Kertokaa, mitä siellä puhelimessa on jopa kylässä ollessa!
Kun olette vieraana ja tapaatte muita ihmisiä, niin miksi tutkitte puhelintanne? Mitä niin tärkeää sinne tulee?
Tämä mua ihmetyttää aina enkä ole vastausta tähän keksinyt.
Itse kun menen kylään, puhelin jää takin taskuun tai käsilaukkuun.
Kommentit (29)
Niin yleensä normaaleilla ihmisillä jää.
Mutta olen huomannut, että sellaiset, jotka tuntevat olonsa epämukavaksi joidenkin aihepiirien kohdalla, vetäytyvät silloin puhelimen pariin.
Myös silloin, jos on muuten epämukava olo, niin puhelimesta haetaan turvaa.
Ihmettelen samaa. Roikun puhelimella ihan tarpeeksi yksin ollessani, joten kyläillessä en kaipaa puhelimesta oikeasti yhtään mitään.
Tuo on todella epäkohteliasta kylässä ollessa tutkia puhelinta.
Myönnän olevani paljon puhelimella, mutta jos meille tulee vieraita / olemme kylässä niin silloin en ole puhelimella. En kehtaa. Silloin keskitytään niihin ihmisiin
Olisi outoa jos avaisin kyläpaikassa läppärin. Puhelin on jotenkin hyväksyttävämpi. Itse en pääsääntöisesti ota puhelinta mukaan kyläpaikkaan, vaan jätän sen esim. autoon.
Olen opettanut 17-vuotiaan tyttäreni ettei tee tuota kylässäollessa. Tiedän, että vaikeaa tuon ikäiselle mutta onnistuu. Olen ylpeä tyttärestäni. Hyvät käytöstavat!
Mä olen 23v, mutta en todellakaan räplää puhelinta kylässä eikä kyllä mieskään. Kylässä jutellaan muiden kanssa, ei selata kännykkää. Todella monet kaverini tosin tekevät tätä, ihan sama missä ollaan niin aina täytyy selata jotain instaa
Instabeibejä selailen, tinderöin ja luen vauva-palstaa. Ne irl ihmiset kuitenkin jankuttavat vain omia työ- tai perhejuttujaan, eikä sellaiset kiinnosta yhtään.
Saman olen huomannut. Olen viisikymppinen ja varsinkin miehet tuntuvat tätä kylässä tekevän. Oma mieheni ei onneksi tee, koska on käytöstavat.
Ei siis mikään teinien juttu pelkästään.
Olisiko epävarmojen ihmisten tapa?
Saattavat vaikka yhteystietoja selata, jotta ei tarvitse olla läsnä.
Kummin kaiman isosisko laittoi kuvan koirastaan instaan. Piti ehtiä kommentoimaan ekana.
Joo kun tavataan miehen puolen sukua, niin mieheni siskon mies on aina puhelimella sohvan nurkassa. Tulee sellainen olo, ettei nauti sukuloinnista, eikä siinä. Hänhän voisi yhtä hyvin jäädä kotiin.
Kerran kaupassa teinipojat kertoivat että katsovat p puhelimesta
Hölmöysmittari. Toimii vilkuillessa.
Tylsien ihmisten tylsiä juttuja ei jaksa kuunnella ja otan aina kännykän esiin, jos joudun moisten tylsimysten kanssa tekemisiin.
Sillä kätevä äänettömällä kuvata, nauhoittaa ja videoida kylässä.
Osa on niin sairaita, sit ne zoomaa niitä ja tarkastelee ja arvostelee.
Lähettelee kenties eteenpäin.
Osa kuvaa toisten kaappejakin jopa pyykkikoria
Mulla ei enää käy vieraita muuten. En keksi syytäkään miksi ottaisin ketään kotiini..
Salakuvaamaan puhettani jne.
Vierailija kirjoitti:
Tylsien ihmisten tylsiä juttuja ei jaksa kuunnella ja otan aina kännykän esiin, jos joudun moisten tylsimysten kanssa tekemisiin.
Kuule, miksi sinä edes vierailet kenenkään kotona, tylsä!
Lisäksi kun lapset aikuisia, ei tarvitse lastenkaan kavereiden tai kummien tai minkään takia ottaa enää ketään kotiinsa. IHANAA ELÄMÄÄ VANNON!
Palstailen tietysti!
t. mamma