Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille yksikään ihminen ei ole koskaan sanonut rakastavansa sinua?

Vierailija
15.01.2025 |

Miten se on vaikuttanut elämäänne, vai onko vaikuttanut mitenkään?

Itse en ole noita sanoja kuullut ikinä keneltäkään, ja pakko myöntää, että se saa välillä minut tuntemaan itseni aika merkityksettömäksi ja näkymättömäksi.

Olen ollut parisuhteissa elämäni aikana, ja minulla on myös suhteellisen läheinen suhde vanhempiini. Jostain syystä kukaan ei ole kuitenkaan ikinä sanonut rakastavansa minua tai kertonut minun olevan millään tavoin tärkeä. En tiedä johtuuko tämä pienestä talven aiheuttamasta alakulosta, mutta jostain syystä asia on nyt pyörinyt hieman enemmän päässä viime aikoina.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mielenkiintoine yhtälö, monille on käynyt niin, että juuri ne jotka ovat sanoin ilmaisseet rakastavansa toista ovat sitten kuitenkin pettäneet. Ja vielä pettämisen jälkeenkin sanotaan että rakastetaan eikä ymmärretä sitä kuinka helveisti se fyysinen tai henkinenkin pettäminen satuttaa omaa kumppania eli sitä jota se pettäjä sanoo rakastavansa. Täytyy olla todella itsekeskeisen tynnevammainen joka ei ymmärrä tuota yhtälöä.

Se että Suomalainen sanoo toiselle rakastavansa, sen täytyy olla merkityksellista. Meillä ei (luojan kiitos) ole jenkkityylistä lässytyskulttuuria jossa noilla sanoilla ei ole merkitystä vaan niitä viljellään yltiöpäisesti kaikille ja kaikkialla. 

Ristiriitainen viesti. Ensin sanotaan, että juuri ne, jotka ovat sanoneet rakastavansa ovatkin sitten pettäneet jne jasitten kuitenkin sanotaan, että jos suomalainen sanoo rakastavansa  se on merkityksellistä :D No eihän ole, jos just ne , jotka sanoo rakastavansa toimivat juuri päinvastoin eli esim pettävät. 

Vierailija
62/63 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan sanonut. Nytkin pitkässä suhteessa eikä ole koskaan puhuttu mitään rakkaudesta. Itseasiassa kehun ja kannustan muita usein aidosti jos koen että he tarvitsevat tsemppiä. En odota mitään mutta eipä minua kukaan kehu eikä kannusta aidosti. 

Sisälläni on paljon rakkautta mutta joudun usein vain muiden mielivaltaisen käytöksen kohteeksi. Jos sanotaan että saat sen mitä muille teet niin kohdallani tämä ei pidä mitenkään paikkaansa. Se ihmetyttää suuresti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat sitä sukupolvea, että tuollaisia ei puhuta ääneen. Ex-mies sanoi rakastavansa, mutta ei rakastanut. Siinäpä se. En usko rakkauteen enää näin aikuisena, mutta uskon kiintymykseen. Lopulta välittämisen tunteet on teoissa, ei sanoissa lainkaan. Sanoa voi mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän