Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-market oli jättänyt yhden tuotteen pois Wolt-tilauksestani, mutta veloitti sen

Vierailija
13.01.2025 |

Tilasin ruokatuotteita Woltin kautta K-marketista. Tilauksen saavuttua purin sen kaappeihin ja laitoin Woltille arvion että kaikki oli jees. Myöhemmin kun aloin tehdä ruokaa huomasin että tuote puuttui. Tarkistin Woltin sähköisen kuitin ja tuote oli mukana kuitissa ja se oli veloitettu. Tuote oli jäänyt pakkaamatta tilaukseeni. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit Woltille, että kaikki on jees. No nyt on kyllä myöhäistä alkaa kinuamaan puuttuvaa tuotetta.

Vierailija
22/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ammu itsesi. muuta vaihtoehtoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmyyden tunnetta tunteva väki yrittää syyllistää Wolt-kuskeja todennäköisesti täysin aiheettomista valituksista! Kauppias laittaa tällaiset asiakkaat nopeasti bänniin.

Vierailija
24/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kannattaa katsoa pöydän alle missä on lähetyksen purkanut,  tasot, jääkaappi, missä on välissä  käynyt, lastenhuoneen tasot.

Miksi tilaatte woltilla, k-kaupan oma kuljetus tuo hyvin perille.

Woltilla saa ruoat parissakymmenessä minuutissa ja k-kaupan kuljetuksella ehkä huomenna.

Ette osaa suunnitella tilausta etukäteen?

Ei sitä tilausta voi jälkikäteenkään suunnitella.

Vierailija
25/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoit Woltille, että kaikki on jees. No nyt on kyllä myöhäistä alkaa kinuamaan puuttuvaa tuotetta.

Koskaan ei ole liian myöhäistä. Pari kertaa antanut täydet arvostelut kuljetuksesta ja sitten huomannut että tuote puuttuu. Asiakaspalvelu kyllä auttaa.

Vierailija
26/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kannattaa katsoa pöydän alle missä on lähetyksen purkanut,  tasot, jääkaappi, missä on välissä  käynyt, lastenhuoneen tasot.

Woltilla saa ruoat parissakymmenessä minuutissa ja k-kaupan kuljetuksella ehkä huomenna.

Minulla ei ole noin huono ennakointikyky.  Enimmäkseen käyn itse kaupassa , kerran tai kaksi viikossa.

Vierailija
27/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole noin huono ennakointikyky.  Enimmäkseen käyn itse kaupassa , kerran tai kaksi viikossa.

Käy koska käyt, sillä ei ole langan suhteen mitään relevanssia eikä se meitä muita kiinnosta.

Vierailija
28/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole liian myöhäistä. Pari kertaa antanut täydet arvostelut kuljetuksesta ja sitten huomannut että tuote puuttuu. Asiakaspalvelu kyllä auttaa.

Asettaa sinun palvelun käyttökieltoon. Syy: keskityt valitukset.

Vierailija
29/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asettaa sinun palvelun käyttökieltoon. Syy: keskityt valitukset.

Höpö höpö - kymmeniä kertoja olen saanut hyvitystä aiheesta. Kusettajat sitten ansaitseekin bannia.

Vierailija
30/30 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osa K-supermarketeista,on alkanut käyttää Wolttia eikä enää itse toimita..Yliveto Tikkurilassa toimittaa itse ma-ja pe muut päivät Woltti..itse en tykkää koska Woltin sivuilla ei ole kivijalka myymälän tarjouksia kalliiksi tulee..tuoko ne muuten isot ostokset fillarilla😬😬