evita kolmonen
Toivottavasti saa kunnon vankilatuomion, sillä hän vaikuttaa psykopaatilta. Ei saa antaa kauniiden blondihiusten hämätä. Tutkitusti kauniit rikolliset saavat pienemmät tuomiot kuin tavallisen tai ruman näköiset, mikä on todella väärin. Kunnon kakku sellaiselle joka on uhkana tai satuttanut lapsia kuten juuri tuo Evita Kolmonen!
Kommentit (267)
Luonteenpiirteet eivät taida olla oikeudessa tuomittavia, luulen että oltaisiin muutenkin eritilanteessa jos viranomainen olisi estänyt iskun eikä olisi itse perääntynyt, luulen että tuomiolla on potentiaalia jopa lieventyä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se Katariina Hyttinen Pattinen? joka pisteli insuulinia vauvoihin. Samanlainen olemus ja katse. Samannäköinen kuin se tyttö, joka tappoi sen kaverinsa sinne kotiinsa kun oli mustasukkainen pojasta. Kyllä se persoona näkyy ihmisen ulkonäössä, tätä on tutkittu, ei ole pelkkää luulotteua.
Pantila
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan näköinen, itse en näe minkäänlaista kauneutta. Lopuksi ikäänsä vankilaan, kiitos.
Yliksen jonnet taas pitää evitaa kauniina naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOMEEN PITÄISI SAADA KUOLEMAN TUOMIO. tuo jonkun kellariin kylän pantavaksi olisi toisaalta hyvä saisi pelätä joka sekuntti.
Eipä tuo rikollisuutta ole missään vähentänyt.
Mutta se lopettaa uusintarikollisuuden. Montako Porvoon aitokaista-ampuja oli tạppanut jo aiemmin? Tai montako se nahkahanskakuristaja on jo ehtinyt kụristaa? Ja aina päässyt vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo siis sen oikea nimi?
Koko nimihän on Evita,Enni,,Bettina Kolmonen. Tulee mieleen kummasti se Leevi and The Leavings biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan näköinen, itse en näe minkäänlaista kauneutta. Lopuksi ikäänsä vankilaan, kiitos.
Se kertoo siitä miten naista ymmärretään vain ulkonäön perusteella ylilaudan incelmaailmassa. Normaalisti se on vain yksi piirre muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että näistä tapauksista on tullut trendi-ilmiö. Kuitenkin tämänkin Evitan kohdalla voidaan huomata miten teko kaduttaa ja ehkä ymmärtänyt itsekin jollain tasolla oman vaarallisen mielentilahäiriönsä. Vaan kun usein näissä ehtii se paha tapahtua.
Sikäli mitä tuosta Evitan manifestista otteita olen lukenut, niin siellä on ihan aitoja hyviä pointteja ja huomioita ihmiskunnan vääryyksistä ja huonosta kehityksestä, asioita joista olisi oikeasti ihan tärkeää puhua ja nostaa ihan globaali ongelmien selvitys. Mutta en oikein ymmärrä tätä kouluihin suuntautuvaa aggressiota, mitä sillä oikein meinaa saavuttaa? Se on vain sairas teko ilman mitään järjellistä päämäärää. Vie pohjan kokonaan niiltä asiallisilta pointeilta joita on manifestiinsa kirjoitellut. Sekaisin päästään ja hukassa oleva nuori aikuinen, mutta vaarallinen itselleen sekä ympäristölle eihän siitä muuta voi lopuksi todeta kun tuollaiseen tekoon on oll
Tosiaan. Oli menossa lahtaamaan lapsia. Ihan pelle.
Lisäisin tuohon vielä:
Kun täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, että me elämme nykyisin interaktiivisen tiedonkulun aikaa ja se muuttaa aivan kaiken miten yhteiskunnassa asioihin reagoidaan ja miten asiat vaikuttavat toisiinsa. Sotia, tuhoa, kärsimystä ja ikävyyksiä on maailmassa ollut aina, mutta ennen internettiä ja tietotekniikkaa ne tapahtumat eivät lävähteneet kasvoille joka tuutista. Eikä se pelkästään rajoitu lapsiin jotka lukevat meneillään olevista sodista ja sairaista tapahtumista ja niiden vaikutuksesta häiriintyvät kasvussaa. Asia koskettaa ihan yhtälailla meitä kaikkia. Se tiedon ja sen kulun määrä tänäpäivänä on aivan valtava, ja valitettavasti sisältö erittäin negatiiviseen painottuva.
Ongelmiin kirjaimellisesti hukutaan ja kun huumausaineet maistuu valtionpolitiikan huipulla saakka, julkinen hyvinvointi katoaa ihan silmissä ja lähes päivittäin varoitellaan maailmansodan uhasta, niin voiko tässä millään uskoa parempaan huomiseen?
Nuoria ei kiinnosta tavanomainen työnteko ja some-keikailu on se mikä omaksutaan. Onko toisaalta ihme, kun katsoo miten suomessakin tavallisia matalapalkkaisia duunareita ja ammatteja kohdellaan. Roskakulttuuri kukoistaa ja kuilua eliitin ja köyhien välillä vain kasvatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Kaikki varmaan tietävät millaista pohjasakkaa siellä kirjoittelee. Eipä niiden mielipiteet ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo siitä miten naista ymmärretään vain ulkonäön perusteella ylilaudan incelmaailmassa. Normaalisti se on vain yksi piirre muiden joukossa.
Tai sitten se vain kertoo, että Yliksen jonnet pitävät Evitaa kauniina. Kaikki muu on sinulta pelkkää spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo oikein mitään kummoista rikosta ole tehnyt.
Jos ei tee rikosta niin vaikeeta tuomitakaan.
Ai niin, ajatusrikokset on niitä pahimpia.Jep ja sai jo käräjiltä aika kovan tuomion kun 2v. Hänellä oli ainoastaan ase, panoksia ja polttopullo repussa. Aikomus tehdä mutta jätti tekemättä. Suomessa saa ihmisen hakata sairaalaan muttei tule kuin ehdollista korkeintaan. Nythän kukaan ei loukkaantunut eikä koululaisetkaan asiasta tienneet kuin jälkeenpäin.
Kun on laittanut someen uhkailu videon niin tämä on laiton uhkaus, joka on rikos.
Laittomasta uhkauksesta selviää sakoilla, eiköhän tässä kovempaa nimikettä olla haettu kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko nimihän on Evita,Enni,,Bettina Kolmonen. Tulee mieleen kummasti se Leevi and The Leavings biisi.
Mulla sama.
Vierailija kirjoitti:
Päiväuneni oli iltapäivällä tuomari lukemassa mammapalstaa ja tuomitsi naisen minulle vaimoksi. Olisipa enneuni.
Heitänpä tähän pienen runon. Hakkaa tattiin vaan, et sinä Evitaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se vain kertoo, että Yliksen jonnet pitävät Evitaa kauniina. Kaikki muu on sinulta pelkkää spekulaatiota.
Olen eri. En ole Yliksellä ja olen jo jonneiän ohittanut. Silti olen ihastunut tähän naiseen.
Omalla naamallaan se oli iltiksen sivuilla. Tuo akka ihailee rikollisia ja haluaa olla osa kriminaalien kulttuuria. Suosittelen pitkää tuomiota, muuten hänet nähdään pian uudestaan suunnittelemassa jotain kieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti vanki toverit pitävät evitaa "hyvin"
Eiköhän siellä Hämeenlinnan naisvankilassa ole halukkaita naisia.
Se on lepokoti nettiyhteyksillä ja kaikilla kivoilla herkuilla. Ei voi verrata miesten vastaavaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät osanneet päättää etunimeä?
Vierailija kirjoitti:
Luonteenpiirteet eivät taida olla oikeudessa tuomittavia, luulen että oltaisiin muutenkin eritilanteessa jos viranomainen olisi estänyt iskun eikä olisi itse perääntynyt, luulen että tuomiolla on potentiaalia jopa lieventyä.
Jos on asiansa osaava puolustusasianajaja, ja vastaaja ei itse puheillaan töppää niin tuo tapaus on kylmästi oikeudellisin perustein mahdollista jopa jäädä lähes tuomiotta. Hieman erilaisella toteutuksella tuomion välttäminen kokonaan olisi jopa lähes varmaa. Mutta kun tapaus on selvästi mielentilahäiriöinen, niin eipä voi olettaakaan, että suunnitelmallisuus ja harkinta olisi ollut niin hyvällä tasolla. Ja hoitoonhan tuo kuuluukin ei epäilystä siitä. Nuo somejulkaisut ja muu datajälki jonka meni omissa nimissään jättämään tulee olemaan rangaistuksen kulmakivi. Se digijalanjälki on painava tekijä, sen voi peittää, mutta se olisi tosiaan vaatinut sitä toisenlaista suunnitelmallisuutta ja tietoa sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Panttila teki palveluksen yhteiskunnalle ja tappo itsensä.
Surullista, että näistä tapauksista on tullut trendi-ilmiö. Kuitenkin tämänkin Evitan kohdalla voidaan huomata miten teko kaduttaa ja ehkä ymmärtänyt itsekin jollain tasolla oman vaarallisen mielentilahäiriönsä. Vaan kun usein näissä ehtii se paha tapahtua.
Sikäli mitä tuosta Evitan manifestista otteita olen lukenut, niin siellä on ihan aitoja hyviä pointteja ja huomioita ihmiskunnan vääryyksistä ja huonosta kehityksestä, asioita joista olisi oikeasti ihan tärkeää puhua ja nostaa ihan globaali ongelmien selvitys. Mutta en oikein ymmärrä tätä kouluihin suuntautuvaa aggressiota, mitä sillä oikein meinaa saavuttaa? Se on vain sairas teko ilman mitään järjellistä päämäärää. Vie pohjan kokonaan niiltä asiallisilta pointeilta joita on manifestiinsa kirjoitellut. Sekaisin päästään ja hukassa oleva nuori aikuinen, mutta vaarallinen itselleen sekä ympäristölle eihän siitä muuta voi lopuksi todeta kun tuollaiseen tekoon on ollut aikeissa ryhtyä.
Mutta se on kyllä siis ihan totta, että ihmiskunta on todella hukassa ja tuo yleinen degeneroituminen josta mainitsee voidaan nähdä olevan alati kasvavaa "kehitystä". Kun nyt esim. katsotaan mikä määrä sotia ja tuhoa tälläkin hetkellä ihmiskunta kylvää keskuudessaan, niin onko ihmekään, että varsinkin tällaiset elämää tutkimaan alkaneet nuoret aikuiset ja kouluikäiset harhailevat mielenvikaisiin tiloihin. Sitten on tosiaan huumeet ja muu rikollisuus jotka rehottaa niin valloillaan ja niillä asioilla jopa mässäillään. Minun täytyy omasta puolestani sanoa, että ihan hirveästi ei kyllä tee mieli olla tuolla ihmisten ilmoilla ja ottaa osaa yhteiskuntaan, löydän paremman, turvallisemman ja motivoivamman ympäristön virtuaalitodellisuudesta pelien, viihteen ja internetin tiedon valtaväylän parista.
En siis todellakaan puolusta tätä Evitaa, kuten sanoin , mielenvikainen ja vaarallinen tapaus selvä se. Mutta hänen kirjoittamassa manifestissa on valitettavan osuvia pointteja ja paljon sellaista joita olen itsekin tuumaillut usein ja jossa voin jakaa huolen ja näkemyksen. Harmittaa, että hän tuolla sairaalla teollaan, taikka aikomuksellaan pilasi sen sanoman. Olisi ennemmin käyttänyt sosiaalista mediaa ja lähtenyt amatööri-poliittisesti tuomaan sitä sanomaa julki, vastaanotto olisi ollut aivan toinen ja jotain konkreettista olisi jopa voinut saavuttaa.
Mikään tyhmä ihminen ei kyseessä ole, päinvastoin, mutta mielentilahäiriö ajoi nyt aivan väärään suuntaan. Sitä ei tosin saa maton alle lakaista ja tuomio toivottavasti tulee ja holhous toimet sitä myöten. Se valitettavasti sinetöi hänen elämänsä, mutta eihän vapaana saa eikä voi pitää ihmistä joka noin julmaan tekoon oli aikeissa ryhtyä ja lähellä sen myös toteuttaa.