Mitä sosiaaliturvan ja työmarkkinoiden kustannuksia vähentäviä uudistuksia hallituksemme tulisi vielä tehdä?
Nyt kun on lähdetty matkalle kohti vahvaa ja välittävää Suomea niin mitä uudistuksia vielä tarvitaan?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi ne 100 000 työpaikkaa? Onnaisiko?
Tämä! Tulisi valtiolle kaikkein halvimmaksi, kun työnantajat maksaisivat palkkaa, eikä tarvittaisi tukia. Kertyisi verotulojakin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa potkut voi saada, kun on liian pitkään kahvitauolla tai myöhästyy kerran.
https://www.pam.fi/artikkelit/tyontekija-voisi-saada-potkut-kevyemmin-p…
PAM:in uhkailuja ei kukaan ota tosissaan.Liitto joka kumartaa vain työnantajia kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa potkut voi saada, kun on liian pitkään kahvitauolla tai myöhästyy kerran.
https://www.pam.fi/artikkelit/tyontekija-voisi-saada-potkut-kevyemmin-p…
PAM:in uhkailuja ei kukaan ota tosissaan.Liitto joka kumartaa vain työnantajia kaikessa.
Toi on potkulaki.
Jatkossa kun käyt tupakalla voit saada potkut. Julkinen on savuton työpaikka.
Turhien tukimuotojen poisto. Esim. Nuoren kuntoutusraha. Alaikäisten elättäminen kuuluu vanhemmille, mitä hyötyä on maksaa sairaalle lapselle kuntoutusrahaa? Parantaako raha esim. Masennuksen?
Hankkia iso sauna, sitähän nuo haluavat. Itse olen täysin eri mieltä, vaikka sen takana seisoisin.
Puolittaa Kelan johtajan palkka. Tommosen puljun päällikkö ei tartte 250k€ palkkaa, puolet riittää. Sitten sinne voisi saada ammatti-ihmisiä kun joutavat puolueiden mätisäkit jäisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Soluasunnot kaikille tuilla eläjille. Tukiin opintotuen tasolle ja muuhun voi halutessaan ottaa lainaa.
miksi työssäkäyvien veronmaksajien pitäisi kustantaan elämäntapaloisille ja vihervasemmistolaisille nisteille soluasunnot?
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliturva kokonaisuudessaan on siirrettävä verohelpotuksiksi hyvätuloisille. Rikollisuus vähenee ja Suomi pelastuu.
TROLOLOOOO
Vierailija kirjoitti:
Jotta saisit mitä haluat?
Osta kuule itelles seksinukke. Sellainen Päivi Lipposen näköinen!
Minä voisi ostaa Haavistolle Satosen näkösen. Kaksiaukkoisen humppakahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Yritystuet voisi lakkauttaa kokonaan.
Yksi yritystukiloinen alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Narkkarivero Eduskuntaan 😂🤣😂🤣😂🤣
Narkkarimäelle... vai nistikukkula?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soluasunnot kaikille tuilla eläjille. Tukiin opintotuen tasolle ja muuhun voi halutessaan ottaa lainaa.
miksi työssäkäyvien veronmaksajien pitäisi kustantaan elämäntapaloisille ja vihervasemmistolaisille nisteille soluasunnot?
Kituuta vaan keskenäs siellä solussas, rikasta larppaava perskokkareenpaska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaa tuet kokonaan ja heittää neljännesmiljoona ihmistä taivasalle pakkaseen.
Sivistysvaltiossamme ei nykyinen hallitus tee tuolla tavalla. Sellainen ei kuulu vahvaan ja välittävään Suomeen.
Suomi ei ole kahden viimeisen hallituksen aikana enää ollut sivistysvaltio.
Minä en halua maksaa kansanedustajien palkkioita. Eiköhän oteta ne pois! En myöskään halua maksaa lapsilisiä!
Miksi työssäkävien veronmaksajien pitää maksaa Kokoomuksen tuomille vanhushoiva- ja lastensuojeluyrityksille miljardivoitot? Pahempia tukiloisia nämä yritykset kuin tavalliset kansalaiset.
Puoluetuet pois! Miksi veronmaksajien pitäisi maksaa puoluetuet?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisää maksettaisiin vain 3 ensimmäisestä lapsesta. Sen jälkeen syntyneiden elinkustannukset vanhempien tulisi maksaa ihan itse.
Tällaisen ehdottajat voivat itse maksaa omat eläkkeensä. Suomessa on ennätysalhaiken syntyvyys. Se on suurin talouden uhka.
No sehän on selvää, että eläkekupla jossain vaiheessa puhkeaa.
Miksi on mielestäsi kohtuutonta, että holtittomasti lisääntyminen ei olisi elinkeino? Eikö se ole jo lähtökohta, että vanhemmat maksavat lapsensa kulut. Miksi pitää tuilla mahdollistaa se, että joku tekee tuilla 2 v välein 10 lasta yhteiskunnan piikkiin? Tämä malli sitten periytyy näille 10 lapselle eivätkä hekään mene töihin vaan toimivat kotoa saadu
Tämä malli karsisi huonolaatuista lisääntymistä. Yhteiskunta hyötyy ainoastaan itsensä elättävien ja veroja maksavien ihmisten lisääntymisestä. Tulonsiirroilla elävien lisääntyminen tuottaa vain lisää tulonsiirroilla eläviä.
Jotta saisit mitä haluat?
Osta kuule itelles seksinukke. Sellainen Päivi Lipposen näköinen!