Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne luuli seurustelevansa Brad Pittin kanssa. Menetti 830 000 euroa

Vierailija
15.01.2025 |

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010964510.html

Ai kuvia käytettiin huijauksessa. Brad Pitt väitti olevansa syöpähoidoissa ja tarvi rahaa. Yhteydenotto tuli kätevästi instagrammin kautta.

Kommentit (335)

Vierailija
121/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla ihmisillä on äänioikeus ja sitten ihmetellään miksi demokratia ei toimi.

Vierailija
122/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pankissa töissä ja sanoo, että säännöllisesti tulee vastaan keski-iän ylittäneitä naisia, jotka luulevat seurustelevansa ties kenen upseerin kanssa ja syytävät rahaa näihin huijauksiin. Sitten kun heille mainitsee huijausmahdollisuuden, niin suuttuvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki säälii nyt tätä Annea, mutta onhan se Brad Pittkin tässä uhri. Rikolliset käyttivät häneen naamaansa ja nimeään rikosten tekoon. Jos ei nyt rahaa suoranaisesti tässä menettänytkään, niin ainakin jätkän luotettavuus sai isoja kolhuja. 

Vierailija
124/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänioikeus pois naisilta. Ovat liian tyhmiä päättämään yhteiskunnan asioista.

Eikö toi MAGA ja äärioikeisto ole aika miesvoittoista? Ääririkkaat pissivät heitä suoraan silmään ja he antavat sen tapahtua vain sen vuoksi, etteivät voi  sietää erilaisia ihmisiä.

Vierailija
125/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on menty helppoon. 

Se nyt silti oli Brad Pitt. Naisella oli vaatimustaso korkealla.

:D

Vierailija
126/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, jos unohdetaan hetkeksi tämä huijaus, mutta miten hel.vetissä tällä naisella oli niin paljon rahaa?

Tuossa uutisessahan se lukee. 

Vierailija
127/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi luulla seurustelevansa? Itse seurustelen vain ihmisen kanssa joka on fyysisesti tässä ja nyt? 

Kuinka voit seurustella USA:n armeijan majurin kanssa, joka on komennuksella salaisessa tehtävässä Lähi-Idässä? Rahat jumissa jenkkiarmeijan tileillä, koska salaisuus, Muutamalla satasella majuri pääsee Suomeen kanssasi lemmiskelemään.

ps. jokainen voi kuvitella majurin tilalle mieleisensä vastapuolen

Vierailija
128/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin täysillä tästä kuvasta missä "Brad" näyttää sairaalassa lappua I love you Anne😂😂😂

Vierailija
129/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pankissa töissä ja sanoo, että säännöllisesti tulee vastaan keski-iän ylittäneitä naisia, jotka luulevat seurustelevansa ties kenen upseerin kanssa ja syytävät rahaa näihin huijauksiin. Sitten kun heille mainitsee huijausmahdollisuuden, niin suuttuvat. 

Jos ei olisi moraalia, niin miettikää, kuinka helppoa noita naisia olisi näin keski-ikäisenä naisena huijata. Tietäisi juuri ne lorut, mitä noi haluaa kuulla. Monestihan ne miehiä vokotelleet bikinmallit onkin olleet oikeasti rikollisia miehenköriläitä, jotka on osanneet nostattaa miesten tatit paremmin kuin naiset konsanaan.

Vierailija
130/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskatar ei varmaan osannut kunnolla englantiakaan?

Vierailija
131/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah parempiin käsiin meni rahat. Ei aaakeli mikä I D I O O T T I.

Vierailija
132/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin täysillä tästä kuvasta missä "Brad" näyttää sairaalassa lappua I love you Anne😂😂😂

😂😂👌Kyllä! Erittäin koskettava kuva!😅

Vierailija
133/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen juttelin twitterissä "Elon Muskin" kanssa ja hän lupaili minulle kryptovaluuttoja tietyin ehdoin. En suostunut😅

Ihmettelen kanssa itse sitä, miten Twitter voi olla täynnä näitä "elonmuskeja". Eikö edes se Twitterin omistaja saa häädettyä noita pois twitteristä? Identiteettivarkaudesta pitäisi olla kovat ja kansainväliset rangaistukset. Olisi ihan kauheaa, jos joku veisi vaikka rikoksentekomielessä mun identiteetin.

Vierailija
134/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki säälii nyt tätä Annea, mutta onhan se Brad Pittkin tässä uhri. Rikolliset käyttivät häneen naamaansa ja nimeään rikosten tekoon. Jos ei nyt rahaa suoranaisesti tässä menettänytkään, niin ainakin jätkän luotettavuus sai isoja kolhuja. 

Minä en sääli Annea yhtään!😂😂😂

Vierailija
135/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju alkaa mennä niin raskaasti myötähäpeän puolelle, että poistoon.

Vierailija
136/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä voi ihminen olla? Siis oikeasti?!  Vai oliko hän jossain seurapiireissä ja luuli, että hänellä olisi mahdollisuus Brad Pittiin?  Minäkin olen ihastunut erääseen SNL: n koomikkoon, mutta niin tyhmä en sentään ole, että luulisin itselläni olevan mahdollisuuksia häneen...Voihan elämä miten tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa...

Vierailija
137/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumoaa aika vahvasti sen argumentin että yhteiskunta olisi meritokratia tai että raha kerääntyisi älykkäimmille. Valtaosa ydinfysiikan tohtoreistakaan ei tule näkemään tuollaisia summia elinaikanaan, sitten jollain random keski-ikäisillä naisilla on satoja tonneja tyhjän panttina makoilemassa (ei edes sijoitettuna).

Tätä muuten ihmettelen itsekin. Mistä edes saavat tuollaisia summia?

Siellä se lukee. Peritty edesmenneeltä mieheltä. Valtaosa tällaisista rahakasoista jota huijauksiin haksahtavilla naisilla on, ovat perittyjä

Voisiko olettaa, että rahaa on vielä jäljellä vaikka huijauksessa menetti melkoisen määrän?

Ulkolaisessa uutisessa oli, että on lähes pennitön nyt tämä Anne-rouva.

Vierailija
138/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on täydellinen esimerkki ihmisestä, joka on todellakin tyhmä kuin saapas!😅😅😅

Vierailija
139/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä voi ihminen olla? Siis oikeasti?!  Vai oliko hän jossain seurapiireissä ja luuli, että hänellä olisi mahdollisuus Brad Pittiin?  Minäkin olen ihastunut erääseen SNL: n koomikkoon, mutta niin tyhmä en sentään ole, että luulisin itselläni olevan mahdollisuuksia häneen...Voihan elämä miten tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa...

Edustusrouva ja Ranskassa, ihan nätti ikäisekseen. Brad Pittillä viinitila Ranskassa. Eihän toi ihan niin mahdoton unelma ole kuin jos minä köyhä Suomesta luulisin, että minulla olisi mahiksia johonkin ulkomaiseen julkkuun tms. Itse olen melkein vahingossa pokannut päihdeongelmaisen suomalaisen julkkismiehen, mutta ymmärsin perääntyä.

Vierailija
140/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ajatella tuota. Se on varmaan joku transsitila, kokemattomuus ja hyväuskoisuus. Brad ei ole komea kaikille, lienee muutamien ihanne. Oikeasti autettavat ovat jossain kerrostaloissa, ehkä naisia, lapsia tai koiria. Onko lisää näitä tapauksia, kenen nimellä on mahdettu esiintyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan