Anne luuli seurustelevansa Brad Pittin kanssa. Menetti 830 000 euroa
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010964510.html
Ai kuvia käytettiin huijauksessa. Brad Pitt väitti olevansa syöpähoidoissa ja tarvi rahaa. Yhteydenotto tuli kätevästi instagrammin kautta.
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon vielä joulupukkiinkin🤥
Anna rahaa! 🎅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta tyhmyydestä saa kyllä maksaakin! Ei käy sääliksi yhtään.
Miksi tyhmyydestä pitäisi maksaa? Jos joku on vähälahjainen tai vaikka kehitysvammainen, mikä oikeus älykkäämmillä on huijata häneltä rahaa??
Keskuudessamme on liikaa ihmisiä, joilla pitäisi olla edunvalvoja. Valitettavasti moni niistä vielä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon vielä joulupukkiinkin🤥
Anna rahaa! 🎅
Älä usko tuota huijaria. Minä sen sijaan tarvitsen rahaa Korvatunturin pajan julkisivuremontiin 3M€.
Äänioikeus pois naisilta. Ovat liian tyhmiä päättämään yhteiskunnan asioista.
Vaaditaan jo jonkinlaista koulutusta ja hyvää kielitaitoa että voi sitten noihin haksahtaa kun tuskin millään mökin muijalla riitä sitten tietotaito.
Vierailija kirjoitti:
Äänioikeus pois naisilta. Ovat liian tyhmiä päättämään yhteiskunnan asioista.
Rakkaushuijarit iskevät miehiin yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Eiö tuo pöljä akka muka tajunnut ettei Brad Bitillä voi olla rahasta puutetta, on sen verran kovanluokan näyttelijä?
EI, siksi siltä lähtikin rahat.
Ihan oikeasti. Kyllä aivojen pitää sanoa jotain jo. Jos muhun ottais yhteyttä Jennifer Aniston, niin ekana miettisin miks just muhun ottaa yhteyttä. Suomessa asuvalle miehelle kaikista maailman ihmisistä. Enenmpää ei tarttis ajatella ja skippi-
Vierailija kirjoitti:
Eipä toi ihmeellistä ole tässä maailmassa. Meil on edelleen suurinosa väestöstä sellasia että ne uskoo valtamedian esimerkiksi kertovan heille faktapohjaisesti aivan kaiken mitä he lukevat.
Se mitä mä koitan sanoo on se että se ihminen ei välttämättä ole tyhmä, ihminen voi olla ihan vaan liian hyväuskoinen myös, kuvitella että kukaan ei huijaa häntä
Sen lisäksi on olemassa miljoonia muitakin syitä miksi ihmiset menevät huijauksiin, yksinkertaisimpana on yleensä yksinäisen ihmisen tarve saada vaan jotain kontaktia toiseen ihmiseen, ihan sama onko se huijari vai ei, ei se ihminen sitä siinä mieti
Sä niin ku kerrot et sä niin ku oot valta lampasta viisaampi? Sä niin ku oot nähny lisko ihmisten juone läpi? Mä niin ku ymmärrän et oot ääöö 200 ainaki ja sua ei voi huiaa.
Jos tällaiseen haksahtaa, saa kyllä syyttää itseään. Valoja päälle!
Ok, jos unohdetaan hetkeksi tämä huijaus, mutta miten hel.vetissä tällä naisella oli niin paljon rahaa?
Mulla ei ole 830 000 euroa, 8 euroa riittänee huijarille.
Miten voi luulla seurustelevansa? Itse seurustelen vain ihmisen kanssa joka on fyysisesti tässä ja nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kun vielä joku kertoisi kukan on Brad Pitt.
Nii! Ketä se on!
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos unohdetaan hetkeksi tämä huijaus, mutta miten hel.vetissä tällä naisella oli niin paljon rahaa?
Erossa varmaan saanut, nää huijatuthan on aina eronneita tai leskirouvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumoaa aika vahvasti sen argumentin että yhteiskunta olisi meritokratia tai että raha kerääntyisi älykkäimmille. Valtaosa ydinfysiikan tohtoreistakaan ei tule näkemään tuollaisia summia elinaikanaan, sitten jollain random keski-ikäisillä naisilla on satoja tonneja tyhjän panttina makoilemassa (ei edes sijoitettuna).
tåssä tapauksessahan se toimi. naista älykkäämpi huijari tuli suurin piirtein miljonääriksi parin viikon työllä. eivät nuo ai-kuvat edes olleet is:n artikkelissa kovin uskottavia, eli tuo nainen on todella yksinkertainen tapaus.
Parin viikon vai vuoden?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi luulla seurustelevansa? Itse seurustelen vain ihmisen kanssa joka on fyysisesti tässä ja nyt?
Kyllä. Ja sängyssäkin pitäisi käydä ainakin pari kertaa ensin. En mä ilman koeajoa lähtisi mihinkään lupautumaan.
Plot twist: kohta oikea Brad Pitt ottaa yhteyttä Anneen ja tästä syntyy vuosisadan rakkaustarina.😂🙈 Angelina Jolie seuraa kateellisena Bradin ja Annen rakkautta.
Brad Pitt onkin juuri niin p*rsaukinen että tarvii lahjoituksia hoitoihinsa.
Omaa syytä kaikki huijauksiin jäävät.
Se on luonnonlaki.