Yksinäisyys on pahasta, mutta entä jos ei vaan löydä luotettavia ja arvostettavia ystäviä?
Pettämistä, valheita, ohareita, käsittämättömiä möksähdyksiä jos kieltäytyy jostain, ei vastavuoroisuutta... joka ikinen aikuisiän ihmissuhde on päättynyt johonkin vastaavaan. Yksinäisyys stressaa ja v i t uttaa huomattavasti vähemmän.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Lukuiset järjestöt, jne etsii koko ajan mukaan vapaaehtoisia ihmisiä ystäviksi lapsille, nuorille, aikuisille, vanhuksille, jne. Miksi tämä kysyntä ja tarjonta ei kohtaa vaikka on Suomessa on huutava pula esim välittävistä aikuisista?
Niiden yksinäisyyttään valittavien kannattaisi alkaa vapaaehtoiseksi noihin järjestöihin.
Ennemmin yksin, kuin huonossa seurassa.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joku koodaa sovellusta josta voisi etsiä esim ihan lenkkiseuraa, leffaseuraa? Itse ainakin tykkäisin käydä jonkun kanssa kahvilla. Tai taidenäyttelyssä. Yms
Tinderistä sitten se sexi.
Eikös sellaisia olekin jo? Jos ei ole, niin mä voin koodata ensi vuonna, kun jään eläkkeelle. Ellen sitten päätä lopettaa työntekoa jo aiemmin ja koodaa jo sitä ennen. Mutta tosiaan käsittääkseni noita kaverisovelluksia on jo useampiakin.
On niitä, mutta tuollainen yksilöidympi voisi olla kiva.
Älkää uskoko kaikkea mitä kerrotaan :D
Keskittykää elämäänne eikä johonkin tutkimuksiin. Tehkää asioita, jotka tuottavat iloa! Ajatelkaa jotain kivaa! Olkaa itse hyvää seuraa itsellenne!
Elämähän on ihan mahtava juttu!
Vierailija kirjoitti:
Älkää uskoko kaikkea mitä kerrotaan :D
Keskittykää elämäänne eikä johonkin tutkimuksiin. Tehkää asioita, jotka tuottavat iloa! Ajatelkaa jotain kivaa! Olkaa itse hyvää seuraa itsellenne!
Elämähän on ihan mahtava juttu!
Mokoma surunpilaaja!
Eikös sellaisia olekin jo? Jos ei ole, niin mä voin koodata ensi vuonna, kun jään eläkkeelle. Ellen sitten päätä lopettaa työntekoa jo aiemmin ja koodaa jo sitä ennen. Mutta tosiaan käsittääkseni noita kaverisovelluksia on jo useampiakin.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/