Onko Mika "Immu" Ilménistä tullut pikkuhiljaa joku koko kansan kultapoika ja unelmavävy?
Kaveri tehnyt paljon rahaa kertomalla tarinoita rikollisesta menneisyydestään.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Täysi rosvokin on monen mielestä parempi, kuin typeriä vitsejä kertova pelle.
Eli itse en arvosta kumpaakaan, mutta kumma suhtautuminen naisilla, kun olen kuullut että Stagala ansaitsee kuoleman. Joku toinen toivoi tosin "vain" halvautumista😉
Eli naisten mielestä mies voi ansaita väkivaltaisen kuoleman puheidensa takia!
Ei siis tarvita edes (väkivaltaista) käytöstä ansaitakseen tämä.
Vierailija kirjoitti:
Eli itse en arvosta kumpaakaan, mutta kumma suhtautuminen naisilla, kun olen kuullut että Stagala ansaitsee kuoleman. Joku toinen toivoi tosin "vain" halvautumista😉
Minä toivon, että Joni tulee pyyhkimään Immulla lattiaa.
Ehkä jonkun kansanosan, ei koko kansan
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun kansanosan, ei koko kansan
Ehkä aloittaja tarkoitti Tapani Kansaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on että pärjää omillaan, mutta vähän myötähäpeää aiheuttavaa se "haluan valistaa nuoria" kun bisnes edellä mennään tietenkin. Eikä se edes tavoita niitä nuoria jotka nykyään jengihommiin lähtee, sekin touhu on aivan eri meininkiä kuin Immun törttöilyaikoina.
Meinaat ettei Immu tee asioiden eteen muuta kuin kirjoittaa kirjoja?
Olen kyllä seurannut sitä somepuoltakin ja kouluissahan hän käy jauhamassa, en tiedä miksi ajattelit että tiedän vain hänen kirjansa.
Hän viettää mm nuorten kanssa esim paljon aikaa saleilla, antaen näille myös paljon omaa aikaansa. Jota sinä tuskin teet?
Teen työkseni päihdetyötä joten en tosiaan pyöri saleilla kuin tekemässä pakolliset selkätreenit. Ikävää että koet tarvetta hyökätä, parempaa päivänjatkoa kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että Joni tulee pyyhkimään Immulla lattiaa.
Tekisi hyvää sille ylimieluselle mulkulle, jos tränsy vähän kurmuuttaisi.
Mies on tehnyt täyskäännöksen elämässään, ja tekee nykyään hyvää työtä mm. valistamalla nuoria, eikä mitenkään ylpeile menneisyydellään. Itselläni ainakin hattu nousee.
Seiskan "Immun tuomiot" oli kyllä viihdyttäviä
Vain elämää teki Cheekistä unelmavävyn
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää teki Cheekistä unelmavävyn
Kuka se onnekas neito olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 54 v. miestä ei moni vävykseen toivoisi
Ai se ikäkö tekisi hänestä ei-toivotun?
Rikollispelle, jossa media on nähnyt rahastusmahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mies on tehnyt täyskäännöksen elämässään, ja tekee nykyään hyvää työtä mm. valistamalla nuoria, eikä mitenkään ylpeile menneisyydellään. Itselläni ainakin hattu nousee.
Jep, hän on tuomionsa istunut ja nyt hän on rehellinen veronmaksaja joka tuottaa viihdettä kansalle.
Hänellä on karismaa ja hyvät puhelahjat. Ei ole ihme että hänellä on 100tuhatta seuraaja jo youtubessa👍
Vierailija kirjoitti:
En anna penniäkään rahaa näille entisille rikollisille jotka tekevät tiliä tuolla "entisen" elämän sikailullaan. Täysin irvokasta ja iljettävää.
Irvokkaita ja iljettäviä ovat myös mediatalot, kustantajat, kirjailijat ym. porukka, joka näiden rikollisten siivellä tekevät rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Media ihailee rikollista ja yrittää sitä tyrkyttää kansalle.
Erityisesti kaupalliset kanavat, MTV3 etunenässä tuntuu ihailevan näitä linnakundeja.
Ei ole ainakaan minun unelmavävyni. En tiedä kuka hän on, enkä edes halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sil on älyttömän hyvät taustajoukot. Ei kukaan kirjoita kirjoja itse ja hoida kaikkea itse vaan siellä takana on aina ihmisiä ketkä tekee sen kaiken ja niistä ei puhuta mitään.
Se mies on aivan älyttömän onnekas ollut ja se tunsi näitä julkisuudessa olevia ihmisiä jo ennen vankilaa, sen takia se nousi niin räjähdysmäisesti julkisuuteen vankilan jälkeen koska sen tutut nosti sen, ne älys sen bisnespuolen siinä että ne alkaa nostamaan sitä ja tienaamaan myös itse siinä samalla
Ei pidä ottaa pois mitään Immulta mutta ihan älyttömän onnekas se on ollu, ei kaikilla ole samanlaisia verkostoja, sitä se vaatii jos sä haluat menestyä, verkoston!
Hei Mika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, hän on tuomionsa istunut ja nyt hän on rehellinen veronmaksaja joka tuottaa viihdettä kansalle.
Hänellä on karismaa ja hyvät puhelahjat. Ei ole ihme että hänellä on 100tuhatta seuraaja jo youtubessa👍
HitIerilläkin oli karismaa ja hyvät puheenlahjat. Hänellä olisi varmasti miljoonia seuraajia jos tubettaisi nykypäivänä.
Turha sitten ihmetellä mistä näitä julkusuushakuisia pikku kouluampuilijoita sitten tulee, kun rikollisuutta ja väkivaltaa glorifioidaan.
Hän viettää mm nuorten kanssa esim paljon aikaa saleilla, antaen näille myös paljon omaa aikaansa. Jota sinä tuskin teet?