Voiko miespuolinen työkaveri ehdottaa ihan viattomassa mielessä....
lenkille lähtemistä? Mulla on kiusaannuttava tilanne kun tavallaan lupasin jo että voidaan lähteä mutta nyt mietin etten halua, koska en ole tästä miehestä kiinnostunut ja tapailen ja olen rakastunut ihan toiseen mieheen. Voiko olla että teen vain kärpäsestä härkäsen?? Taidan kuitenkin vain kohteliaasti kieltäytyä...
Kommentit (74)
Mä olin sosiaalisesti niin kömpelö että lähdin miehen kanssa lenkille kun en tajunnut että ne olivatkin treffit.
Jos työpaikalla on vaikka juoksukerho ja kutsu tapahtuu sen toiminnan piirissä niin ajattelisin että se on ok, mutta muuten voisi epäilyttää. Älä mene jos et halua, ap.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli sopinut menevänsä hiihtämään työkaverinaisen kanssa ja sinänsä mikäs siinä kun molemmat tykkää hiihtää. Nainen oli hämmentynyt kun törmättiin siihen kaupungilla ja mies olikin parisuhteessa.. Laittoi mulle vielä igssä viestin, että on tapaillut mun miestä jo hetken aikaa.
Mun mies on käynyt siis hiihtämässä hänen kanssaan ehkä kolme kertaa ja eivät ole kovin paljoa edes puhuneet kun on hiihdetty kovaa ja mies träkkää noita lenkkejä kun koittaa jotain aikoja parantaa.
Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja lapsetkin on jo teinejä, mutta nainen oli luullut että mies on eronnut. Eli voi tän toisinkin päin ymmärtää väärin :D
Voi apua :D
Ja yhdelle aiemmalle joka vastasi ja kertoi olevansa sosiaalisesti kömpelö niin mä oon juuri samanlainen! Mulle on todella usein käynyt niin, että ystävällisyys on ymmärretty aivan väärin ja mulla on ollut kaikenlaisia ongelmia tuosta johtuen. Ap
Tottakai voi ehdottaa!!! Et ole kuullut kaveruudesta? Ei kahvilla käynti tai lenkille meno tarkoita että etsisi suhdetta. Ihan kauheaa ajatella noin. Itse monesti ollut lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meinasin pyytää mun miespuolista lähellä asuva työkaveria lenkille. Hänellä laihdutus projekti alkamassa ja oma mies inhoaa lenkkeilyä.
En kyllä pyydä, jos tuokin käsitetään treffikutsuna.
Kun teet kutsuessa selväksi ettei ole treffikutsusta kyse vaan kuntoilusta, niin ei tule epäselvyyttä.
Eli kutsut näin: Hei, haluaisitko lähteä kanssani lenkille. Mun mies ei pidä lenkkeilystä lainkaan mut olis kiva joskus jos olis lenkkiKAVERI. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy nyt päättää valehteletko itsellesi, miehellesi vai lenkkikaverillesi?
Anteeksi typeryyteni mutta en ymmärtänyt tätä... Miksi mun pitäisi valehdella kenellekään? Miksen voi vain rehellisesti vastata ja sanoa, että ei ole sittenkään hyvä ajatus? Nimenomaan halua, että juttu tämän uudehkon miesystävän kanssa perustuu 100% rehellisyyteen ja luottamukseen. En halua valehdella kenellekään. Ap
Juuri tämä on paras tapa toimia, kukaan ei loukkaannu nyt eikä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli sopinut menevänsä hiihtämään työkaverinaisen kanssa ja sinänsä mikäs siinä kun molemmat tykkää hiihtää. Nainen oli hämmentynyt kun törmättiin siihen kaupungilla ja mies olikin parisuhteessa.. Laittoi mulle vielä igssä viestin, että on tapaillut mun miestä jo hetken aikaa.
Mun mies on käynyt siis hiihtämässä hänen kanssaan ehkä kolme kertaa ja eivät ole kovin paljoa edes puhuneet kun on hiihdetty kovaa ja mies träkkää noita lenkkejä kun koittaa jotain aikoja parantaa.
Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja lapsetkin on jo teinejä, mutta nainen oli luullut että mies on eronnut. Eli voi tän toisinkin päin ymmärtää väärin :D
Ai kamala. Et kai uskonut miehesi selityksiä?
Ja mitä vastasit tälle naiselle? Ja oliko miehesi kuitenkin kiinnostunut tästä naisesta, kun nainen kerta luuli tätä tapailuksi? Musta tuntuu että miehesi jättää nyt sinulle jotain kertomatta ja esittää sinulle tyhmää. XD
No nyt lähti viesti tälle työkaverille. Laitoin, että ymmärrän kyse olevan pelkästä lenkistä, mutta uusi miesystävä ei ehkä haluaisi, että lähden. Laitoin myös etten minäkään haluaisi, että miesystävä lenkkeilee naispuolisen työkaverin kanssa. Olipas jotenkin noloa. Tämä opiksi seuraavalle kerralle, että helpommalla pääsee, kun tekee asian heti selväksi! :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Et kai uskonut miehesi selityksiä?
Ja mitä vastasit tälle naiselle? Ja oliko miehesi kuitenkin kiinnostunut tästä naisesta, kun nainen kerta luuli tätä tapailuksi? Musta tuntuu
No kyllä mä uskoin kun aikalailla tiedetään kyllä missä toinen kulkee ja noista "treffeistä" on tosiaan hiihtolenkit Polarin sovelluksessa, itekin esittelen aina miehelle omat juoksulenkit ja tekee siis samat hiihtojen kanssa mulle.
Voishan sitä pettää vaikka työpaikan vessassa, mutta oli mieskin tästä tilanteesta tosi hämmentynyt.
Naiselle vastasin aika lyhyesti että ollaan naimisissa ja tiedän kyllä että hiihtävät välillä yhdessä. Vähän harmittaa miehen puolesta kun oli tyytyväinen hiihtokaverista, mutta lenkit loppuivat tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä uskoin kun aikalailla tiedetään kyllä missä toinen kulkee ja noista "treffeistä" on tosiaan hiihtolenkit Polarin sovelluksessa, itekin esittelen aina miehelle omat juoksulenkit ja tekee siis samat hiihtojen kanssa mulle.
Voishan sitä pettää vaikka työpaikan vessassa, mutta oli mieskin tästä tilanteesta tosi hämmentynyt.
Naiselle vastasin aika lyhyesti että ollaan naimisissa ja tiedän kyllä että hiihtävät välillä yhdessä. Vähän harmittaa miehen puolesta kun oli tyytyväinen hiihtokaverista, mutta lenkit loppuivat tuohon.
Hienoa jos luottamus on oikeasti kunnossa ja kurjaahan tuollainen on jos hyvä hiihtokaveri menee. Silti joko tää hiihtokaverinainen on todella lapsellinen ja yksinkertainen tai sit sun mies vain valehtelee sulle nyt ja jatkossa vielä paremmin. Esittää tyhmää, se on niiden taktiikka. He ovat vain ystävällisiä, ja eivät voi mitään sille, jos joku muu saa väärän käsityksen. XD Niinkun kuka kuvittelee että pelkkä hiihtolenkki kertaa kolme olisi tapailua, kyllä siinä on jotain muutakin ollut pakosti.
Itselläni ikävä kyllä liikaa kokemusta miehistä jotka valehtelevat kirkkain silmin vaikka mustan valkoiseksi, vaikka sulla oisi todisteita. Ja nimenomaan varatut on näitä keplottelijoita jotka lähestyvät ja sit selitellään kaikki kotiinpäin et ei mitään olla ymmärretty koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä meinasin pyytää mun miespuolista lähellä asuva työkaveria lenkille. Hänellä laihdutus projekti alkamassa ja oma mies inhoaa lenkkeilyä.
Voihan tuohon kutsuun lisätä selvyyden vuoksi, että tosiaan vain lenkkikaveriksi pyytää, ettei mitään muuta mielessä, ettei tule noita väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä uskoin kun aikalailla tiedetään kyllä missä toinen kulkee ja noista "treffeistä" o
Hienoa jos luottamus on oikeasti kunnossa ja kurjaahan tuollainen on jos hyvä hiihtokaveri menee. Silti joko tää hiihtokaverinainen on todella lapsellinen ja yksinkertainen tai sit sun mies vain valehtelee sulle nyt ja jatkossa vielä paremmin. Esittää tyhmää, se on niiden taktiikka. He ovat vain ystävällisiä, ja eivät voi mitään sille, jos joku muu saa väärän käsityksen. XD Niinkun kuka kuvittelee että pelkkä hiihtolenkki kertaa kolme olisi tapailua, kyllä siinä on jotain muutakin ollut pakosti.
Itselläni ikävä kyllä liikaa kokemusta miehistä jotka valehtelevat kirkkain silmin vaikka mustan valkoiseksi, vaikka sulla oisi todisteita. Ja nimenomaan varatut on näitä keplottelijoita jotka lähestyvät ja sit selitellään kaikki kotiinpäin et ei mitään olla ymmärretty koskaan.
Jos asia jäi kuitenkin mietityttämään, niin voisihan siltä hiihto"treffi"naiselta, joka siis itse otti ensin yhteyttä, kysyä vielä varmuuden vuoksi, että tapahtuiko niillä hiihtoenkeillä siis jotain muutakin, hiihtämisen ja normaalin jutustelun lisäksi, että oli itse siinä ymmärryksessä, että treenasivat vain yhdessä. Eiköhän tuo kertoisi, kun kerran itse alunperin jo laittoi viestiä asiasta.
Älä mene sinne missä pahoja asioita voi tapahtua. Suurin osa hyväksikäytöistä tapahtuu jonkun tutun toimesta, tämä on tilastollista faktaa. Älä järjestä itseäsi ikinä kahdestaan miehen kanssa, jota et halua intiimiin kanssakäymiseen.
Lukematon määrä naisia on käytetty hyväksi näissä tilanteissa, miesten toimesta joista ei olisi ikinä uskonut. Älkää naiset olko tyhmiä.
Mies ei vietä aikaa naisen kanssa, jota ei pidä seksuaalisesti viehättävänä. Tai jos viettää, on naisella kaveri jota mies pitää seksuaalisesti viehättävänä ja pyrkii lähelle "kaverin" kautta.
Käyn kolme kertaa viikossa juoksemassa työkaverin kanssa joka on mies. Ei ole koskaan mennyt panemiseksi tai ollut mitään sen syvällisempää kummankaan puolelta, kunhan juostaan ja lätistään mukavia samalla. Aviomiestäni ei haittaa ollenkaan, on vaan tyytyväinen kun en häntä kinua mukaan juoksemaan. On vähän sellainen sohvaperuna enemmän :D
Jos se on susta epämukavaa niin kieltäydy, mut ei siinä varmasti mitään sen kummempaa ole taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kolme kertaa viikossa juoksemassa työkaverin kanssa joka on mies. Ei ole koskaan mennyt panemiseksi tai ollut mitään sen syvällisempää kummankaan puolelta, kunhan juostaan ja lätistään mukavia samalla. Aviomiestäni ei haittaa ollenkaan, on vaan tyytyväinen kun en häntä kinua mukaan juoksemaan. On vähän sellainen sohvaperuna enemmän :D
Jos se on susta epämukavaa niin kieltäydy, mut ei siinä varmasti mitään sen kummempaa ole taustalla.
Tee koe, ehdota seksiä tälle juoksu kavereillesi niin näet että minkälainen kaveri hän oikeastaan on. Tulet yllättämään. Kun hän suostuu heti, niin sano että oli koe ja kaverisuhde päättyy nyt.
Et voi olla sellaisen kaveri joka hyppää sänkyyn kanssasi heti kuin tilaisuus koittaa
Ei välttämättä tarkoita mitään. Voi pitää sinusta kaverina. Käyt lenkillä ja kerrot siellä sopivassa välissä että seurustelet.
Luulin itse että eräs työkaveri mies oli minusta kiinnostunut, kun käyttäytyi sen oloisesti. Mutta tulkitsin tilanteen väärin kun selvisi myöhemmin että onkin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuohon kutsuun lisätä selvyyden vuoksi, että tosiaan vain lenkkikaveriksi pyytää, ettei mitään muuta mielessä, ettei tule noita väärinkäsityksiä.
Joo en mä oikeasti usko että hän muuta luulisi. Olen pitkässä avioliitossa, meillä 4 pientä lasta ja työkaveri on tavannut puolisoni monta kertaa, tietää siis että olen varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en mä oikeasti usko että hän muuta luulisi. Olen pitkässä avioliitossa, meillä 4 pientä lasta ja työkaveri on tavannut puolisoni monta kertaa, tietää siis että olen varattu
Se ei meinaa yhtään mitään, on b luokan mies odottamassa josko tilaisuus tulisi, hän todistaisi arvonsa sinulle ja suhde muuttuisi intiimiksi.
A luokan mies ei tuhlaa aikaansa 4 lapsen äidin ja naimisissa olevan naisen kanssa. Ei miehet tarvitse naisia kavereiksi.
Totuus on märkä pyyhe naamalle, mutta näin se vain menee
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarkoita mitään. Voi pitää sinusta kaverina. Käyt lenkillä ja kerrot siellä sopivassa välissä että seurustelet.
Luulin itse että eräs työkaveri mies oli minusta kiinnostunut, kun käyttäytyi sen oloisesti. Mutta tulkitsin tilanteen väärin kun selvisi myöhemmin että onkin varattu.
Luultavasti oli kuitenkin kiinnostunut, älä ole sinisilmäinen. Suurinta osaa miehistä varattuna oleminen ei merkitse yhtään mitään, kummankaan puolelta