K-market oli jättänyt yhden tuotteen pois Wolt-tilauksestani, mutta veloitti sen
Tilasin ruokatuotteita Woltin kautta K-marketista. Tilauksen saavuttua purin sen kaappeihin ja laitoin Woltille arvion että kaikki oli jees. Myöhemmin kun aloin tehdä ruokaa huomasin että tuote puuttui. Tarkistin Woltin sähköisen kuitin ja tuote oli mukana kuitissa ja se oli veloitettu. Tuote oli jäänyt pakkaamatta tilaukseeni. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä?
Kommentit (30)
Ylemmyyden tunnetta tunteva väki yrittää syyllistää Wolt-kuskeja todennäköisesti täysin aiheettomista valituksista! Kauppias laittaa tällaiset asiakkaat nopeasti bänniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kannattaa katsoa pöydän alle missä on lähetyksen purkanut, tasot, jääkaappi, missä on välissä käynyt, lastenhuoneen tasot.
Miksi tilaatte woltilla, k-kaupan oma kuljetus tuo hyvin perille.
Woltilla saa ruoat parissakymmenessä minuutissa ja k-kaupan kuljetuksella ehkä huomenna.
Ette osaa suunnitella tilausta etukäteen?
Ei sitä tilausta voi jälkikäteenkään suunnitella.
Vierailija kirjoitti:
Laitoit Woltille, että kaikki on jees. No nyt on kyllä myöhäistä alkaa kinuamaan puuttuvaa tuotetta.
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Pari kertaa antanut täydet arvostelut kuljetuksesta ja sitten huomannut että tuote puuttuu. Asiakaspalvelu kyllä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kannattaa katsoa pöydän alle missä on lähetyksen purkanut, tasot, jääkaappi, missä on välissä käynyt, lastenhuoneen tasot.
Woltilla saa ruoat parissakymmenessä minuutissa ja k-kaupan kuljetuksella ehkä huomenna.
Minulla ei ole noin huono ennakointikyky. Enimmäkseen käyn itse kaupassa , kerran tai kaksi viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole noin huono ennakointikyky. Enimmäkseen käyn itse kaupassa , kerran tai kaksi viikossa.
Käy koska käyt, sillä ei ole langan suhteen mitään relevanssia eikä se meitä muita kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit Woltille, että kaikki on jees. No nyt on kyllä myöhäistä alkaa kinuamaan puuttuvaa tuotetta.
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Pari kertaa antanut täydet arvostelut kuljetuksesta ja sitten huomannut että tuote puuttuu. Asiakaspalvelu kyllä auttaa.
Asettaa sinun palvelun käyttökieltoon. Syy: keskityt valitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asettaa sinun palvelun käyttökieltoon. Syy: keskityt valitukset.
Höpö höpö - kymmeniä kertoja olen saanut hyvitystä aiheesta. Kusettajat sitten ansaitseekin bannia.
Vierailija kirjoitti:
No osa K-supermarketeista,on alkanut käyttää Wolttia eikä enää itse toimita..Yliveto Tikkurilassa toimittaa itse ma-ja pe muut päivät Woltti..itse en tykkää koska Woltin sivuilla ei ole kivijalka myymälän tarjouksia kalliiksi tulee..tuoko ne muuten isot ostokset fillarilla😬😬