Miksi parisuhteissa mennää naisten pillin mukaan?
Mies kun on sinkkuna niin mies siivoaa kerran kuukaudessa, mies ei aina kokkaa ruokaa ja pyykkiäkin tulee pestyä harvemmin mutta kun mies menee naisen kanssa parisuhteeseen niin nainen vaatii että pitää siivota joka viikko ja joka päivä pitää kokata ruokaa. Sitten kun mies ihmettelee että miksi näin niin nainen suuttuu ja alkaa kiukuttelemaan.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis, ei tulisi tuollaista tilannetta, koska tuossa tilanteessa en muuttaisi yhteen.
Haluan elää siistissä ja viihtyisässä kodissa, jossa on kaapissa aina puhdasta vaatetta.
Eli tuo olisi jo lähtötilanteena niin kynnyskysymys, ettei saman katon alle päädyttäisi.
Mikä siinä epäjärjestyksessä ja sotkussa ahdistaa? Onko siellä taustalla se kuuluisa ajatus mitä muut tästä ajattelee?
Ei, vaan yksinkertaisesti en halua elää sotkun keskellä. Lisäksi kun teet pieniä siivouksia jatkuvasti, niin on huomattavasti helpompaa kuin kerran kuukaudessa raivaus.
Esim. Iltatoimiini kuuluu tiskikoneen tyhjennys, jos ei päivän aikana ole tyhjennetty. Samalla kevyt tiskipöydän pintojen pyyhintä, ja kahvinkeittimen valmiiksi lastaaminen
Eli se vaatimus johtuu puhtaasti itsekkäistä syistä. Minä minä minä eikä kukaan muu. Saako miehesi olla yhtä itsekäs kuin sinä vai onko se vain sinun oikeus olla itsekäs?
Miksi minun pitäisi muuttaa yhteen ihmisen kanssa, jonka siisteyskäsitykset poikkeaisivat omistani niin, että olisi jatkuva riita päällä?
Kun voi ihan asustella tyytyväisenä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti: kahden ihmisen asuttama kämppä alkaa muistuttaa sikolättiä, jos sitä ei siivota kuin kerran kuukauteen.
Taidat olla nainen joka vaatii että sinun määrittelemä siisteystaso on toteutettava ilman että miehellä on mitään sananvaltaa siihen vaadittavaan siisteystasoon. Oletko muuten tyypillinen kotidiktaattori pirttihirmu justiina?
No tuohan on sitten vähän sellainen juttu että mihin kumpikin on tyytyväinen. Jos naisella omassa taloudessa ollu paikat kunnossa ja tiptop ja miehen oma kämppä kuin jätelava niin joku kompromissi tossa olis hyvä olla että molemmilla hyvä olla yhteisessä kodissa. Jos mies ei halua siivota yhtään enempää kuin sinkkuna niin sitten kannattaa jatkaa sinkku elämää. Eiks vaan? Tosin jis asuu vuokralla niin ja se siivoton elämä vaikuttaa asunnon kuntoonkin niin tietty vuokraisännälläkin saattaa olla sanansa sanottavana omaisuutensa kunnossapidosta.🧐
Kyllä voi mennä myös miesten pilin mukaan.
Minä olen huono siivoamaan, mutta kyllä sitä jo viikossa alkaa kertyä pölyä nurkkiin. Kerran kuukaudessa jos siivoaa, on jo huomattavan likaista. En sellaiseen kämppään toista ihmistä ainakaan kehtaisi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen kodin pitää olla jatkuvasti siisti ja tiptop kunnossa? Miksi pitää aina syödä itse tehtyä ruokaa kun kaupasta saa myös hyviä valmisruokia ja aina voi syödä ravintolassa?
Naisten pitäisi löysätä sitä nutturaa tai jos nainen haluaa siivota usein niin sitten nainen siivoaa mutta ei nainen saa alkaa nalkuttamaan miehelle että pitää siivota.
T:mies
En itse halua syödä eineksiä kuin harvakseltaan. Tulee myös halvemmaksi tehdä itse.
Ja en viihtyisi kodissani, jos siivoaisin kerran kuukaudessa.
Ja ei, en missään nimessä muuttaisi yhteen jos ajatukset olisi näin eroavat.
Minä minä minä minä minä. Itsekkyys ja omahyväisyys on t
"Miksi en saisi elää tällaista elämää, jossa olen tyytyväinen? :D
Oma tyytyväisyys omaan elämään on nykyään itselleni tärkeämpää kuin parisuhde."
Kai hyväksyt valittamatta että mieskin saa olla itsekäs?
Yhteiseen asumiseen lähtisin vain jos ajatukset mukavasta siisteydestä osuu yksiin. Ei muiden ihmisten kotonaan siivoillut tai siivoamatta jättämiset minulle kuulu tai minun elämääni vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa joustaa ja antaa periksi, mies on se joka joutuu joustamaan ja alistumaan naisten tahtoon. Onko tämä henkistä väkivaltaa naisten puolelta? Minun mielestä on.
Ei ole pakko. Älä ole naisten kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä toki,mutta naiset eivät suostu asumaan, eikä olemaan yhdessä pskassa asuvan pskalta haisevan miehen kanssa.
Kyllä mies siivoaa, kunhan vaan avaan alapäätäni hänelle riittävästi.
Roskat ja pölykin on epähygieenisiä ja epäterveellisiä.
Kahdelta ihmiseltä tulee melkoisesti roskia. Ei voi viedä roskia kerran kuukaudessa, eikä imuroida kerran kuussa.
keittiössä tulee sotkua joka kerran kun käyttää. Suunnilleen sama wc:ssä
Todella sotkuinen ei ole enää viihtyisä vaan karmea
Naisten pillun mukaan se parisuhde toimii
Meillä mies on siivousfriikki ja minä sika. Välillä ihmetyttää miksi pitäisi kokoajan olla siivoamassa, mutta en ole niin mulkku ettenkö yrittäisi kantaa edes osaa korrestani kekoon. Minua ei ahdista siisteys, mutta miestä ahdistaa likaisuus.
Parisuhteessa joutuu välillä miettimään muutakin kuin itseään ja omia mieltymyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä toki,mutta naiset eivät suostu asumaan, eikä olemaan yhdessä pskassa asuvan pskalta haisevan miehen kanssa.
Miehet voi mennä keskenään toistensa pilin mukaan. En ymmärrä naisia haukkuvia miehiä, ei heidän ole pakko olla naisten kanssa. Voivat olla keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on siivousfriikki ja minä sika. Välillä ihmetyttää miksi pitäisi kokoajan olla siivoamassa, mutta en ole niin mulkku ettenkö yrittäisi kantaa edes osaa korrestani kekoon. Minua ei ahdista siisteys, mutta miestä ahdistaa likaisuus.
Parisuhteessa joutuu välillä miettimään muutakin kuin itseään ja omia mieltymyksiään.
Meillä sama juttu: mies siivoaa paljon enemmän kuin minä. Minä myös siivoan, meillä eri paikat joita siivotaan. Minä siivoan vessoja, putsaan lattiakaivoja ja mökillä tyhjennän huussia. Mies herkkänenäisenä arvostaa tätä paljon ja siitä hyvästä imuroi useita kertoja viikossa (pitkäkarvainen koira kotona, imurointitarvetta usein).
Parisuhteessa minusta ei kannata jakaa kaikkia tehtäviä tasan kunhan kumpikin osallistuu arjen pyörittämiseen, niin molemmille mukavampaa.
Jätä sinä vinoutunut törkimys tämä palsta rauhaan, ja mielellään kirjoittelu kaikkialle.
Naisen tahtoa toteutetaan vain jos siittä saa jotain kiitosta. Muuten nainen saa toteuttaa itse omaa tahtoaan kun eihän naisetkaan toteuta miesten tahtoa ellei nainen itse hyödy siittä jotenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti: kahden ihmisen asuttama kämppä alkaa muistuttaa sikolättiä, jos sitä ei siivota kuin kerran kuukauteen.
Taidat olla nainen joka vaatii että sinun määrittelemä siisteystaso on toteutettava ilman että miehellä on mitään sananvaltaa siihen vaadittavaan siisteystasoon. Oletko muuten tyypillinen kotidiktaattori pirttihirmu justiina?
No tuohan on sitten vähän sellainen juttu että mihin kumpikin on tyytyväinen. Jos naisella omassa taloudessa ollu paikat kunnossa ja tiptop ja miehen oma kämppä kuin jätelava niin joku kompromissi tossa olis hyvä olla että molemmilla hyvä olla yhteisessä kodissa. Jos mies ei halua siivota yhtään enempää kuin sinkkuna niin sitten kannattaa jatkaa sinkku elämää. Eiks vaan? Tosin jis asuu vuokralla niin ja se siivoton elämä vaikutta
Alkuun se kompromissi voi toimia mutta pitkässä juoksussa asiat kääntyy aina siihen pelkästään naisen tahdon toteutukseen. Kyllä sinä itsekin naisena tuon tiedät. Ja tiedät myös sen että aika harva nainen on valmis joustamaan omista vaatimuksistaan vaikka vaadittekin että miehen on joustettava omistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa joustaa ja antaa periksi, mies on se joka joutuu joustamaan ja alistumaan naisten tahtoon. Onko tämä henkistä väkivaltaa naisten puolelta? Minun mielestä on.
Jos raiskaaminen pelottaa niin älä ole miesten kanssa missään tekemisissä ja älä syytä miehiä kun ei ole mikään pakko olla miesten kanssa tekemisissä
Jos haluaa asua naisen kanssa, tulee tämän tarpeita kunnioittaa. Jos ei käy niin voi asua yksin
Kuvaamassasi tapauksessa ongelma ei kylläkään varmaan poistu sillä, että tekee tuon yksittäisen asian toivotulla tavalla. Jos toinen on energialtaan laterginen ja toinen toimelias, se laterginen todennäköisesti käy hermoille siitä huolimatta, mitä tekee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos raiskaaminen pelottaa niin älä ole miesten kanssa missään tekemisissä ja älä syytä miehiä kun ei ole mikään pakko olla miesten kanssa tekemisissä
Tämän ohjenuoran mukaan elänkin. Harmillisesti vaan yhteiskunta kuolee, kun kaikki naiset joutuvat pelkäämään miehiä ja lapset on pakko luovuttaa näiden pelottavien miesten omistukseen r aiskattaviksi, vaikka itse saisikin vältellä
Naiset ei arvosta tasaisuutta vaan vaatii jatkuvaa muutosta.
Naiset toivoo miehen muuttuvan naisen mukana mutta mies ei muutu ja mies toivoo että nainen ei muutu mutta nainen muuttuu jatkuvasti.