Auttakaa mun tekee mieli tupakkaa kauheasti!!
Oon aina hoitanut pahaa ahdistusta ja vitutusta röökillä, mutta oon lopettanut polttamisen. On ihan pienestä kiinni etten lähde kauppaan ostamaan röökiä. Ihan hirveää. En kestä!!!!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Just istuin parvekkeella, join kahvia ja poltin maukkaan AlCapone pikkusikarin.
Elä valehtele. Karvaprsesätkän vetelit, mulla sentään oli filtteri.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset muihin juttuihin.
Eikä vain ajatukset vaan jokin intensiivinen tekeminen lisäksi. Toimii ainakin minulla, tosin en lopeta polttamista mutta tylsyyden hetkellä se rööki tulee lähes aina mieleeni. Eikä se haittaa mutta rahan takia olen pyrkinyt vähentämään välillä ja muutenkin testailen itseäni näissäkin asioissa. Ressi pois.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat haisee pahalle, sormet kellastuu ja hampaat.
Yööök🤮
Meillä töissä yhdellä naisella on etusormi ja keskisormi kellastunut tupakanpoltosta.
Ihan jäätävän ruman näköistä
Vierailija kirjoitti:
Juo lasi mehua tai mistä nyt tykkäätkin. Menee ohi muutamassa minuutissa. Tsemppiä. t: yli 10 vuotta savuitta, mutta silti tulee mielitekoja
Alkuun kylläkin kestää noin puoli tuntia. Kohta huomaat että vartissa on suurin tuska taittunut.
Sittemmin minuutteja.
T. yli 2kk savutta ja silti tulee mielitekoja
Mieti näitä:
- Astma
- Keuhkoahtaumatauti
- Keuhkosyöpä
- Virtsarakon syöpä
- Suusyöpä.
Vaikka noissa keuhkoperäisissä jutuissa: mieti, että sulla voi alkaa joku päivä tunne, että et saa happea ja tukehdut, etkä pääse tästä tunteesta mitenkään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini poltti tupakkaa kun odotti minua. Ja poltti kotona sisällä syntymäni jälkeen.
Olen siis käytännössä polttanut itsekin vauvana.
Nyt, kolmekymppisenä, olen alipainoinen ja pienikokoinen, kärsin toistuvista hengitystieinfektioista ja nenän limakalvot on epäkunnossa.
Oot varmaan tolla valittamisella tyydyttänyt ittes, me muut ollaan ihan normaaleja. Mieti nyt välillä vaikka itseäs tai muita asioita kuin sitä sun äitiä. Hanki vaikka elämä, olisko mitään?
Tupakoitsija heräs ketjuun.
Kommenttisi on muuten aika sekopäinen. Ehkäpä rööki eksyttänyt kaksi aivosolua toisistaan.
Valitat siitä, että valitan itseäni koskettavasta vääryydestä ja korjausehdotuksenasi käsket ajattelemaan itseäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini poltti tupakkaa kun odotti minua. Ja poltti kotona sisällä syntymäni jälkeen.
Olen siis käytännössä polttanut itsekin vauvana.
Nyt, kolmekymppisenä, olen alipainoinen ja pienikokoinen, kärsin toistuvista hengitystieinfektioista ja nenän limakalvot on epäkunnossa.
Oot varmaan tolla valittamisella tyydyttänyt ittes, me muut ollaan ihan normaaleja. Mieti nyt välillä vaikka itseäs tai muita asioita kuin sitä sun äitiä. Hanki vaikka elämä, olisko mitään?
Tupakoitsija heräs ketjuun.
Kommenttisi on muuten aika sekopäinen. Ehkäpä rööki eksyttänyt kaksi aivosolua toisistaan.
Valitat siitä, että valitan itseäni koskettavasta vääryydestä ja korjausehdotuksenasi käsket ajattelemaan itseäni
Sössön sössön
"Sössön sössön"
Niin. Tällainen sisältö oli ekassa viestissäsikin :D
Kauanko oot ollut polttamatta? Nikotiinin vieroitusoireet kestää maksimissaan kaksi viikkoa, jos olet ollut sitä kauemmin, niin kyse on enää henkisestä riippuvuudesta. Ahdistusta ja vitutusta voi opetella käsittelemään muutoinkin kuin nikotiinilla. Koita ottaa se tunnetila vastaan sellaisenaan ja hyväksyä se, se ei ole vaarallinen, vaikka tuntuu pahalta, ja menee lopulta ohi.
Palkitse itsesi kun olet ollut polttamatta vaikka viikon. Tee tai osta jotain nihin ei muuten olisi varaa tai on ihan hömppää. Röökirahoilla voi tehdä kaikkea kivaa, jos viikko on juuri kulumassa loppuun, voi sen palkkion miettiminen auttaa sinnittelemään. Mä aikoinaan halusin yhden törkeen kalliin hajuveden ja sain sen. Jonkin ajan kuluttua palkitsin itseäni kuukausittain. Myös röökin lopetus appi, joka kertoo niin säästyneet tupakat, rahat ja terveyshyödyt on kiva. esim Quit Smoking on hyvä, sinne röökin hinta ja kpl / vrk
Toivottavasti et polta. Tv uutenavuotena lopettanut
Voisikin mennä kessulle. Tuletko mukaan ap?
Kiitos ensiavusta! Tulin kahvilaan ja ostin kahvin ja keksin. Joku kehotti ottamaan tunteet vastaan sellaisina kuin ne on, näin teen. Itkettää oikein, kessu ois siirtänyt tunnetta. Mut parempi näin.
Ap
Samaa tekee täällä. Lopetin yli kymmenen vuotta sitten polttamisen, vapen avulla oli tosi helppoo, vapekin jäi aikoja sitten, mutta mieli tekee silti norttia.
Osta nikotiinipusseja. Ne auttaa. Tietysti olis parempi jos ei käyttäisi nikotiinia ollenkaan mutta on kuitenkin pienempi paha kuin rööki.
ole mies ja kestä.jos poltat olet epäonnistuja.
Mulla auttaa se, kun en viitsi tupakka-askin takia lähteä kauppaan ja sitten se mielihalu onneksi onkin jo ohi mennyt
Jotain tekemistä kannattaisi keksiä sen tupakan tilalle. Jokainen löytää sen oman juttunsa. Mutta muista että kaikkein tyhmintä mitä voit tehdä on tarttua siihen tupakkaan uudestaan, kun yhden kerran olet jo selvinnyt niistä vierotusoireista
Olisko ketään tuttua, jonka kanssa lähteä kävelylle?
Yksi keino: osta auringonkukansiemeniä(niitä kuorellisia) ja pureskele muutama aina, kun tekee mieli röökiä. Auttoi mulla.
Käy hakee tupungii! Ite suosittelen ehdottomasti Camel tupungii. Pehmeest askist.
Mene nyt vetää rööki hyvä ihminen.