Työttömien 4 pakkohakua kk. Miksi jos Satosen toimet alkavat toimia?
Tosin nyt työttömyys on kasvanut mutta kohta kaikille löytyy töitä.
Kommentit (40)
Artolla on maailman paras näkemys. Kohta on nollatyöttömyys.
Sitä odotellessa, ehtii kuolema korjata
Tuskin toimivat edes. Satonen lupaili turhia jotta leikkaukset saatiin tehtyä. Kunnon uunotus. Joten pakkohaku jatkukoon.
Vierailija kirjoitti:
Artolla on maailman paras näkemys. Kohta on nollatyöttömyys.
Cambridgen mies hoitaa.
Tulkaa pesemään mun selkää euron tunti.
Siksi koska aina joku tekee virheen tuossa pakkohaussa ja täten karenssi kutsuu ja sitä myöten valtio säästää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö te kuinka työttömät hoidetaan Euroopassa? Esim italia,ruotsi,Eesti, saksa, puola
No miten?
Arto on talouasioiden nero. Komeakin. Hänelle antaituisin koska tahansa. Varsinkin selkeä verbaliikka kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Arto on talouasioiden nero. Komeakin. Hänelle antaituisin koska tahansa. Varsinkin selkeä verbaliikka kiihottaa.
Ja mikä vartalo 😍😍🥵🥵
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…
Minä sain haastattelupyynnön neljän vuoden työttömyyden jälkeen. Jos minä nyt saan työpaikan, niin muillakin on toivoa.
Onhan meillä vertailukohtia suomesta. Oli torpparit (wikipedia) josta työväenliike sai alkunsa. Tottakai saadaan sama aikaseksi kun joutomaata maataloustuin jaetaan työttömille. 3kk töitä ja muu aika maataan ja on kesälomat lomarahat ja sairasajan palkka ja päivärahat,lounassetelit matkailukeskuksiin 100 aarin tilalle vaikka ollaan yrittäjiä. Ja kansa maksaa ...
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä vertailukohtia suomesta. Oli torpparit (wikipedia) josta työväenliike sai alkunsa. Tottakai saadaan sama aikaseksi kun joutomaata maataloustuin jaetaan työttömille. 3kk töitä ja muu aika maataan ja on kesälomat lomarahat ja sairasajan palkka ja päivärahat,lounassetelit matkailukeskuksiin 100 aarin tilalle vaikka ollaan yrittäjiä. Ja kansa maksaa ...
Ihan kivasti kirjoitit. Minä olen pitkäaikaistyöttömäksi luokiteltu. Tulen perimään metsää, peltoa ja rantaviivaa.
Jo nyt olen perinyt isovanhempani. On totta, että käyn juttelemassa työmahdollisuuksista kunnan virkailijoiden kanssa. Asun 100% omistetussa omakotitalossa ja en saa mitään asumis- tai toimeentulotukia. Kunta on maksanut minulle työnhakuvalmennuksen. On parempi, etten sano asiasta enempää.
Pian ne alkavat toimia.