Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naine. Voiko mies olla sinulle liian älykäs

Vierailija
12.01.2025 |

Että et viihdy. Eikös

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hieman oxymoron. Kukaan älykäs mies ei ota naista riesoikseen.

Vierailija
102/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sattuikaan, että juuri av-palstalla kaikki ovat erittäin älykkäitä tai vähintään poikkeuksellisen älykkäitä😂😂

Tässähän puhutaan suhteellisesta eikä absoluuttisesta älykkyydestä. Et mahda olla järin älykäs, kun et ymmärrä eroa.

Ei tuollaisia käsitteitä ole edes olemassa. Mutta varmaan "suhteellisella" älyllä kaikki täällä määrittelee oman älynsä yli 9999 ja näin ollen kritisoijat ovat automaattisesti tyhmiä🤣🤣

Sä et tiedä mitä eroa on suhteellisella ja absoluuttisella määrällä?

🤦🏻

Absoluuttinen äly on ainakin erään supersankarin supervoima, mutta ei ole mitään suhteellisen tai absoluuttisen älyn tieteellisiä käsitteitä. Tosin ymmärrän jos roolileikit av-mammoja kiinnostaa kun täälläkin pitää näytellä, tosin teidän "älykkyyden" larppaaminen käy hetki hetkeltä epätoivoisemmaksi. Sunkin vasta-argumentti oli pelkkää asian vierestä saivartelua. Aika söpöä sinänsä :33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄO on n. 125 ja Lichess score 1850.

Monelle suomalaiselle naiselle viisas mies on uhka.

Minäkin olen huomannut saman. Harva nainen on viisas ja yhtä älykäs kuin minä.

Seuranvalintakysymys. Menet munasi perässä.

Älykäs nainen välttelee sellaisia muotteja, jotka houkuttaa pölvästejä. 

Vierailija
104/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on älykkäät naiset.

Ja jos sellaisen löytää, niin miehen älykkyys on niille kova paikka.

Vierailija
105/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on onnellisin sinkkuna.

Vierailija
106/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kansainvälisestä kulttuuriperheestä, tilaisuuksissa keskustellaan usein taiteenlajeista ja teoksista joita en tunne, osa vieraista on saksalaisia joille puhutaan saksan kielellä jota osaan huonosti ja kaikki ovat minua paremmin koulutettuja. Minun kohdallani luultavasti downgreidataan ja jutellaan arkipäiväisemmistä jutuista. Kuutenkin kaikki viihtyvät ja minut halutaan aina ehdottomasti mukaan. Ehkä olen viehättävä koriste, ei haittaa, tunnelma on miellyttävä. Eli älykäs on älykäs jos ymmärtää että oma kiinnostuksen alue ei ole ainoa maailmassa.

En kyllä

laske sitä

älykkyydeksi, sitä

osaa keskustella asioista, jotka on itselle ja suvulle tuttuja juttuja, joista ovat olleet kautta aikain kiinnostuneita.

Sinun huomioimisesi on sitä tunneälykkyyttä.

Tai itse lasken älykkyyden merkiksi sellaisen joka tie

Tietää asioista kuten matematiikka tai fysiikka? Ja se on mielestäsi älykästä?

Vierailija
107/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi hyvänen aika. Siis tuo kirjoittaja tarkoitti, että käytännössä jokainen ihminen kohtaa sekä itseään älykkäämpiä että tyhmempiä ihmisiä. Ja naiset yleensä mieluummin hakevat seuraa itseään älykkäämmistä. Ja kokevat itseään tyhmemmät epämiellyttävinä. Riippumatta siitä, miten älykkäitä itse ovat."

No sitähän mä just kirjotin tonttu. Et sä voi lähteä määrittelemään jotain ominaisuuttas vaan oman mielipiteen perusteella, jolla ei ole mitään objektiivisesti mitattavaa vertailuarvoa, ja sen perustaa luokitella olevas itse oikeassa ja muiden väärässä. Sielläkin varmasti kirjottelee nyt joku oman elämänsä yliakateeminen multitieteiden emeritusprofessori:DD

Vierailija
108/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pölvästit.

Älykäs tietää matematiikasta.

Sillä älykkyydellä pärjää tässä maailmassa.

Voi vaikka laskea.

Ai että.

Vierailija
109/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on standarditestillä aikarajoitteisesti mitattua aivojen prosessointikykyä. Tehtävät edellyttävät loogista päättelyä.

Kansankielessä luetellaan monenlaisia älykkyyden muotoja, jotka kuitenkin ovat lähinnä kiinnostuksesta tai taipumuksista johtuvaa erityistä perehtyneisyyttä johonkin eikä loogis-matemaattista päättelykykyä. 

Olen pannut merkille, että iso osa keskustelujen aloittajista täällä on yksinäisiä ja onnettomia huomionkerjääjiä, tosielämässä näkymättömiä, pelokkaita ja ehkä syrjäytyneitä. Niin tässäkin ketjussa. 

Vierailija
110/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Sen huomaa heti, kun kertoo harrastavansa shakkia ja kieliä (japania ja koreaa), että naista alkaa ärsyttämään. Siihen päälle kun kertoo olevansa amis ja osaavansa soittaa kitaraa, bassoa ja öljyvärimaalausta, niin naista alkaa vituttamaan miehen älykkyys.

Vierailija
111/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Niille "harvoille" älykkäille naisille miesten typeryys käy hermoon. 

Ja siksi sinäkin jäät vaille menestystä ihmissuhteissa.

Vierailija
112/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on onnellisin sinkkuna.

Sen huomaa (tirsk) tämänkin ketjun miesten kommenteista.

Play stupid games, win stupid prizes.

Vierailija
113/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova paikka sulla on housuissas. Myös älysi on siellä.

Vierailija
114/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Sen huomaa heti, kun kertoo harrastavansa shakkia ja kieliä (japania ja koreaa), että naista alkaa ärsyttämään. Siihen päälle kun kertoo olevansa amis ja osaavansa soittaa kitaraa, bassoa ja öljyvärimaalausta, niin naista alkaa vituttamaan miehen älykkyys.

Kyl ihan eri juttu ärsyttää. Kerronko mikä? 

Vierailija
115/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas iloisia kommentteja naisilta. :-D

Vierailija
116/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ärsyttää älykkäät miehet. Ihan normaalia suomalaisille naisille. Ne roikkuu tällä hikisellä palstalla hyvästä syystä.

Vierailija
117/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ärsyttää älykkäät miehet. Ihan normaalia suomalaisille naisille. Ne roikkuu tällä hikisellä palstalla hyvästä syystä.

Huomasin. Yläpeukuttavatkin omia kommenttejaan ja alapeukuttavat itseään älykkäämpien miesten kommentteja. Ihan kuin joitakin koulukiusaajia.

Vierailija
118/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä älykkyyttä täällä etsitään.  Tämä minu mies on todella älykäs. Muistaa kaiken kuulleensa ja on tutkinut kaikkia aloja kirjallisuudesra. Hänellä on erinomainen muisti. Sitten hän osaa rakentaa kaiken ja korjata kaiken. Käsityöt on pääasiassa minun toimiani ja mitä täällä kotona on muuten tekemistä ja puutarha.

Hän asentaa kaasulaitteista sähkölaitteisiin. Hän muuraa, tekee puusta kaikkea ja raudasta ja alumiinista. Hän on älykäs myös omassa ammatissaan.

Molemmat takätään käytännön hommista, mutta kiejallisuus ja matematiikka ja fysiikka käy myös. Kaikesta voi ottaa selvää.

Vierailija
119/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä teidän haluamaanne älykkyytä voi käyttää? Minusta kotioloissa, missä avioparit yleensä toimivat, on hyvä olla käytännön toimissa älykkyyttä, ettei ihan tuppelona ole. Että osaa sentään pujotella kengännauhat oikeisiin reikiin.

Vierailija
120/158 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on standarditestillä aikarajoitteisesti mitattua aivojen prosessointikykyä. Tehtävät edellyttävät loogista päättelyä.

Kansankielessä luetellaan monenlaisia älykkyyden muotoja, jotka kuitenkin ovat lähinnä kiinnostuksesta tai taipumuksista johtuvaa erityistä perehtyneisyyttä johonkin eikä loogis-matemaattista päättelykykyä. 

Olen pannut merkille, että iso osa keskustelujen aloittajista täällä on yksinäisiä ja onnettomia huomionkerjääjiä, tosielämässä näkymättömiä, pelokkaita ja ehkä syrjäytyneitä. Niin tässäkin ketjussa. 

Matlo-älyily on vähän kuin treenaisi hauislihasta, eikä muuta vartaloa ollenkaan, ja sitten tulisi jonnekin vauva-palstalle elvistelemään isolla hauiksella. Mitä tuohon edes voi sanoa