Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mika "Immu" Ilménistä tullut pikkuhiljaa joku koko kansan kultapoika ja unelmavävy?

Vierailija
14.01.2025 |

Kaveri tehnyt paljon rahaa kertomalla tarinoita rikollisesta menneisyydestään. 

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut. Hän on Suomen virallinen jännis, kun Halmekin sai lyijymyrkytyksen...

Vierailija
2/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen esiintyjä ja taitaa olla leppoisan miehen maineessa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksi sen yhden tränsynkin ja lehdistö vain taputtaa. Mihin unohtui se woke tässä tapauksessa?

Vierailija
4/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 54 v. miestä ei moni vävykseen toivoisi

Vierailija
5/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil on älyttömän hyvät taustajoukot. Ei kukaan kirjoita kirjoja itse ja hoida kaikkea itse vaan siellä takana on aina ihmisiä ketkä tekee sen kaiken ja niistä ei puhuta mitään. 

Se mies on aivan älyttömän onnekas ollut ja se tunsi näitä julkisuudessa olevia ihmisiä jo ennen vankilaa, sen takia se nousi niin räjähdysmäisesti julkisuuteen vankilan jälkeen koska sen tutut nosti sen, ne älys sen bisnespuolen siinä että ne alkaa nostamaan sitä ja tienaamaan myös itse siinä samalla

Ei pidä ottaa pois mitään Immulta mutta ihan älyttömän onnekas se on ollu, ei kaikilla ole samanlaisia verkostoja, sitä se vaatii jos sä haluat menestyä, verkoston!

Vierailija
6/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin väkuvaltainen, hakannut henkuhieveriin ihmisiä, ampuma aseita , huumediileri ym.

Kertoo ihmisten tyhmyydestä

Vierailija
7/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna penniäkään rahaa näille entisille rikollisille jotka tekevät tiliä tuolla "entisen" elämän sikailullaan. Täysin irvokasta ja iljettävää. 

Vierailija
8/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ihailee rikollista ja yrittää sitä tyrkyttää kansalle.

Vierailija
9/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sil on älyttömän hyvät taustajoukot. Ei kukaan kirjoita kirjoja itse ja hoida kaikkea itse vaan siellä takana on aina ihmisiä ketkä tekee sen kaiken ja niistä ei puhuta mitään. 

Se mies on aivan älyttömän onnekas ollut ja se tunsi näitä julkisuudessa olevia ihmisiä jo ennen vankilaa, sen takia se nousi niin räjähdysmäisesti julkisuuteen vankilan jälkeen koska sen tutut nosti sen, ne älys sen bisnespuolen siinä että ne alkaa nostamaan sitä ja tienaamaan myös itse siinä samalla

Ei pidä ottaa pois mitään Immulta mutta ihan älyttömän onnekas se on ollu, ei kaikilla ole samanlaisia verkostoja, sitä se vaatii jos sä haluat menestyä, verkoston!

Verkostot on aina se tie menestykseen, niin tässäkin tapauksessa. Oliko radio cityyn kun otettiin ensin harjoittelijaksi kun pääsi vankilasta, siitä se sitten lähti. Radiokanavaa en nyt muista sitten satavarmasti mutta city se taisi olla.

Vierailija
10/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkostot on aina se tie menestykseen, niin tässäkin tapauksessa. Oliko radio cityyn kun otettiin ensin harjoittelijaksi kun pääsi vankilasta, siitä se sitten lähti. Radiokanavaa en nyt muista sitten satavarm

Juuri näin

Vierailija
11/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että pärjää omillaan, mutta vähän myötähäpeää aiheuttavaa se "haluan valistaa nuoria" kun bisnes edellä mennään tietenkin. Eikä se edes tavoita niitä nuoria jotka nykyään jengihommiin lähtee, sekin touhu on aivan eri meininkiä kuin Immun törttöilyaikoina.

Vierailija
12/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin väkuvaltainen, hakannut henkuhieveriin ihmisiä, ampuma aseita , huumediileri ym.

Kertoo ihmisten tyhmyydestä

Kertoo jotain myös suomalaisista, koska ovat niin kiinnostuneet Immun elämästä, että ihan rikastuu tällä tavoin.

Vierailija
13/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on että pärjää omillaan, mutta vähän myötähäpeää aiheuttavaa se "haluan valistaa nuoria" kun bisnes edellä mennään tietenkin. Eikä se edes tavoita niitä nuoria jotka nykyään jengihommiin lähtee, sekin touhu on aivan eri meininkiä kuin Immun törttöilyaikoina.

Meinaat ettei Immu tee asioiden eteen muuta kuin kirjoittaa kirjoja?

Vierailija
14/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset ihailevat rikollisia.

Vierailija
15/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman lyhyen pätkän hänestä nähnyt. Ei jotenkin teennäistys nappaa. Tunnen kohtalaisenpaljon rikollisia, jotka edelleen tekevät ties mitä salassa. Heillä on juuri samanlainen ylemmyyden tunto, esittävät parempia, arvostelevat muita jne. Totuus on oikeasti kulissien takana ihan muuta.

Vierailija
16/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
17/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama homma kun Ranta-Ahoa glorifioidaan ja sen silloinen tyttöystävä sai (ja saa edelleen) niskoilleen koko kansan vihat. Sellainen on meidän suvaitsevainen ja tasa-arvoinen Suomi,

Vierailija
18/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat ettei Immu tee asioiden eteen muuta kuin kirjoittaa kirjoja?

Olen kyllä seurannut sitä somepuoltakin ja kouluissahan hän käy jauhamassa, en tiedä miksi ajattelit että tiedän vain hänen kirjansa.

Vierailija
19/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollista valkopestään. En katso tai kuuntele yhtään missä esiintyy. Pitäisi jokainen euro podcasteista ja muista laittaa johonkin rikostenuhrikeräykseen!

Vierailija
20/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi rosvokin on monen mielestä parempi, kuin typeriä vitsejä kertova pelle. 

Eli itse en arvosta kumpaakaan, mutta kumma suhtautuminen naisilla, kun olen kuullut että Stagala ansaitsee kuoleman. Joku toinen toivoi tosin "vain" halvautumista😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi