Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Mika "Immu" Ilménistä tullut pikkuhiljaa joku koko kansan kultapoika ja unelmavävy?

Vierailija
14.01.2025 |

Kaveri tehnyt paljon rahaa kertomalla tarinoita rikollisesta menneisyydestään. 

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollinen pääsee julkisuuten jos tekee rahaa rikoksillaan ja ei ole täysi puliukko. Pitää muistaa että Immun rikokset on yhteiskunnalle paljon vaarattomampia kuin esimerkiksi kommunistitoiminta. Onhan meilläkin moni yhteiskunnalle haitallinen kommunisti joku sankari ja julkkis.

🤣

Vierailija
82/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet ei taida muistaa että Immu oli mediajulkkis jo ennen krimisuransa julkiseksi tuloa. Hänellä oli telkkarissa oma sarjakin, Sali.  Oli myös tosi tunnettu kamppailupiireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen toistaan rankemmalla rikos taustalla pompsahtaa suomessa huipulle.

Kannattaa siis miettiä millaista työtä tekee jos haluaa julkisuuteen .

Ei sinne perus raksa tai siivoojana pääse. 

Pitää olla jääkylmä kriminaali.

Mun mielestä ihan naurettavaa että näistä leivotaan jotain koko kansan sankareita.

Mä valistan nuoria ettei rikollinen elämä todellakaan kannata ja et jengit on ihan perceestä.  Samalla mä sanon kuitenkin etten mä ois näin suosittu tai rikas, eikä mulla ois melkein 100k seuraajaa jos mä en olis elänyt sitä elämää..

Onhan tuossa jotain ristiriitaa havaittavissa 🤔

Kyllä. Ristiriitaista. Aiemmin hän myös enemmän naureskeli menneisyyden jutuilleen, kun oli sitonut velkaa olevia jakkaroihin nippusiteillä ja kiduttanut heitä. Nyttemmin on sitten siloitellut puheitaan, että ei rikos kannata. Kyllähän tuollainen silmitön väkivaltamenneisyys kertoo mielenmaisemasta, vaikka siitä olisikin päässyt eroon. Ei ole terveen ihmisen touhuja, eikä moni sellaiseen pysty.

Vierailija
84/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnet ei taida muistaa että Immu oli mediajulkkis jo ennen krimisuransa julkiseksi tuloa. Hänellä oli telkkarissa oma sarjakin, Sali.  Oli myös tosi tunnettu kamppailupiireissä.

Ja puheidensa mukaan oli tunnettu myös katutappelupiireissä. Oikein varta vasten lähtivät naapurikaupunkiin hakkaamaan porukkaa. Tervettä touhua.

Vierailija
85/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ottaa matsia 50kg kevyemmän kanssa, tosi "miehekästä" ja "uskaliasta" 😃 naurettava pentu.

Vierailija
86/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen, noussut hattuun "saavutukset", ei uskalla u l k k k a r e i t a arvostella. Täysin p a s k a h o u s u taas tämä vauvan s e n s u u r i kukoistaa kun kaikki pitää poistaa.

Vierailija
87/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ottaa matsia 50kg kevyemmän kanssa, tosi "miehekästä" ja "uskaliasta" 😃 naurettava pentu.

Just tämä. Nämä mediatempausmatsit on lähinnä typerää ajanhukkaa, kun ottelijat on niin eri tasoa. Ihan eri painoluokassa, eri kokoa, ikäero lasketaan vuosikymmenissä, toinen on kokenut ottelija, toinen joku TikTokissa heiluva heinäkeppi jne.

Eikö Immulle löytynyt oikeasti omantasoista vastustajaa? Vai eikö uskaltanut?

Vierailija
88/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan naurettavaa että näistä leivotaan jotain koko kansan sankareita.

Mä valistan nuoria ettei rikollinen elämä todellakaan kannata ja et jengit on ihan perceestä.  Samalla mä sanon kuitenkin etten mä ois näin suosittu tai rikas, eikä mulla ois melkein 100k seuraajaa jos mä en olis elänyt sitä elämää..

Kyllä. Ristiriitaista. Aiemmin hän myös enemmän naureskeli menneisyyden jutuilleen, kun oli sitonut velkaa olevia jakkaroihin nippusiteillä ja kiduttanu

Onhan Immu kertonut tubeviedoillaankin näistä, että on väkivallalla rikkonut ja tuhonnut ihmisiä. Terveys ja mielenterveys mennyt uhreiltaan.

Kuvottavaa settiä.

Vierailija
89/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä. Nämä mediatempausmatsit on lähinnä typerää ajanhukkaa, kun ottelijat on niin eri tasoa. Ihan eri painoluokassa, eri kokoa, ikäero lasketaan vuosikymmenissä, toinen on kokenut ottelija, toinen joku TikTokissa heiluva heinäkeppi jne.

Ei niillä ollut kuin noin 10 kg eroa painossa.

Vierailija
90/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa asioista selvää ennen kuin kirjoitatte paskaa, sopimuksessa oli että Immun laihduttaa alle 100kg painoon, mikä teki noin 30kg painon tiputukseen.

Saa vellihousut suorittaa perässä jos kykenette.

Vierailija
91/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perushuttua alkuaikojen vapaaotteluturnauksissa vuosituhannen vaihteessa. Siellä saattoi kehässä kohdata hyvinkin epätasaiset tyypit.

Vierailija
92/109 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ristiriitaista. Aiemmin hän myös enemmän naureskeli menneisyyden jutuilleen, kun oli sitonut v

No eikös se ole ihan hyvä että kerrotaan sekin puoli että huumekaupassa jos ottaa velksi niin niistä veloista myös vastataan että se ei ole helppoa ja ilmaista rahaa, niin kuin moni tuntuu luulevansa. Ihan varoittavana esimerkkinä kertoo noita juttuja.

Vierailija
93/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut?  Immun GB-gym salista kertonut telkkarisarja taisi olla vieläpä Suomen ensimmäisiä(?) reality-sarjoja. Ei sellaisia ihan kenellä tahansa ole. Hänen tuomionsa oli näkyvästi otsikoissa osin juuri tuon julkkisaseman vuoksi.

Vierailija
94/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun, koska minulla ei ole hänestä mitään havaintoa.

Jos tyttäreni esittelisi hänet vävyehdokkaana, mikä ominaisuus olisi se, jonka perusteella kuvittelisin hänet unelmavävyksi?

Vierailija
95/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen.

Vierailija
96/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ottaa silti tänään Stagalalta pataan. 

Vierailija
97/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puheidensa mukaan oli tunnettu myös katutappelupiireissä. Oikein varta vasten lähtivät naapurikaupunkiin hakkaamaan porukkaa. Tervettä touhua.

Ilmiö on osa Suomen historiaa laajemminkin. 

Vierailija
98/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ristiriitaista. Aiemmin hän myös enemmän naureskeli menneisyyden jutuilleen, kun oli sitonut v

Onhan Immu kertonut tubeviedoillaankin näistä, että on väkivallalla rikkonut ja tuhonnut ihmisiä. Terveys ja mielenterveys mennyt uhreiltaan.

Kuvottavaa settiä.

Ongelma on se, kuka nostaa aiheen julkisuuteen, ei se miksi hän sitä tekee. Itse olen mukana järjestössä, joka auttaa nuoria pois kadulta, jne. Ongelma on se, että järjestö on olemassa ei se, miksi se on olemassa.

Suomi on diktatuuri, jossa ei ole virallisesti mitään ongelmia.

- 90-luvun jengiläinen

Vierailija
99/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiö on osa Suomen historiaa laajemminkin. 

Yleinen "harrastus" aina 90-luvulle asti, ihan ympäri Suomen. Pk-seudulla muualta tulleet otti tämän jälkeen vallan ja kylätappelukulttuuri kuopattiin. Maakunnissa tätä kai vielä esiintyy.

Vierailija
100/109 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tämän Immun kanssa pieni moraalinen ristiriita. Onhan se hyvä, että konnalaiffi on takana ja on parantanut tapansa, mutta tehtyähän se ei poista. Itsekin hän on myöntänyt, kertonut sen jopa hieman elvistellen, kuinka nuorena ajelivat huvikseen vetelemään naapurikylän poikia pataan. Arvostus minulta tuollaista kohtaan: nolla. Puhumattakaan kovasta rikollisuudesta.

Ja nyt sitten vielä tämä matsi. Ensinnäkin todistaa vain sen, että väkivaltaisuus ei ole mihinkään hävinnyt. Toisekseen, minkälaisen viestin tämä antaa vaikutuksille alttiille nuorille, niille nuorille joille Immu käy kouluissa puhumassa kuinka ei kannata lähteä sille tielle. Kuinka moni ottaa vaikutteet ja lähtee kylille tappelemaan. Tyylikäs veto Immulta olisi ollut viitata kintaalla koko matsille ja todeta kylmänviileästi, että sori vaan mut ne hommat on mennyttä elämää.

Ja kansa vaan hurraa ja kannustaa hakkaamaan jonkun nuoren joka möläytteli somessa jotain tyhmää. 

Korjaan, moraalinen ristiriitani ei olekaan kovin pieni.