Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteissa mennää naisten pillin mukaan?

Vierailija
12.01.2025 |

Mies kun on sinkkuna niin mies siivoaa kerran kuukaudessa, mies ei aina kokkaa ruokaa ja pyykkiäkin tulee pestyä harvemmin mutta kun mies menee naisen kanssa parisuhteeseen niin nainen vaatii että pitää siivota joka viikko ja joka päivä pitää kokata ruokaa. Sitten kun mies ihmettelee että miksi näin niin nainen suuttuu ja alkaa kiukuttelemaan. 

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä miehen pitää ottaa ohjat ja miehen sana on laki. Miesten pitäisi asettaa meille naisille rajat. 

Meille naisille koti ja siisteys on tärkeää joten me siivoamme.

N24

Naista et ole nähnytkään.

Olen nainen, ja täysin samaa mieltä siitä, että miehen tulee olla perheenpää. Naisen päävastuuta on hoitaa koti ja lapset. 

Kiinnostaisi tietää että mitä se perheen päänä oleminen oikeasti tarkoittaa. En ole ikinä saanut muuta vastausta kuin sen, että miehen pitää suojella ja ajatella perheensä parasta. Silloin hän on kuulemma perheen pää.

Vai tarkoittaako se siis sitä että nainen on ilmainen kotipiika?

Vierailija
102/106 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on likaisia apukoululaisia. Älykkyyden tasosta kertoo tämäkin aloitus. Luuletko ettei neljän henkilön taloudessa tule enemmän sitä sotkua, jos osa porukasta on vielä niitä lapsia? Dumbass.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä miehen pitää ottaa ohjat ja miehen sana on laki. Miesten pitäisi asettaa meille naisille rajat. 

N24

Naista et ole nähnytkään.

Olen nainen, ja täysin samaa mieltä siitä, että miehen tulee olla perheenpää. Naisen päävastuuta on hoitaa koti ja lapset. 

Kiinnostaisi tietää että mitä se perheen päänä oleminen oikeasti tarkoittaa. En ole ikinä saanut muuta vastausta kuin sen, että miehen pitää suojella ja ajatella perheensä parasta. Silloin hän on kuulemma perheen pää.

Vai tarkoittaako se siis sitä että nainen on ilmainen kotipiika?

Tuossakaan ei ole logiikkaa, koska monet miehet ei just osaa pitää niitä lapsia kovin hyvin turvassa. Naiset on siinä lasten parhaan ajattelemisessa tuhat kertaa parempia.

Vierailija
104/106 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Mene trolli takaisin sinne Taten somekanaville.

Vierailija
105/106 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillin, vaan pillun.

Vierailija
106/106 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on parisuhteessa arvokkaampi osapuoli. Mies taistelee paikastaan, nainen antaa paikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan