Hallituksen leikkaukset. Sari ei syö juuri mitään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5b5a5913-9b57-4ad7-8a92-3fa72448802c
Oi voi sentään. Ja minä työttömänä syön vaikka mitä. On kanaa,. lihaa, leipää, juustoa, vihanneksia, pizzaa. Minä lihonkin koska on niin hyvät ruuat ollut aina.
Kommentit (151)
Niin ap, oliko sulla lapsia kuten Sarilla?
Suomi on sairas maa. Ja sen ihmiset. Kateellisia hölmöjä. Empatia kyky paistaa poissaolollaan.
mihin sarin rahat menee? Miksi sari ei mene töihin?
Onko Sarilla elämänhallintaongelmia, ulosottoa yms? Mahdollisesti päihdetaustaa? Näillähän aina on jokaisella. Ärsyttää click-bait otsikot. Ja sekin että toi uutinen on vain rekisteröityneille lukijoille. Mielipahan nyt tästä sain.
Mun veljellä on lapsi ja pärjäävät ihan hyvin vaikka veljen on työtön.
Ovatko Sarin syömiset sinulle ongelma, ap?
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niittä naisia jotka asuu tonnin vuokra asunnossa.
Kadehdit heidän vuokra-asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
En päässyt lukemaan juttua, mutta olikohan siellä taas 3 isoa koiraan, niin kuin näillä hyvin usein on?
Näille pitää saada elämänhallinta kohdilleen,mikään muu ei auta asiaan.
Meidän talossa on ryhmä pitkäaikaistyöttömiä, joilla on varaa polttaa tupakkaa lähes ketjuna ja istuskella siinä lähiöbaarin terassilla tuoppeja nauttien.
En sitten tiedä syökä nämä mitään?
Ei kauhean uskottavia nää jutut, vahvasti liioteltuja. Sossupummit tykkää.
Siihen mitä jää ruokaan rahaa, vaikuttaa muut pakolliset kulut. Lukematta juttua tiedän että monella on todella tiukkaa. Viime kesänä rupesin ostamaan vanhuuseläkkeellä olevalleni isälle ruokaa kun hänen rahansa eivät asumiskulujen, lääkkeiden ja hoitokulujen jälkeen enää riittäneet ruokaan. Minimieläke ei oikeasti riitä, varsinkin kun korotus jäi alle parin kympin ja kulut nousivat 140 euroa kuussa. Kaikki eläminen on viety niin niukaksi kuin mahdollista ja silti eivät rahat riitä. Tämä on monella oikeasti se todellisuus.
Ja mä toisena työllisenä haluaisin tunkea ne pitsat ja hampurilaises sun kurkusta alas ap
Olen varmaan erikoinen tapaus olemassa,en syytä enkä ole syyttänyt yhtäkään hallitusta omasta elämäntilanteestani,koska vastaan siitä omalla toiminnallani.Eikä ole pelkkää ruusuilla tanssimista elämäni ollut,on ollut pulaa jos jostakin,silti olen hammasta purren ja kiroillut,en masentunut,puskenut eteenpäin.
Hernekeitto ei ole ruokaa. Se on sellaista litkua jota en nälkään söisi mistään hinnasta. Syön kunnon ruokaa itse kuten lasagnee ja kalakeittoa vaikka. Syön myös hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa on ryhmä pitkäaikaistyöttömiä, joilla on varaa polttaa tupakkaa lähes ketjuna ja istuskella siinä lähiöbaarin terassilla tuoppeja nauttien.
En sitten tiedä syökä nämä mitään?
Ei syö. Heidän ainoa ruokansa on tupakka. Heitä ei koskaan näe ruokakassin kanssa, ainoastaan tupakka-askin kanssa. Vaatteitakaan eivät osta. Sama kulunut fleece päällä aina.
Tuet vastikkeellisiksi. Risusavotta lumityöt
Vaikea tosta on sanoa kun ei Sarista muuta tiedetä kuin työttömyys ja yksi teini-ikäinen lapsi. Tarvis vähän paremman keskustelunavauksen.