HCG 38, onko mitään onnistumismahdollisuutta??
Eli otsikossa olikin jo kysymys. Sain tänään tuon surkean matalan testiarvon ja olen elämäni ensimmäistä kertaa raskaana ja tietysti pelkään kuollakseni, ettei tätä onnea montaa päivää kestä.
Kertokaa kokemuksianne, miten on käynyt??
Terveisin, Toppis + Tiivi & Taavi täydessä paniikkipelossa
Kommentit (5)
Itsekin toki olen ollut tuosta ekasta verikokeesta lähtien henkisesti melko ' ei-raskaana' , varsinkin kun olo muutenkin on hyvä ja oireita vähän (tästä en tosin ole kovasti huolissani, sillä edellisessäkään raskaudessa ei tässä vaiheessa kummemmin tuntemuksia vielä ollut). Jalat maassa ja päivä kerrallaan eteenpäin. Ja yritä olla murehtimatta kamalasti, sillä itse et voi nyt asialle tosiaan mitään tehdä.
Eli kolme päivää enemmän kuin sulla. Kiitos tuhannesti kommentistasi, helpottaa edes hitusen kuulla, että voisi jatkua hyvinkin.
Onnea jatkoon sinulle auringonkukkanen!
Mulla oli kesällä pp 13 hcg 35. Raskaus oli sitten kohdunulkoinen joka jouduttiin hoitamaan sytostaateilla. Arvosi kieltämättä on alhainen mutta ainahan alkio on voinut kiinnittyä myöhemmin joten älä vielä heitä toivoa. Mitä klinikalla sanottiin, pyysivät varmaankin uusintakokeeseen? Jos eivät sinuna pyytäisin uutta arvoa hetken perästä. Mulla ei vuotoa tullut huomattiin vasta ensi ultrassa...
Joo pyysivät kyllä klinikalta tulemaan uusintatestiin maanantaina. Niin se nyt vaan taitaa olla, että tällä arvolla onnellisen lopun mahdollisuus on minimaalinen. Kun vielä tuo testipäiväkin oli jo pp 15. Jos olisi ollut aikaisempi, niin voisi vielä uskoa myöhäiseen kiinnittymiseen, mutta kun ei.
Kiitos kommenteista!
Minä päivänä tuo arvo on otettu? Itselläni HCG oli pp 12 (=tarkalleen 2 viikkoa punktiosta) 39,4. Viikkoa myöhemmin kontrolliverikokeessa arvo olikin jo 933 ja toistaiseksi olen siis raskaana. Mitään vuotoja tms hälyyttävää ei ole toistaiseksi ollut. Ensi viikon keskiviikkona nähdään ultrassa lopulta, mikä tilanne on. Minulle myös siirrettiin kaksi alkiota.
Mulle hoitaja sanoi silloin ensimmäisestä verikokeesta, että jos arvo olisi ollut jotain 15-20 luokkaa, niin olisivat ilman muuta sanoneet, ettei voi olla normaali raskaus, mutta tuo mun arvo (=melkein sama kuin sulla) on kuulemma sen verran hyvä, että on mahdollista, että raskaus on ihan normaali mutta kiinnittyminen tapahtunut hieman myöhemmin. Itselle vielä alkiot siirrettiin vasta 5 päivän ikäisinä, joten kai se on mahdollista. Tietenkään kohdunulkoista ei voitu silloin sulkea vielä pois. Nyt tuosta kontrolliverikokeen arvosta olivat jo sitä mieltä että suurella todennäköisyydellä ei olisi kohdunulkoinenkaan, kun arvo on noussut niin nopeasti.
Mutta siis toivoa ON! bd
Pitkää pinnaa ja jaksamista, nyt et voi tehdä muuta kuin odottaa.