Nyrkkeilymatsi Immu vs Stagala, kumpaa kannatatte?
Kokemus vs nuoruus...vanhan ajan parannuksen tehnyt (?) rötöstelijä vastaan uuden ajan voimakkaita mielipiteitä herättävä tiktokkaaja.
Kommentit (548)
Nyt Jonilla on rahaa leikkauttaa lisää innieitä Sulmeen.
Tuli kieltämättä mieleen ottelu Halme vs. Kingbo. Sitäkin edelsi niin mittava hypetys, että tällainen antiseuraajakin liimautui television ääreen. Ja ottelussa oli ihan samoja elementtejä.
Stagala yllätti, tanssi kevyesti kuin alkuasukas sadetanssia ja tyrmäsi kevyesti hitaan Immun. Pisti silti mietityttämään oliko kuitenkin järjestetty voitto?
Vierailija kirjoitti:
Stagala yllätti, tanssi kevyesti kuin alkuasukas sadetanssia ja tyrmäsi kevyesti hitaan Immun. Pisti silti mietityttämään oliko kuitenkin järjestetty voitto?
Ei pistänyt yhtään miettimään. Näkihän tuon nyt tällainen amatöörikin, miten molemmat yrittivät tosissaan, ja tyrmäystilanteessa löivät ristiin. Nopeampi söi hitaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu totta kai Immu halusi pysyvän aivovaurion riskillä ottaa turpaansa. Ymmärtäähän sen, että moni halusi nähdä toisenlaisen lopputuloksen, mutta minkäs teet. Ei se siitä muuksi muutu, että päätetään pelin olleen epäreilu, sovittu ja kaikin puolin feikki.
Hidastettuna kun katson immun eleitä sen ekan lyönnin jälkeen niin näyttää teatterilta.
Vierailija kirjoitti:
Hidastettuna kun katson immun eleitä sen ekan lyönnin jälkeen niin näyttää teatterilta.
Ei yhtään. Koita itse ottaa isku naamaan, niin katsotaan minkälaista teatteria vedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stagala olisi tiputtanut Tony Halmeenkin jos ihan rehellinen olen. Nuoruus, nopeus, jäntevyys ja aggressiivisuus versus läskiys, uho ja kankeus on ihan selevä peli.
Tony Halmeen asenne oli rautaa, hänen kerrotaan estäneen 10minuutiksi Madonnan ja miehensä Seanin pääsyn, silloin suositun Cheap Trickin takahuoneeseen, nämä olivat itse kieltäneet päästämästä ketään. Sean oli pistänyt rennosti sikariksi, Madonnalle tämä ei sopinut ja olikin hyökännyt "Etkö hevetissä tiedä kuka olen"? Tony oli vastannut "Sillä ei ole merkitystä kuka sinä olet, vaan sillä kuka minä olen"! Madonna oli vastannut "No kuka sinä sitten olet"? Tony oli vastannut lakonisesti " Se, kuka ei päästä sinua tuonne"! Seania tämä oli naurattanut ja tämä olikin myöhemmin jossain yökerhossa tullut Tonyn juttusille ja kertonut muistavansa hänet aina, oli tarjonnut vielä drinkinkin.
Halme puhui niin paljon paskaa, että en usko tätäkään tarinaa ollenkaan. On uskomatonta että joku vielä jaksaa fanittaa Halmetta, vaikka hän teki kaiken ihan päinvastoin kuin uhosi ja se kupla puhkesi jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joni Takala haluaa että tyttärillänne on viivapillut.
Mitä mietteitä tämä teissä herättää?
Ei niin mitään. Jokainen saa haluta, millaisen pillun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu totta kai Immu halusi pysyvän aivovaurion riskillä ottaa turpaansa. Ymmärtäähän sen, että moni halusi nähdä toisenlaisen lopputuloksen, mutta minkäs teet. Ei se siitä muuksi muutu, että päätetään pelin olleen epäreilu, sovittu ja kaikin puolin feikki.
Englanninkielinen termi tälle elinkeinolle on punchy. Eli vanha toivonsa menettänyt ottelija häviää tahallaan. Eikä se ole eka aivovaurio niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä molemmat jotain ottelijoita?
En ole kuullut kummastakaan koskaan.
Eivät ainakaan ole nyrkkeilijöitä tai potkunyrkkeilijöitä.
Tosin rehellisyyden nimmissä, Manhoef oli todella kovan luokan kaveri.
Videolla takana oleva ilmeisesti "immu" tekee karaten tiikeriseisontaa ja karaten manji ukea kiertopotkua vastaan?
Ja videota katsomatta näyttää sille ettei reaktiokyky riittänyt ja potku oli mennyt sisään.
Vedonlyönnin kertoimet kertoo totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joni Takala haluaa että tyttärillänne on viivapillut.
Mitä mietteitä tämä teissä herättää?Ei niin mitään. Jokainen saa haluta, millaisen pillun haluaa.
Millaisen pillun sinä haluat itsellesi tai tyttärillesi?
Stagala on nyt sitten Suomen Jake Paul.
Vierailija kirjoitti:
Stagala on nyt sitten Suomen Jake Paul.
Onko myös hänellä intohimoinen innie-pakotus?
Typerää touhua.
Nyt kulutettiin terveydenhuollon resursseja ja veronmaksajien rahoja Immun kuskaamiseen Mielahteen, pään kuvaamiseen ja ties mihin.
Ainakin tämä on nyt hyvä osoitus siitä, miten rikollismaailmasta on pakko poistua ajoissa. Toki sinne ei pidä edes lähteä. Koko touhu perustuu väkivallalle ja vahvimman laille. Siinä touhussa ei vanhat ukot pärjää. Immu jaksoi uhota ja uskoi hakkaavansa 30 vuotta nuoremman, mutta näin fysiikan lait veivät helposti voiton.
Vierailija kirjoitti:
Typerää touhua.
Nyt kulutettiin terveydenhuollon resursseja ja veronmaksajien rahoja Immun kuskaamiseen Mielahteen, pään kuvaamiseen ja ties mihin.
Ehkä hänellä oli vakuutus. Ainakin kannattaisi olla.
Kustantaako myös Jake Paul naisilleen labiaplastian?
Siksihän se naama jää suojaamatta odottamaan, kun jo eka isku tuli niin kovaa, ettei ajatustoimintaa enää ole. Immu yritti itse ladata kovan iskun samaan aikaan kun Stagala nopeampana samaan aikaan iskun perille. Ne loput Stagalan iskut oli sitten vain viimeistelyä ja homma oli siinä.