Mitä teette vanhoilla mitaleilla ja pokaaleilla? 🏆 🥉
Joskus tuli yleisurheilua harrastettua, tuollaisia jäänyt pölyttymään.
Kommentit (17)
Säilytän papan sotamitaleja mummulta perityssä soittorasiassa. Muuta ei heiltä ole.
Miten niin? Mitalit on kaulassa ja pystit kainalossa.
Pienet hopea lautaset on kaikki käytössä. Lusikoilla ei tee mitään, eikä mitaleilla. Kiertätyskeskuksen kautta metalli jätteeseen.
Mä tein lapsille niiden mitaleista taulun kummallekin. Poika pelas koripalloa, niin pelipaita ja siihen ympärille sitten ne mitalita. Tytär voimisteli, niin kaikista puvuista sain silloin napattua tilkut. Tein niistä semmoisen viuhkan ja strasseja lisäilin. Mitalit järjestyksessä. Kuvia myös etenkin kultakorokkeelta.
Pokaaleja nuo eivät juurikaan saaneet. Tauiut ovat nyt kummankin entisen huoneen seinällä. Ottavat joskus mukaansa, tai sitten eivät.
Ai tuotako se voittajan elämä onkin, itse en ole voittanut mitään missään kilpailuissa koskaan, olen ikuinen häviäjä, aina on joku muu parempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
lahjoita johonkin jouluun tai päiväkotiin, paikalliseen urheiluseuraan tms
Mitä ne noilla tekisivät?
Lapsille hiekkalaatikolle kippasin. sm-kultamitaleita ja hopeamitaleita saa kaivella.
Kulta ja muut arvometallit rahaksi, loput metallinkeräykseen.
Niillä ei ole mitään käyttöä. Romumetallin vain. Niitä ei osteta edes kirpputoreilla. Mitalien jako pitäisi muutenkin poistaa kisoista, muille voi tulla pahamieli ja loukkaantua. Siinä eriarvoistetaan toisia ulkoisten piirteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne noilla tekisivät?
Et ole kuullut sellaisesta kuin AS-KAR-TE-LU! LEIK-KI-MI-NEN!
Mä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi jotkut antaa palkintojaan pois. Nehän on upeita tunnustuksia hienoista saavutuksista. Hyviä muistoja. Mulla on vain pari palkintoa muutamista urheilukisoista ja oon niistä ihan superylpeä. En ikinä heittäisi pois!
Kysy huoliko paikallinen urheiluseura junnupalkinnoiksi. Sinne annoin omat pokaalit.