Painonhallinta ongelma.
Olen 190 pituinen ja painan vain 88 kiloa ja ongelmani on, että olen nyt puolenvuoden ajan pyrkinyt lihottamaan itseäni syömällä joka päivä vähintään 5500- 6500 kaloria ja aina mahdollisuuksien mukaan jopa enemmänkin.
Syön suklaata, hampurilaisia,pitsoja .. kaikkea rasvaista ja mahdollisimman kaloripitoista ja runsas hiilihydraattista.
Esimerkiksi vettä en juo enää lainkaan vaan ainoastaan normi pepsiä. Kaikkeni teen, mutta puolen vuoden aikana painoni on noussut vain hieman alle kilon verran.
Tiedän, että täällä on runsaasti ylipainoisia naisia jotka ovat onnistuneet saavuttamaan jopa kymmenien kilojen ylipainon niin haluaisin turvautua teidän ammattilaisten apuun tämän ongelmani kanssa.
Kommentit (10)
Vaikea sanoa, tietämättä tarkemmin, mutta epäilen, että liikut aivan liikaa. Itse aloin lihoamaan kun aloin tilaamaan foodoran ja voltin kautta ruuat suoraan kotiin. Ei tarvinnut enää liikkua kuin ulko-ovelle asti.
Ongelma ohjeiden saamiseen lienee tuo pituus, sillä täällä on lähinnä vain noin 150 pituisia naisia ja lyhyempiin tuo läski kertyy kovin paljon helpommin.
Eikö tuo ole aivan sopiva paino - miksi pitäisi lihoa? Et ruokavaliosi perusteella ole mikään lihasten kasvattaja kuitenkaan.
Salilla käyminen tuskin on vaihtoehto koska siellä läski lähinnä sulaa, ei lisäänny. Mutta jos ostaisit itsellesi salikortin niin se voisi innostaa sinua syömään enemmän. Ainakin exälläni se toimi aika hyvin. Hän sanoi joka päivä, että nyt syön vielä kunnolla ja huomenna aloitan sen salilla käymisen. Siinä kävi kuin Bond leffassa.. huominen ei koskaan saavu.
Ala nostamaan samalla painoja niin eiköhän massa jossain muodossa ala kasvamaan
Vierailija kirjoitti:
Haista kuule v-ttu!
Hmm.. ei se näköjään ainakaan vihan hallintaan näytä auttavan.
Vierailija kirjoitti:
Ala nostamaan samalla painoja niin eiköhän massa jossain muodossa ala kasvamaan
Probleema on siinä, että naiset pitävät enemmän lihavista nallekarhu/ isävatsa miehistä.
Läpipaskon ongelma. Joku imeytymishöiriö, keliakia?
Isäni ei myöskään saa millään painoa, nsitin näköinen kun ei harrasta liikuntaa.
Yritä laihduttaa. Mulla ainakin toimii. Paino sen kun nousee.
N52
Oikealle palstalle olet eksynyt, täältä löytyy painavia mammoja :)
Tosin heidän painonousu johtuu kaikesta muusta kuin syömisestä.
Esim. suuret luut, unenpuute, kilpirauhasen ongelmat, lääkkeet, vaihtarit ym.ym.ym.....
Yuskin saat täältä apua.