Paskaduunin työpaikkailmoituksessa vaadittiin videota, jossa esittelee itsensä ja kertoo osaamisestaan
Ihan älyvapaata pelleilyä. Tämä siis kirjallisen hakemuksen ja cv:n lisäksi. En ole tekemässä, jos palkka on luokkaa 11€/tunti. Mihin noita videoita tarvitaan?
Miksi työnhausta tehdään tälläista?
Kommentit (214)
Treffailussa ja työnhaussa on molemmissa nykyään ihme temppuradat ja mitään virheitä ei saa olla muuten tulee pakit
Vierailija kirjoitti:
Niille videoille nauretaan firman pikkujouluissa ja äänestetään top 3 😂
Aitotekonauretaan kilpaa röhkien olemattomille ja saapumattomille videoille, joita kukaan ei enää lähetä? Tervettä vai mielenterveydellisesti haasteellista?
Työhön otetaan se kaunein. Osaamisella ei ole väliä.
Minä en hae yhteenkään videopelleilypaikkaan.
Helposti ratkaistu, älkää tehkö videoita!
Tuo on syrjivää, ja mahdollistaa ulkonäön, iän ja rodun perusteella syrjimisen. Anonyymit haut olisivat paras.
Päivääkään en ole ollut työttömänä. En silti tekisi koskaan jotain typerää videota päästäkseni töihin. Kyllä niitä töitä löytyy ilmankin.
Sen firman pomo, joka moista pyytää ei ole kovin fiksu. On antanut jonkun rekrykonsultin vedättää itseään. Ei helvetin tampio...
Niimpä!
Ja on edelleen ihmisiä jotka eivät halua kuvata itseään kun niistä hr-firmojen linkeistä nämä videohaastattelut yleensä löytyy ja minne viedeot jää, en minä halua että lössi ihmisiä tuijottaa videotani kuin salkkareita.
Enää ei voikkaan "mennä" edes kysymään välipomolta yrityksessä töitä itsenäisesti kun pitää kuvata itsestään video kun pääsee haastattelussa välieriin. Ota ja nauti!
Vierailija kirjoitti:
Helposti ratkaistu, älkää tehkö videoita!
Helpommin ratkaistu ja juurineen nykäisty: älkää pyytäkö videoita haistapeeorjapaikkoihinne.
Vierailija kirjoitti:
Minä en hae yhteenkään videopelleilypaikkaan.
Sama täällä. Tehdään kaikki näin niin loppuu se myötähäpeällinen videotismi.
Vierailija kirjoitti:
No jos kyseessä on paskaduuni, hyvän videonhan saa aikaan videoimalla paskallakäyntinsä.
Eikä haittaa tämän mestariteoksesi päätyminen joka paikkaan ja mihin tahansa? Kyberturvallisuus on haastavaa?
Tehkööt firmat itse läpinäkyvästi sokerikuorrutetut esittelyvideot, joita kukaan ei edes katso tai ainakaan katso hyvällä.
No jos kyseessä on paskaduuni, hyvän videonhan saa aikaan videoimalla paskallakäyntinsä.