Nyrkkeilymatsi Immu vs Stagala, kumpaa kannatatte?
Kokemus vs nuoruus...vanhan ajan parannuksen tehnyt (?) rötöstelijä vastaan uuden ajan voimakkaita mielipiteitä herättävä tiktokkaaja.
Kommentit (548)
Immun iässä lihasmassastakin on jo n. 20% pois verrattuna johonkin 35-vuotiaaseen. Kannattaa pysyä pois kehästä jossa on nuorempi vastassa, niin ei tule uudelleen noin pahasti turpaan.
Miksi pää pehmenee vanhentuessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä sanoin jo ketjun alussa, mutta eii, eiii, eiii vooitu kuunnella.
nämä asiat tietää vain kamppailulajien expertit, mutta eii, ei voitu kuunnella tietäjää.
Stagala voitti helposti nuoruuden voimalla. Nuorempi hakkaa aina vanhemman ja läskimmän. Se on fysiikan laki.
, koska hänestä näki tiikerinsilmän.Useimmat ammattilaiset veikkasi Immua, pienellä varauksella. Stagala ei ole edelleenkään vielä koskaan vastaanottanut iskuja päähän.
Erikoinen ratkaisu. Lähti nin kuin odotin. Immu keskikehässä, Stagala liikkui hyvin. Immu näki Stagalan jabit ihan hyvin.
Mutta sitten tästä rohkaistuneena lähti hakemaan oikeaa suojaus alhaalla, ja siinä nopeampi voitti.
Tuosta näki, ettei kumpikaan ole nyrkkeilijä. Immun olisi pitänyt otella niin kuin puhuikin, eli hyvässä paketissa katsellen mitä Stagalalta tulee. Vähän aikaista lähteä lyömään kädet alhaalla ristiin kun tuntematon vastustaja ei ole vielä näyttänyt oikeaansa.
Stagalan liike oli todella hyvää, niin kuin sopi odottaakin. Lyöntitekniikassa on vielä hiomista, mutta nyt atleettisuudella ja räjähtävyydellä sai paljon anteeksi. Lahjakas kaveri kyllä. Sitä pn paha sanoa kuinka pitkälle rahkeet riittävät jos nyt jatkaa. Lajin huiput ovat aloittaneet alle parikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stagala olisi tiputtanut Tony Halmeenkin jos ihan rehellinen olen. Nuoruus, nopeus, jäntevyys ja aggressiivisuus versus läskiys, uho ja kankeus on ihan selevä peli.
Yhtä hyvin se olisi voinut olla Immun nakkikiskaheijari joka olisi osunut ekana ja sitten se olisi ollut Stagala joka olisi ottanut lukua. Nopea tyrmäys antoi nyt ihan väärän kuvan.
"Heijari nakkikioskilla". En tiennyt Immun tämän tyyppisistä suuntauksista.
Jos olet sitä ikäryhmää että nakkikiskaheijarit ei ole tuttuja niin voin kertoa. Nakkikioskilla näitä tappeluita näki aika paljon ja niissä oli yleensä sama kaava. Kaksi miestä huitoo toisiaan ns. nakkikiskaheijareilla. Iskut lähtee valtavissa kaarissa ja niitä väistellään kunnes toinen osuu ja toinen tipahtaa. Yleensä vieläpä yhdestä ja se on ihan fifty-sixty miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan armeijaan ei edes oteta alle 28 vuotiaita. Ja siellä käydään ihan oikeaa sotaa eikä mitään leikkisotaa.
Jos et tiennyt niin ukrainan armeija pakottaa miehet sotimaan siellä, heidät pakkovärvätään armeijaan kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Stagala olisi tiputtanut Tony Halmeenkin jos ihan rehellinen olen. Nuoruus, nopeus, jäntevyys ja aggressiivisuus versus läskiys, uho ja kankeus on ihan selevä peli.
Tony Halmeen asenne oli rautaa, hänen kerrotaan estäneen 10minuutiksi Madonnan ja miehensä Seanin pääsyn, silloin suositun Cheap Trickin takahuoneeseen, nämä olivat itse kieltäneet päästämästä ketään. Sean oli pistänyt rennosti sikariksi, Madonnalle tämä ei sopinut ja olikin hyökännyt "Etkö hevetissä tiedä kuka olen"? Tony oli vastannut "Sillä ei ole merkitystä kuka sinä olet, vaan sillä kuka minä olen"! Madonna oli vastannut "No kuka sinä sitten olet"? Tony oli vastannut lakonisesti " Se, kuka ei päästä sinua tuonne"! Seania tämä oli naurattanut ja tämä olikin myöhemmin jossain yökerhossa tullut Tonyn juttusille ja kertonut muistavansa hänet aina, oli tarjonnut vielä drinkinkin.
Vierailija kirjoitti:
Immy on turvonnut ja hidas. Lyöntejä on tosi helppo väistellä ja plokkailla jos vastapuoli on hidas tankki.
Etenkin vanhat tankit puuskuttaa ja väsyy nopeasti. Sitten vain nekkailee turpaan nitojan tyylillä. Nenä vain tummuu.
Ja näin kävi.
Minä kannattelen vain housujani, henkselit hukassa.
Joni Takala haluaa että tyttärillänne on viivapillut.
Mitä mietteitä tämä teissä herättää?
Pitää muistaa se painonvetokin. Immu pudotti 26-27kg muutamassa kuukaudessa, kun samalla piti treenata matsia varten.
Se ei tee hyvää iskunkestävyydelle, etenkin kun ikää on se 54v.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa se painonvetokin. Immu pudotti 26-27kg muutamassa kuukaudessa, kun samalla piti treenata matsia varten.
Se ei tee hyvää iskunkestävyydelle, etenkin kun ikää on se 54v.
Painonpudotus tossa iässä on muuten oikeasti kova homma. Ihme että onnistui.
Selityksiä kyllä riittää. Immu olisi pudonnut ilman painonpudotusta jos nyrkkeilee kädet alhaalla ja liikkuu kuin etana.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/64a0179a-06db-498c-8ebd-60f68…
Immun kommentit.
Vaistosin itsekin jotain sekavuutta ja epävarmuutta hänestä kun käveli kehään. Silmät ampuili sinne sun tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi videollaan olleensa jotenkin huterassa tilassa jo ennen ottelua. Epäili itse nestehukkaa, tai vain sitä että on vanha gubbe. Huomasihan sen, että äly hämärtyi jo ensimmäisestä iskusta. Tippuuhan siinä suojaus.
Nää vanhat +35 miehet ei ymmärrä paikkaansa tässä maailmassa. Kun nuorempi puhuu, niin ollaan hiljaa tai tulee nukkumatti ja pistää petiin.
Vanhoilla on kova ego ja luottamus, mutta se tulee historiasta. Se ei elä tätä päivää.
Kyllä viisautta pitäisi vanhuuteen tulla iän mukana sen verran että ei haasta nuorempaa, koska nuorempi hakkaa aina vanhemman. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
Sen takia ei armeijaan kutsuta vanhoja vaan nuoria ja sen takia on urheilukisoja jossa urheilee ne parikymppiset, eikä kolmekymppiset.
Juna meni jo vanhat äijät joten suut kiinni tai nukkumatti t
Se on juuri näin. Jokainen fiksu vanhempi mies tunnustaa tämän. Vanhojen miesten etu on raha, jota nuorilla ei usein ole. Rahalla saa pidettyä nuoret leijonat uskollisina, koska heillä ei sitä usein ole. Raha suojaa vanhaa leijonaa, koska nuorempi leijona tarvitsee sitä. Aikanaan nuoresta leijonasta tulee vanha, jolloin uudet tulevat tilalle ja ainoa suoja on raha. Jos sitä ei ole, se on sitten menoa. Vain raha suojaa.
Ukrainan armeijaan ei edes oteta alle 28 vuotiaita. Ja siellä käydään ihan oikeaa sotaa eikä mitään leikkisotaa.
Voit ajatella asian niin, että jos Ukraina olisi rekrytoinut kaikki 18-25 vuotiaat, kouluttanut ja varustanut heidät hyvin, olisivat he mahdollisesti Krimillä ja tämä sota olisi jo loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Joni Takala haluaa että tyttärillänne on viivapillut.
Mitä mietteitä tämä teissä herättää?
Jos näin olisi, eipä tuo mitään mietteitä herättäisi. Kai sitä haluta saa, kenelle tahansa ihan mitä ominaisuuksia tahansa. Tälläkään palstalla juuri muuta aina näekään kuin kuvauksia siitä, minkälainen kenenkin tulisi olla ja varsinkin minkälainen ei.
Immun toimet uhrejaan kohtaan ovat sen sijaan olleet ihan konkreettisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tony Halmeen asenne oli rautaa, hänen kerrotaan estäneen 10minuutiksi Madonnan ja miehensä Seanin pääsyn, silloin suositun Cheap Trickin takahuoneeseen, nämä olivat itse kieltäneet päästämästä ketään. Sean oli pistänyt rennosti sikariksi, Madonnalle tämä ei sopinut ja olikin hyökännyt "Etkö hevetissä tiedä kuka olen"? Tony oli vastannut "Sillä ei ole merkitystä kuka sinä olet, vaan sillä kuka minä olen"! Madonna oli vastannut "No kuka sinä sitten olet"? Tony oli vastannut lakonisesti " Se, kuka ei päästä sinua tuonne"! Seania tämä oli naurattanut ja tämä olikin myöhemmin jossain yökerhossa tullut Tonyn juttusille ja kertonut muistavansa hänet aina, oli tarjonnut vielä drinkinkin.
No jos Viikinki olisi joutunut niittaamaan Madonnaa kunnolla kuonoon, tämän turpavärkki tuskin olisi siitä mennyt yhtään sen turpeampaan kuntoon kuin mitä plastiikkakirurgit ja täyteainepiikittäjät ovat saaneet aikaan monelle elähtäneelle naisjulkimolle jenkeissä. 🤣
Näin veikkasin käyvän ottelussa. Enkä edes tiennyt Immun ottelu taustaa, mutta en myöskään ikää joka aika vanha (55). Kyllähän nyrkkeily tuossa iässä on jo aika riskiä touhua mitä ei pitäisi harrastaa. Stagala oli nuori nälkäinen kolli, Immu kehäraakki. Vähän veikkaan myös Tyson ottelua sopupeliksi sillä en usko että Tyson olisi kestänyt kehässä kunnon myllytystä ja iskuja.