Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Adhd, koulutuksesi ja sukupuoli
17.01.2025 |
En itse ole saanut suoritettua ammattikouluakaan ja hädin tuskin pääsin yläasteelta jäämättä luokalleni. Lääkitystä, diagnoosia eikä mitään muitakaan apuja ollut mitä nyt löytyy, niin mietin uskallanko koittaa opiskelua.
Mitä koulutuksia teillä on ja opiskelitko ennen vai jälkeen adhd diagnoosin? Itse olen ylivilkas mies
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaikenlaisesta urheilusta aina pitänyt ja kisannutkin, mut tapaturmista johtuvien murtumien ym. takia en näin päälle kolmekymppisenä enää uskalla lähteä kovin tavoitteelliseen urheiluun. Omaksi huviksi enää harrastelen kun liikunta on yksi harvoista henkireijistä :)
Rakennusalan opinnot on jäänyt kesken ja siitä voisi alkaa vaikken rakennuksille haluakaan mennä töihin. Puutyöstä verstaalla pidän ja yritän päästä kuntouttavaan työtoimintaan, mut sekin on alkanut epäilyttää jos kiinnostus lopahtaakin. Iltalukion haluisin joskus suorittaa vaikka voikin olla liian iso pala mulle.. joskus tulevaisuudessa
Lääkkeet on uusi juttu mulle niin vielä on tosi epävarma olo omien kykyjen ja jaksamisen suhteen, mut kuntouttavasta varmaan olis hyvä alottaa?
Tiedätkö onko jotain vastaavaa kuin kuntouttava tai miten ylipäätään lähtisi kokeilemaan kepillä jäätä niin että tulisi mielummin onnistuminen kuin ei? Vuos sitten jäin työttömäksi mut silti hyvin pienestä haluan alottaa