Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (604)
Nro 19 oli siis ap. Se jäi vielä viestistä pois, että Pittissä on yksi hyvä puoli eli hän on ristiverinen. Tuo väritys on miehissä mielestäni paras. Pidän siis eniten "maantienvärisestä" värityksestä, jota Suomessa ei arvosteta. Ap
Ihmettelen myös. Kaikilla tietysti on ihailijansa. Joku naismainen vivahde kampauksessa tai kasvoissa? Mitä jos jotkut ovatkin alunperin naisia eikä tiedetä siitä mitään, julkkiksissa. Pohdintaa vain.
Minä taas olen ihmetellyt tätä palstalta tuttua Jason Momoaa, jolla on todella naismaiset kulmakarvat ja muutenkin kasvot ovat sellaiset, että minusta hän on jopa vastenmielisen näköinen.
Mä en ole naismaisia kulmakarvoja huomannut, mutta munkin silmään hän on lähinnä vastenmielinen. Mun makuun ei vaan tuollaiset luolamiehen näköiset lihaskimput kerta kaikkiaan ole, mun silmä etsiytyy hoikkiin siroihin älykkötyyppeihin siisteillä lyhyillä hiuksilla :D
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen mihin verrattuna, top-huippumalleihin vai peräti tekoälyllä tehtyihin miehiin? lol
Ihan saman näköisiä miehiä tulee vastaan kadulla
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto :D Eipä kyllä näytä tuolla ulkona monikaan brad pittiltä.
Onneksi.
Maantienväriset on blondeja, ei ristiverisiä.
Huom
Luin jostain että Brad Pitt ei käy suihkussa lähes koskaan ja polttaa tupakkaa monta askia päivässä
Vierailija kirjoitti:
Oli komea nuoruudessaan, mutta siitä on jo yli 30 vuotta.
Minusta oli nuorena tavis, nykyään erittäin komea ja karismaattinen. Kuten aika moni muukin miespuolinen hollywood-tähti, siis ne jotka on vanhenneet luomusti eikä ole lähteneet leikkaus- ja täyteainerumbaan. No, minusta kyllä alle nelikymppiset ei oikein edes näytä miehiltä vaan poikasilta, aina ollut mun maku jostain 17-vuotiaasta asti tällainen :D
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻👍🏻 on komein mies ou jee! 🥳
Olipa hassua, kommenttiani ei hyväksytty, mutta yritän uudelleen. Nimi kuulostaa koiran nimeltä, joku sellainen pieni, karvainen moppe voisi olla P---. Mutta miltä P sitten näyttää? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen mihin verrattuna, top-huippumalleihin vai peräti tekoälyllä tehtyihin miehiin? lol
Niitä huippumallien näköisiä kyllä, sekin lähinnä siksi, että ne on järjestäen vain kummallisen/erikoisen näköisiä, ei millään perinteisellä tavalla kauniita/komeita.
-eri
Ai, en ole seurannut Pittin elämää. Deppin ja Heardin keissin seurasin monesta lähteestä, itse asiassa oma kuvani Deppistä parani sen takia, vaikka hän selvästi päihdeongelmainen onkin. Hänessä on jotain kivaa haavoittuvaa herkkyyttä ja valtavan lahjakas näyttelijä hän on. Depp on tosi söpö ja jotenkin on sellainen tuntuma, että hän on myös hyvä tyyppi. Tulisin varmaan hänen kanssaan hyvin juttuun.
Oot homo.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ihmetellyt tätä palstalta tuttua Jason Momoaa, jolla on todella naismaiset kulmakarvat ja muutenkin kasvot ovat sellaiset, että minusta hän on jopa vastenmielisen näköinen.
Mä en ole naismaisia kulmakarvoja huomannut, mutta munkin silmään hän on lähinnä vastenmielinen. Mun makuun ei vaan tuollaiset luolamiehen näköiset lihaskimput kerta kaikkiaan ole, mun silmä etsiytyy hoikkiin siroihin älykkötyyppeihin siisteillä lyhyillä hiuksilla :D
Googlaapa ja katso hänen kulmakarvojaan. Sellaisia oli 40-50 luvun naispuolisilla filmitähdillä.
Ei minuakaan luolamiestyyli viehätä. Lyhyet hiukset tai kalju on hyvä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tule useinkaan. Jotka tällaista kuvittelee, ilmeisesti ei jotenkin erota hyvin ihmisten kasvojen eroja, vaan pitää jotain useimpien silmään ihan eri näköistä aika samannäköisenä. Kaikki ihmiset ei esim. tunnu erottavan juurikaan kasvojen mittasuhteiden eroja ja heidän silmään kaikki joilla on samanväriset hiukset ja silmät, ja vähän samaa muotoa leukalinjassa, on aika saman näköisiä. Tällä perusteella yksi mun julmetun ruma sukulaismies uskoo oikeasti olevansa Timothee Chalametin näköinen. Joo on sillä tummat kiharat hiukset ja terävä pitkä leuka, muuten ei ole kkyllä mitään samaa näköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Pittillä on vähän sellaiset nököhampaat ja pyöreä nenä ja silmät. Eli hän on söpö tavis. Osa naisista kyllä pitää tavallisen näköisiä miehiä komeimpina kuten joku jo fiksusti analysoi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Maantienväriset on blondeja, ei ristiverisiä.
Huom
Kyllä, ulkomailla näin, Suomessa heitä ei pidetä blondeina. Espanjankielisissä maissa jopa keskiruskeita hiuksia pidetään blondeina. Ap
Olihan se nuorenpana komea, pilkettä silmäkulmassa ja hurmaava hymy. Nyt vanhana elähtänyt.
Tylsä. Mitään mielenkiintoista ei välity. En ole koskaan tykännyt Brad Pitistä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se nuorenpana komea, pilkettä silmäkulmassa ja hurmaava hymy. Nyt vanhana elähtänyt.
Mitä te sekoilette, sehän on komea hopeakettu tälläkin hetkellä.
Keskiverto :D Eipä kyllä näytä tuolla ulkona monikaan brad pittiltä.