Naine. Voiko mies olla sinulle liian älykäs
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Onpas katkeria kommentteja naisilta.
"Olen liian viisas miehille"
"Miehiä ärsyttää älykkyyteni"
"Miehet ovat haurasegoisia"
Niin katkeraa. Hyvin paljastui millaisia naiset oikeasti ovat.
Niin. Naiset arvostavat kumppanissaan älykkyyttä, ja jos nainen on itse hyvin älykäs, hän ei aina löydä kumppania, jota katsoa ylöspäin. Ihan tuttua asiaa. Jos tämä ärsyttää, kannattaa ehkä etsiä seuraa naisista, jotka eivät ole huippuälykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
ÄO on n. 125 ja Lichess score 1850.
Monelle suomalaiselle naiselle viisas mies on uhka.
Minäkin olen huomannut saman. Harva nainen on viisas ja yhtä älykäs kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajat eivät voi kestää viisaita miehiä, niin onko yllätys, että ketjussa on törkykommentteja naisilta........
Tässähän suurin osa just on sanonut että olis vain positiivista jos mies olisi älykkäämpi. Seuraa keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sattuikaan, että juuri av-palstalla kaikki ovat erittäin älykkäitä tai vähintään poikkeuksellisen älykkäitä😂😂
Tässähän puhutaan suhteellisesta eikä absoluuttisesta älykkyydestä. Et mahda olla järin älykäs, kun et ymmärrä eroa.
Ei tuollaisia käsitteitä ole edes olemassa. Mutta varmaan "suhteellisella" älyllä kaikki täällä määrittelee oman älynsä yli 9999 ja näin ollen kritisoijat ovat automaattisesti tyhmiä🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta minä olen liian älykäs monille miehille.
porvoossa
Vierailija kirjoitti:
Öhö öhö, nulikka. Käypä testissä äläkä vain kuvittele. Ja katso ja vertaa omat kommenttisi. Älysi on tasoa urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sattuikaan, että juuri av-palstalla kaikki ovat erittäin älykkäitä tai vähintään poikkeuksellisen älykkäitä😂😂
Tässähän puhutaan suhteellisesta eikä absoluuttisesta älykkyydestä. Et mahda olla järin älykäs, kun et ymmärrä eroa.
Ei tuollaisia käsitteitä ole edes olemassa. Mutta varmaan "suhteellisella" älyllä kaikki täällä määrittelee oman älynsä yli 9999 ja näin ollen kritisoijat ovat automaattisesti tyhmiä🤣🤣
Sä et tiedä mitä eroa on suhteellisella ja absoluuttisella määrällä?
🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Aa. Olet sitä tyyppi, että pitäisi osata lukea ajatukset ja vihjailut rivien välistä. En jaksa kaltaisiasi, vaikka sinulla olisi tiukempi kuin pikkulapsella.
Millä ja miten te määrittelette ja mittaatte ihmisen älykkyyden? EIkös se kemia ole tärkeintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
porvoossa
Järvenpäässä. Ja meitä on ketjussa vähintään 2 huippuälykästä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Siis tuo kirjoittaja tarkoitti, että käytännössä jokainen ihminen kohtaa sekä itseään älykkäämpiä että tyhmempiä ihmisiä. Ja naiset yleensä mieluummin hakevat seuraa itseään älykkäämmistä. Ja kokevat itseään tyhmemmät epämiellyttävinä. Riippumatta siitä, miten älykkäitä itse ovat.
Vierailija kirjoitti:
Millä ja miten te määrittelette ja mittaatte ihmisen älykkyyden? EIkös se kemia ole tärkeintä?
No Kardashianin matriarkaatti suosittelee lihaksikkaiden tummien miesten siemennestettä. Peniksen oltava yli 20 senttiä.
Olisi kiva, että nainen olisi älykäs, mutta eipä ole tullut vastaan Suomessa. Japanissa ja Etelä-Koreassa on älykkäitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
No jos mä joutuisin selittämään ihan jokaisen perusasian toiselle, esimerkiksi nyt vaikkapa just tuon em. suhteellisen ja absoluuttisen määrän eron, niin en pidemmän päälle jaksaisi. Suomalaisen koulujärjestelmän pitäisi taata jokaisen yleissivistys eikä parisuhteessa tarvitsisi enää opettaa muita.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän älykkyyttä mitataan. Itse asiassa meidän lastemme älykkyys on mitattu ihan rutiinisti koulussa, kun oppilaita jaettiin matematiikan ryhmiin, tämä siis Suomen ulkopuolella asuessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄO on n. 125 ja Lichess score 1850.
Monelle suomalaiselle naiselle viisas mies on uhka.
Minäkin olen huomannut saman. Harva nainen on viisas ja yhtä älykäs kuin minä.
Sama täällä. Naisista näkee sen katkeruuden, kun eivät kestä älykästä miestä. Ja sitten alkavat haukkumaan inceliksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, että nainen olisi älykäs, mutta eipä ole tullut vastaan Suomessa. Japanissa ja Etelä-Koreassa on älykkäitä naisia.
Hear, hear.
-mies25
Vierailija kirjoitti:
On, mutta sitähän ei synny tyhmän miehen kanssa ainakaan minulla. En viehäty ulkonäöstä.
Älykkyyden testaamiseen on standarditestit. Minut testattiin (neuropsykologi testasi) muistisairausepäilyn takia, mutta olikin vain perkeleellinen stressitila päällä.
On siis ihan virallinen paperi olemassa.
Harvoin ..1/100.Omaa äkkkiälyn.Pari ihanaa jututin joskus ja vuosia..Ihania keskusteluitamme kaipaan.
Arvostan viisautta enemmän kuin älykkyyttä. Olen itse älykäs, ja siitä ei ole ollut elämässä pelkästään hyötyä. Puolisoiden olisi hyvä olla suunnilleen yhtä älykkäitä, muuten pidemmän päälle on ongelmia odotettavissa.