Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-market oli jättänyt yhden tuotteen pois Wolt-tilauksestani, mutta veloitti sen

Vierailija
13.01.2025 |

Tilasin ruokatuotteita Woltin kautta K-marketista. Tilauksen saavuttua purin sen kaappeihin ja laitoin Woltille arvion että kaikki oli jees. Myöhemmin kun aloin tehdä ruokaa huomasin että tuote puuttui. Tarkistin Woltin sähköisen kuitin ja tuote oli mukana kuitissa ja se oli veloitettu. Tuote oli jäänyt pakkaamatta tilaukseeni. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruokatilaukset juuri tämän takia, että aina tuli mitä sattuu.

Ei mene noin Prismassa. Monta vuotta jo tilattu. Wolttiin päin en katso.

Vierailija
42/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ensi kerralla itse siellä kaupassa, niin saat liikuntaa.

Ei kato pysty, kun ei ole aikaa, kun tekee vaativaa asiantuntijatyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa reklamoida vaikka kaikki tuotteet olisivat toimitettu. Saa hyvityksen ja vuoden aikana säästää pitkän pennin. 

Vierailija
44/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppias huijaa aina.

Huijaa yleensä vaan niin hyvin, ettei asiakas sitä edes huomaa.

Vierailija
45/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetit ottaa aina tilauksesta jotain. Päivän päätteeksi heillä on kassillinen ruokaa.

Vierailija
46/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö kauppias pois rypsiöljyn, kesäkurpitsan vai kondomit? 

Vierailija
47/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valittaa Woltin asiakaspalveluun niin hyvittävät puuttuvan tuotteen. Tosin hyvittävät sen Wolt krediiteillä eli saat alennusta seuraavasta tilauksesta.

Kenenkään ei pitäisi tilata woltin kautta yhtään mitään. Lisää kehitysmaista ei tarvita yhtään ihmisiä. 

Vierailija
48/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Oletteko katsonut niitä kuljetuslaukkuja? Ei varmasti ikinä pestä eikä desinfioida. Kuljettajat eivät varmasti pese käsiään koko päivänä jne.

Vierailija
49/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä nykyään Suomessa kusetetaan joka välissä ihan kaikessa. Aivan absurdia, miten pienissä asioissa sitä pitää kusettaa. Ei mitään selkärankaa.

En ole kertaakaan käyttänyt Woltin "palvelua" koska se on riistofirma joka käyttää orjatyövoimaa. Enkä käytä jatkossakaan. Käyn itse kaupassa, niin tulee kaikki mitä ostoslistassa oli eikä tarvi kuljetuspalvelusta vielä erikseen maksaa. Ei jää mitään pois ja silti raha otettu, kun itse käy kaupassa. 

Woltit ja muut on laiskoja varten, kun ei enää pystytä itse kaupassa käymään, vaan pitää kotiin tilata. 

Vierailija
50/50 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppias huijaa aina.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän