Onko Mika "Immu" Ilménistä tullut pikkuhiljaa joku koko kansan kultapoika ja unelmavävy?
Kaveri tehnyt paljon rahaa kertomalla tarinoita rikollisesta menneisyydestään.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna penniäkään rahaa näille entisille rikollisille jotka tekevät tiliä tuolla "entisen" elämän sikailullaan. Täysin irvokasta ja iljettävää.
Jokainen euro näiltä "artisteilta" pitäisi mennä lyhentämättömänä johonkin nuorisotyöhön!
No sehän se kannustaisikin pysymään kaidalla tiellä kun työllä tehdyt tulot vietäisiin. Mistä teitä tampiota sikiää?
Ehkä ehdottaja tarkoitti, että liian helpolla saatu raha pitäisi ottaa pois. Jos kaivaisi ojaa tai tekisi jotain muuta raskasta, jossa hiki lentää, niin sitten voisi pitää rahat.
Mielelläni olisin tyttönä Herra Ilmenille tai vaikka koko tallille, hih 🥰😱
PenttiTV58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna penniäkään rahaa näille entisille rikollisille jotka tekevät tiliä tuolla "entisen" elämän sikailullaan. Täysin irvokasta ja iljettävää.
Jokainen euro näiltä "artisteilta" pitäisi mennä lyhentämättömänä johonkin nuorisotyöhön!
No sehän se kannustaisikin pysymään kaidalla tiellä kun työllä tehdyt tulot vietäisiin. Mistä teitä tampiota sikiää?
Ehkä ehdottaja tarkoitti, että liian helpolla saatu raha pitäisi ottaa pois. Jos kaivaisi ojaa tai tekisi jotain muuta raskasta, jossa hiki lentää, niin sitten voisi pitää rahat.
Miksi pitäisi viedä mitään, kun hänkin on rangaistuksensa kärsinyt? Loputtoman kostonhimon vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että on tehnyt muutoksen. Hän on rangaistuksensa kärsinyt aikaa sitten. Antaa miehen elää perheensä kanssa. Hänellä on täysi oikeus tehdä rahaa omalla elämällään. Se ei ole keneltäkään pois ja isot verotkin maksaa. Idio otit ei kostonhimoissaan tajua, että parempihan se on kaikille että menestyy, kuin että eläisi sossupummina ja rikoksia tehden.
Suomalainen katkera pas kiainen näkee negatiivisena jopa sen että joku on entinen rikollinen ja nykyään pärjää. Ei mitään järkeä.
"Suomalainen katkera pas kiainen näkee negatiivisena jopa sen että joku on entinen rikollinen ja nykyään pärjää."
Juuri näin. Ovat sairaita päästään eivätkä siksi pärjää itse elämässä, tuollaisen ihmisen katkeruus ja vihahan on täysin loputonta. Sitten käytöstä vielä selitellään sillä että "Se on rikollinen!!" vaikka ihminen olisi ollut vuosikausia kaidalla polulla. Faktat eivät kiinnosta kun on pakko saada purkaa johonkin omia patoumia.
Vierailija kirjoitti:
Media ihailee rikollista ja yrittää sitä tyrkyttää kansalle.
Poliitikot ihailee kanssa rikollisia kuten Stubb osoitti jonkin aikaa sitten armahtamalla huumerikollisen ja kokoomus nuoret haluaa huumeiden käyttöhuoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi rosvokin on monen mielestä parempi, kuin typeriä vitsejä kertova pelle.
Eli itse en arvosta kumpaakaan, mutta kumma suhtautuminen naisilla, kun olen kuullut että Stagala ansaitsee kuoleman. Joku toinen toivoi tosin "vain" halvautumista😉
Eli naisten mielestä mies voi ansaita väkivaltaisen kuoleman puheidensa takia!
Ei siis tarvita edes (väkivaltaista) käytöstä ansaitakseen tämä.
Nykynaiset ovat todella vihamielisiä, siis nuoremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi rosvokin on monen mielestä parempi, kuin typeriä vitsejä kertova pelle.
Eli itse en arvosta kumpaakaan, mutta kumma suhtautuminen naisilla, kun olen kuullut että Stagala ansaitsee kuoleman. Joku toinen toivoi tosin "vain" halvautumista😉
Eli naisten mielestä mies voi ansaita väkivaltaisen kuoleman puheidensa takia!
Ei siis tarvita edes (väkivaltaista) käytöstä ansaitakseen tämä.
Moi Stagala. Immu pahkoo pataan sua. Saat sellasen torpeedon sun kajuuttaan ja kammo hedaria, että makaat levynä tatamilla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä hevonpersettä miksi tällaista tehdään. Entinen poliisi ja Immu tekevät yhdessä juttuja, miksi minua ei kiinnosta hevonpaskaa ?
Eikös se ole silloin sinun ongelma jos et ymmärrä, ei muiden
Toinen toistaan rankemmalla rikos taustalla pompsahtaa suomessa huipulle.
Kannattaa siis miettiä millaista työtä tekee jos haluaa julkisuuteen .
Ei sinne perus raksa tai siivoojana pääse.
Pitää olla jääkylmä kriminaali.
Mun mielestä ihan naurettavaa että näistä leivotaan jotain koko kansan sankareita.
Ei. Älkää seuratko somessa ja mediassa ihan kaikkea mikä kohdalle osuu. Säästät todella paljon aikaasi ja energiaasi elämässä. Se kannattaa päättää jo nuorena. Muiden sanomisia ja tekoja on turha ihmetellä loputtomasti, tai siihen jää kiinni vuosikymmeniksi.
Vierailija kirjoitti:
Toinen toistaan rankemmalla rikos taustalla pompsahtaa suomessa huipulle.
Kannattaa siis miettiä millaista työtä tekee jos haluaa julkisuuteen .
Ei sinne perus raksa tai siivoojana pääse.
Pitää olla jääkylmä kriminaali.
Mun mielestä ihan naurettavaa että näistä leivotaan jotain koko kansan sankareita.
Mä valistan nuoria ettei rikollinen elämä todellakaan kannata ja et jengit on ihan perceestä. Samalla mä sanon kuitenkin etten mä ois näin suosittu tai rikas, eikä mulla ois melkein 100k seuraajaa jos mä en olis elänyt sitä elämää..
Onhan tuossa jotain ristiriitaa havaittavissa 🤔
Rikollinen pääsee julkisuuten jos tekee rahaa rikoksillaan ja ei ole täysi puliukko. Pitää muistaa että Immun rikokset on yhteiskunnalle paljon vaarattomampia kuin esimerkiksi kommunistitoiminta. Onhan meilläkin moni yhteiskunnalle haitallinen kommunisti joku sankari ja julkkis.
Mukava äijä, joka ei millään tavalla ylistä menneisyyttään, vaan päin vastoin puhuu rikollista elämää vastaan. Kiertää myös kouluissa valistamassa lapsia ja nuoria pysymään kaidalla tiellä. Teki menneisyydessä mitä tahansa, niin mies on kakkunsa lusinut ja tehnyt parannuksen. Isosti tsemppiä Immulle, hyvin se nykyään vetää.
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen pääsee julkisuuten jos tekee rahaa rikoksillaan ja ei ole täysi puliukko. Pitää muistaa että Immun rikokset on yhteiskunnalle paljon vaarattomampia kuin esimerkiksi kommunistitoiminta. Onhan meilläkin moni yhteiskunnalle haitallinen kommunisti joku sankari ja julkkis.
Semmoset harhat taas persulla vappudeliriumin pyörteissä. Edes eduskunnassa ei ole kommunisteja, mutta persut näkee niitä kaikkialla. Ovatko ne kommunistit siellä huoneessa seurassasi tälläkin hetkellä? Onko niillä sarvet päässä? Sähisevätkö ilkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Mukava äijä, joka ei millään tavalla ylistä menneisyyttään, vaan päin vastoin puhuu rikollista elämää vastaan. Kiertää myös kouluissa valistamassa lapsia ja nuoria pysymään kaidalla tiellä. Teki menneisyydessä mitä tahansa, niin mies on kakkunsa lusinut ja tehnyt parannuksen. Isosti tsemppiä Immulle, hyvin se nykyään vetää.
Vaikutus on helposti päinvastainen kun nuoret saattaa nähdä asian lähinnä siten, että noin suosituksi tullakseen pitää nimenomaan olla ollut rikollinen.
Immun persoona, menneisyys, artikulaatio ja ryhdikäs vanhan miehen katumus tehdyistä kolttosista tekee hänestä sympaattisen hahmon, jota media rakastaa. Unelmavävyjä ei ole oikeasti olemassa. Eikä unelma anoppeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset harhat taas persulla vappudeliriumin pyörteissä. Edes eduskunnassa ei ole kommunisteja, mutta persut näkee niitä kaikkialla. Ovatko ne kommunistit siellä huoneessa seurassasi tälläkin hetkellä? Onko niillä sarvet päässä? Sähisevätkö ilkeästi?
Anna Kontula on itse sanonut olevansa kommunisti, Ja vasemmistoliiton politiikka on enemmän vasemmalla, mitä politiikka jolla Argentiinan kukoistava talous tuhottiin.
Moni adhd vaikuttaa ensin mukavalle ihmiselle ennenkuin totuus paljastuu. Heitä on erittäin paljon vankiloissa. Joku syy siihen on että rikoksiin on päädytty ja siellä saatu paljon aikaan. Miehet aina auttaa toisia miehiä ja hakee myös näistä rikollisista taustatukea. Se onkin oikea red flag 🚩🚩🚩