Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. Voiko nainen olla sinulle liian kaunis.

Vierailija
12.01.2025 |

Että et viihdy. Eikös

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset voi ja tulee jättää miehille joilla ei ole mielikuvitusta. 

Vierailija
22/41 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on itseluottamuksesta. Jos sinulla on nainen jonka suuri osa miehistä haluaisi itselleen ja sinä tiedät, että hänelle flirttaillaan ja vikitellään kaikissa käänteissä niin pystytkö pitämään pääsi kylmänä ja uskomaan, että nainen on sinulle uskollinem vai muututko epävarmaksi mustasukkaiseksi kontrollifriikiksi? Jos et kestä, ole tyytyväinen, että ei ole osunut omalle kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Siksi en edes yritä välillä, koska miksi hän olisi kiinnostunut rumasta miehestä?

Vierailija
24/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että liian kaunis voi olla, mutta jos se kauneus sitten on sitä että hän käyttää sitä flirttailuun muita miehiä kohtaan ja nauttii vähän liikaakin saamastaan huomiosta, niin sitä en jaksaisi pitkään katsella. Tällainen tyttöystävä oli nuoruudessa. Hän oli minun kanssani, mutta jopa seurassani käytti sitä kauneuttaan hyväksi miesten huomion saamiseen, flirttaili jne. Se suhde päättyi sitten niistä aiheutuviin riitoihin.

Vierailija
25/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, niin sivuutin liian komeat miehet. Niiden suosiosta joutuu kamppailemaan loputtomiin. Etsin myös loppuelämän kumppania, joten ajattelin, että liian komea jättäisi jonain päivänä. Kasin mies riitti oikein hyvin, kun en ole itsekään kymppi. Onnellista on ollut!

Vierailija
26/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei sinällään haittaa, mutta johtaa helposti luonnevikoihin ja huonoon käytökseen.

Tämä on osaksi ihan miesten omaa syytä

Vierailija
27/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En ole vielä nähnyt sellaista. On kauniita joita on kiva katsella jotka eivät kuitenkaan haluja herätä ja sitten on haluja herättävän näköisiä naisia joiden kanssa voisi touhutakkin eli pantavan näköisiä. Kaunis ei siis tarkoita sitä että olisi pantavan näköinen.

Sitähän tässä ei kysytty

Vierailija
28/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten voi olla liian kaunis.

Mä voin hylätä naisen luonteen takia tai jos tunnen itse pahaa oloa. Mä en näe naisia esineinä. Heissäkin on monia erilaisia piirteitä tilanteesta riippuen.

Pelkkä kauneuden ajatteleminen on likinäköistä.

Vierailija
29/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi luulla olevansa liian kaunis laitettuaan meikkiä 14kg naamaan. Varmasti sitä 99% miehistä kehuu, ja itsekin sanon kauniiksi ihan kohteliaisuuttani.

Mutta oikeasti kaunis, söpö jysäyttävä söpöliini, ei voi olla liian kaunis. Hän on täydellinen.

Vierailija
30/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kaunista naista tavoittelevat muutkin miehet !

Vierailija
31/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Arvostan sitä, että ihminen laittautuu. Itselläni on rock-look. Tärkeintä on kuitenkin se pään sisäinen elämä. Molemmat tarvitaan. 

omg pitää olla joku "keksitty look" eikö voi vain olla mitä on ja naamiaiset ovat sitten erikseen

Vierailija
32/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä.

Tää on yks kaikkin aikojen valheellisimmista kliseistä mitä olla ja voi.

Vierailija
33/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta ihan tutkimuksiakin olemassa jossa lopputulos oli, että kun nainen on oikein kaunis niin miehet ei niin helposti lähesty kun olettavat itse etteivät ole riittävän komeita tai muuta sellaista ja yleensä sen kauniin naisen vaatimukset ei edes ollut niin korkeat, vaan enempi päinvastoin. En sitten tiedä miten nykyään.

Vierailija
34/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Olen mieltynyt persoonallisen kauniisiin naisiin. Naisen todellisen kauneuden näkee vasta sitten, kun hänen kanssaan harrastaa seksiä.

Tämä on vain kaunis valhe.

Deittisovellukset on paras esimerkki siitä miten objektiivista hyvännäköisyys on.

Yksi mies saa 10 tykkäystä ja toinen 1000.

Tälle ekalle miehelle matchit ei edes vastaa kun taas tämä toinen mies pääsee helposti treffeille ja saa helposti seksiä.

Naisilla on monesti tämä harhaluulo että "makuja on monia". Se on vain heidän tapa vähentää huonoa omatuntoa.

Vierailija
35/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla.

Vierailija
36/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta ulkonäköön kovasti keskittyvistä en ole lainkaan kiinnostunut. Eli jos olisi kauhean itsetietoinen siitä kauneudestaan, laittautuisi erittäin paljon, olisi pakkomielteinen ulkonäköasioista, niin ei kiitos. Olen tällaisiinkin joskus törmännyt.

Mun tyttöystävistä kaunein omasta mielestä on nykyinen vaimo. Monet ei sitä huomaa, koska hän ei ole noin arjessa mitenkään seksikkään kaunis vaan enemmän sellainen älykkökaunis. Ei etsi ulkonäöllä huomiota, päinvastoin. Hyvin arkiset vaatteet, meikiksi riittää ripsiväri, tukka usein ponnarilla, löysät mukavat vaatteet. Mutta hän on kyllä sekä kropaltaan että kasvoiltaan todella klassisen kaunis, ja vielä viehättävämmäksi hänet tekee se, ettei hän ole kiinnostunut siitä asiasta ollenkaan. 

Vierailija
37/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli aika paljon sotkettu laittautumista ja kauneutta.

Kauneutta vastaan tuskin on miehillä kuin naisillkaan mitään, mutta jos asenne on viallinen, se haittaa ja se asenne näkyy yleensä juuri siinä laittautumisessa.

Vierailija
38/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauneutta/hyvännäköisyyttä" tärkeämpää on naisen huoliteltu olemus ja itsevarmuus. "If you feel sexy, you are sexy"

Vierailija
39/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, olen ollut vain kauniiden naisten kanssa. Ensin katso vartaloa että on urheilullinen. Sitten katson hiuksia ettei ole tummat hiukset. Olen aina lähestynyt baarissakin kauniita naisia  hakemalla tanssimaan ekaksi.

Vierailija
40/41 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko liian kaunis olla, mutta kyllä sellaisia tilanteita voi olla, ettei pysty oikein katsomaan naista, kun ottaa niin paljon vatsanpohjasta. Ja tarkoitan siis hyvällä tavalla.