Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miespuolinen työkaveri ehdottaa ihan viattomassa mielessä....

Vierailija
13.01.2025 |

lenkille lähtemistä? Mulla on kiusaannuttava tilanne kun tavallaan lupasin jo että voidaan lähteä mutta nyt mietin etten halua, koska en ole tästä miehestä kiinnostunut ja tapailen ja olen rakastunut ihan toiseen mieheen. Voiko olla että teen vain kärpäsestä härkäsen?? Taidan kuitenkin vain kohteliaasti kieltäytyä...

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, mies haluaa lenkin lisäksi mennä sun kans saunaan ja naida sua.

Vierailija
62/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä tarkoita mitään. Voi pitää sinusta kaverina. Käyt lenkillä ja kerrot siellä sopivassa välissä että seurustelet.

Luulin itse että eräs työkaveri mies oli minusta kiinnostunut, kun käyttäytyi sen oloisesti. Mutta tulkitsin tilanteen väärin kun selvisi myöhemmin että onkin varattu. 

Luultavasti oli kuitenkin kiinnostunut, älä ole sinisilmäinen. Suurinta osaa miehistä varattuna oleminen ei merkitse yhtään mitään, kummankaan puolelta

Ei sen pitäisikään merkitä mitään. Siksi outoa tuo ap:n pohdiskelu. Olisi vaan mennyt lenkille ja katsonut mihin asiat johtaa. Ei välttämättä yhtään mihinkään, mutta turha laittaa keinotekoisia rajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki ja sitten yhteinen saunominen seksin merkeissä. Ihan kiva idea.

Vierailija
64/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri vastasi näin: "En pahoittanut mieltä, ihan ymmärrettävää. Kiitos kun ilmoitit." - Tuosta en osannut tulkita asiaa kumpaankaan suuntaan :D Ap

Vierailija
65/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis se mun viesti alkoi että "toivottavasti et pahoita mieltäsi jos sittenkin kieltäydyn" Ap

Vierailija
66/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta, että mies pyytäisi lenkille. 

Ei ollenkaan. Tosin tottakai sillä tarkoitetaan treffejä. Kokeillaan sytyyykö pientä kipinää. Tällä tavalla ihmiset pariutuu. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
67/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkki ja sitten yhteinen saunominen seksin merkeissä. Ihan kiva idea.

Kyllä mies tällä ajatuksella ehdottelee yhteistä lenkkiä. Ja sehän on mukavaa.

Vierailija
68/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin typerältä jos oon nyt alkanut mielessäni liioitella koko juttua. Kun voihan olla ettei toinen tarkoita muuta kuin oikeasti pelkkää lenkkeilyä :D Nyt se pommittaa viesteillä ja ehdottelee vaikka mitä aikoja että mulla olis mahd paljon valinnan varaa ja mä vaan mietin miten kieltäydyn kohteliaasti. Ap

Tutkihan hieman nyt omaa käyttäytymistäsi. Oletko itse antanut viitteitä ja jotain merkkejä hänelle. Kokemuksesta tiedän että pelkkä ystävällinen kohtelukin tulkitaan enemmänkin kiinnostukseksi vastakkaista sukupuolta kohtaan. Olen karrikoiden joskus todennut että parempi vain veetuilla kuin olla ystävällinen määrättyjä henkilöitä kohtaan.

Vierailija
69/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa nyt on, käytte lenkillä ja rakastelette suihkussa sen jälkeen. Jatkatte omia teitänne. No harm done ja hyvä fiilis.

Vierailija
70/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene, mies haluaa lenkin lisäksi mennä sun kans saunaan ja naida sua.

Tarkennuksenä älä mene josset halua saunoa ja naida. Eihän toi minusta huonolta lenkkisaunalta kuulosta. Jos on oikea ihminen kenen kanssa lenkkeillä. Päin vastoin.

Vierailija
71/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt jo naiset ymmärtää, että heteromiehet eivät halua olla teidän kavereitanne. Ja mikään yksi miljoonasta -poikkeustapaus ei muuta tätä asiaa. Sekin kaverimies olisi valmis panemaan sinua, jos tilanne sallisi.

Toi nyt on jotain incel skeidaa. Oman arvonsa tuntevan miehen ei tarvitse juosta naisten perässä kiimaksena. Voi ihan ottaa rennosti ja tehdä muutakin elämässään.

Vierailija
72/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakun mies pyytää näkemään on kyse treffeistä!

Ei todellakaan pidä paikkaansa. Just tapasin vanhan naiskaverini huvikseen pitkästä aikaa. Tosin hän oli deittimielellä... Otin etää ja harmistuin kun hän ajattelikin alapäällään.

Vierailija
73/74 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakun mies pyytää näkemään on kyse treffeistä!

Ei todellakaan pidä paikkaansa. Just tapasin vanhan naiskaverini huvikseen pitkästä aikaa. Tosin hän oli deittimielellä... Otin etää ja harmistuin kun hän ajattelikin alapäällään.

Tässä ei nyt puhuttu homomiehistä ja heidän naiskavereistaan

Vierailija
74/74 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt kuitenkin lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan