Kaveri syötti vauvalleni pop cornia.
Eka syötti täytekakkua, kun vauva oli 3kk. Nyt 4kk myöhemmin syötti pop cornia.
Taisi mennä välit, kun tein ajatukseni selviksi. En itse antaisi edes toisen koiralle mitään, kysymättä omistajalta. Tämä kaveri jekkuilee niin, että tekee tahallaan vastoin tahtoani.
Kommentit (4)
kun ei saisi periatteessa antaa suolaa ollenkaan. Ja miksi pitää tehdä tahallaan vaten mun tahtoa? En mä ainakaan osoita ystävyyttäni niin, että teen vastoin ystävieni tahtoa tai ärsytän niitä tahallani. Mitä sellainen kaveruus oikein on?
Onko toi mustamakkarajuttu totta vai luuleeko sen kirjoittaja mua provoilijaksi?
ap
Vauvasi varmaan saa elinikäiset traumat kun ihan popkornia syötettiin.
Ehkä mäkin rupean osoittamaan, kuinka arvostan ystäviäni kumoamalla niiden kasvatusperiaateita. Tungen keksiä suuhun, jos vanhemmat sanoo, ettei saa syödä ennen ruokaa. Otan talvella käsineet pois, jos kaverin lapsi haluaa olla ilman niitä, vaikka kaveri kieltäisi. Siis onko teistä oikeesti ok tehdä mitä huvittaa toisen lapsille ja ärsyttää tahallaan kavereita lapsen kustannuksella? Vanhempi lapsenikin oli kieltänyt kaveriani antamasta mitään vauvalle. Jopa taapero tiesi, ettei popparit ole soveliasta ruokaa vauvalle, joka elää lähinnä rintamaidolla.
Ei TOD ole provo. Tämä nainen on sitä mieltä, että koska hänen lapsensa sai ristiäisissä kakkua, pitää minunkin vauvani saada juhlissa herkkuja. " Tulihan vauvalleni ristiäiskakusta vähän mahanpuruja, mutta pitäähän nyt omissa ristiäisissä kakkua saada." Vieraamme olivat äimänkäkinä. Sääliksi käy hänen vauvaansa mahanpuruineen, mutta onko pakko meidänkin vauvaa kiusata. Luulin, että tämä asia tuli ekalla kerralla selväksi (kakkutapaus), mutta ei!
ap