Työttömien 4 pakkohakua kk. Miksi jos Satosen toimet alkavat toimia?
Tosin nyt työttömyys on kasvanut mutta kohta kaikille löytyy töitä.
Kommentit (40)
Minä olen kunnan toimenpiteiden kohteiksi joutunut pitkäaikaistyötön.
Minulla on kaksi korkeastikoulutettua lasta. Asumme kaksikerroksisessa kivitalossa, josta ei ole velkaa.
Mieheni on verolistoilla.
Minulle kuntakokeilun täti puhuu kuiskaten. En saa selvää, mitä yrittää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi korkeastikoulutettua lasta. Asumme kaksikerroksisessa kivitalossa, josta ei ole velkaa.
Mieheni on verolistoilla.Minulle kuntakokeilun täti puhuu kuiskaten. En saa selvää, mitä yrittää sanoa.
Yritin todella kovasti kuunnella kuiskailua. Vissiin meinaa, että tarvitsen jotain apua. Ainut ongelmani on todellisuudessa se, etten ole tullut valituksi hakemiini työpaikkoihin. Oikeasti minulla on rahaa enemmän kuin tuo täti tienaa moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on verolistoilla.Minulle kuntakokeilun täti puhuu kuiskaten. En saa selvää, mitä yrittää sanoa.
Yritin todella kovasti kuunnella kuiskailua. Vissiin meinaa, että tarvitsen jotain apua. Ainut ongelmani on todellisuudessa se, etten ole tullut valituksi hakemiini työpaikkoihin. Oikeasti minulla on rahaa enemmän kuin tuo täti tienaa moneen vuoteen.
Mullekin kuntakokeilussa tarjottiin jotain sosiaalisesti painotettua työhön ohjausta. Siis sellaista, jossa kartoitetaan ja autetaan elämäntavoissa -päihteiden käytössä, velkaantumisessa jne. Mullakin on rahaa enemmän ku ton tädin monen vuoden palkka ja pääomatulojaki tulee ihan somasti.
Työttömän terveystarkastuksessakin kävin, siellä puhuin et mielelläni ottasin jonkun osa-aikatyön, niin tääkin alkoi varovasti selittää, että siitä sitten saa vähemmän rahaa niin voivoi mitenhän sitä pärjää.
Kun eihän sitä nyt työttömällä voi olla elämäntavat ja raha-asiat kunnossa.
Mulla on rahaa. Kuitenkin käyn minulle ohjatuissa palveluissa. Kyllä kaikki tietää, että tämä pelleily on pelleilyä.
Satonen varmistaa että hommat hoituu.
Jotain vetoavaa tuossa miehessä on.
Työpaikat tutkitusti lisääntyvät, jos yhtä työpaikkaa kohti on 10 000 hakijaa...Puuha-Artsi hommat hoitaa!
Miksei kukaan ole hoksannut haastaa yrityksiä oikeuteen? Jos mäkkärille on tuhansia hakijoita, niin perustelkoon, kuinka löysivät parhaimman? Jos kunnon perusteluja ei löydy, mulle korvaukset syrjimmästä!
McDonaldsille tuli 42700 kesätyöhskemudta, 800 oli. Pakkohaun takia joka työtä hakee tuhannet ihmiset > firmat joutuu ulkoistamaan rekrytoinnin rrkrygirmoille ja tekemään kaikenlaisia testejä. Onko tästä mitään hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kohta niitä töitä tulee.
----
Töitä tulee tai Jeesus tulee, Erikakin tulee - katsotaan nyt, kuka tulee ensin!
Satonen osaa aktivoida työttömiä.
Taantuma on kääntymässä jo voitoksi,monet asiat ovat jo nousussa,työttömyys alkaa hellittää viiveellä,tähän voitte luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Taantuma on kääntymässä jo voitoksi,monet asiat ovat jo nousussa,työttömyys alkaa hellittää viiveellä,tähän voitte luottaa.
Kansalaisten ostovoima on romutettu ja pikkufirmat sen myötä kaatuneet. Ulosotto ja toimeentulotuki koskettaa jo suurta osaa kansasta. Siinä jamassa ei uusia firmoja perustella. Onnekkaat pääsee töihin 11 euron palkalla mikä on hintoihin nähden sama kuin 5,50 vuosituhannen alussa.
Tätä sotkua korjataan vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto on talouasioiden nero. Komeakin. Hänelle antaituisin koska tahansa. Varsinkin selkeä verbaliikka kiihottaa.
Ja mikä vartalo 😍😍🥵🥵
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…
😂😂
Tiedätkö sä Artsi, kuinka sut hoidetaan nakkikioskilla?