten ihannemiehistä myös omaksi ihanteeksesi?
Minä en tiedä rasvaprosenteistä mitään, sinä olet niiden asiantuntija. En tiedä sinäkö hekumoit Pittin rasvaprosentilla ja kropalla aiemmin ketjussa, lue sieltä. Ap