miten te olette
miten te olette helpoittanut vauvan tukkoisuutta ja yskimistä. meillä nyt ensinmäisen kerran vauva flunssassa (vajaa 10kk) tekee oikeen pahaa katsoa kun toinen kohisee ym. nyt pelkään myös että vatsatauti on tullut meille poikamme oksensi oikein kunnolla tänää eikä mitään halua syödä juomana olen vettä mehua maitoa tarjonnut mutta ei oikein kelpaa. niistäjän kanssa olen koittanut räkää ottaa pois ja antanut höyryhengitystä.
Kommentit (3)
olemme koittaneet antaa vauvalle " vesihöyrykylpyjä" , paljon vettä juotavaksi, sängyn päätyä olemme kirjoilla korottaneet koholle ja nukuttaneet ulkona(missä onkin nukkunut hyvin,kun tukkoinen nenä aukeaa siellä hyvin ja saa paremmin happea raikkaassa ilmassa), jos ei ole kuumetta ollut.
Oksentamista meidänkin vauva harrasti, kun lima ei muuten irronnut. Nyt kun olemme antaneet enemmän vettä kuin maitoa, on oksentaminen jäänyt ja yskiminen tullut tilalle. Ja niistää saa koko ajan.
Pikaista tervehtymistä!
Höyryhengitystä kylpyhuoneessa, nukkumaanmennessä sängyn pää selvästi kohotettuna, pilkottua sipulia harsoon (pitää tiehyet auki, eikä mun tarvinnut itse nuhaisena kertaakaan herätä yöllä niistämään tai aivastelemaan), höyryä makuuhuoneeseen. Jos oikein tukkoinen on, niin tippa nasolinia sieraimiin.
tukkoisuuten erittäin hyvin. Paljon juotavaa lisäksi ja syötäväksi sitä mikä maistuu.
Oksentaminen voi johtua myös yskimisestä ja limasta.
Kiva että olette pärjänneet näin pitkälle ilman flunssaa,tsemppiä!