Miksi parisuhteissa mennää naisten pillin mukaan?
Mies kun on sinkkuna niin mies siivoaa kerran kuukaudessa, mies ei aina kokkaa ruokaa ja pyykkiäkin tulee pestyä harvemmin mutta kun mies menee naisen kanssa parisuhteeseen niin nainen vaatii että pitää siivota joka viikko ja joka päivä pitää kokata ruokaa. Sitten kun mies ihmettelee että miksi näin niin nainen suuttuu ja alkaa kiukuttelemaan.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa joustaa ja antaa periksi, mies on se joka joutuu joustamaan ja alistumaan naisten tahtoon. Onko tämä henkistä väkivaltaa naisten puolelta? Minun mielestä on.
Ei ole pakko. Älä ole naisten kanssa missään tekemisissä.
Jos raiskaaminen pelottaa niin älä ole miesten kanssa missään tekemisissä ja älä syytä miehiä kun ei ole mikään pakko olla miesten kanssa tekemisissä
Tämän ohjenuoran mukaan elänkin. Harmillisesti vaan yhteiskunta kuolee, kun kaikki naiset joutuvat pelkäämään miehiä ja lapset on pakko luovuttaa näiden pelottavien miesten omistukseen r aiskattaviksi, vaikka itse saisikin vältellä
Jos miehet pelottaa niin niitä lapsia ei ole pakko tehdä että ei tarvi olla miesten kanssa tekemisissä. Yhteiskunta kyllä sallii sen että poistut kaikista some palveluista ja linnottaudut kotiisi niin ei tarvi olla missään tekemisissä miesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on siivousfriikki ja minä sika. Välillä ihmetyttää miksi pitäisi kokoajan olla siivoamassa, mutta en ole niin mulkku ettenkö yrittäisi kantaa edes osaa korrestani kekoon. Minua ei ahdista siisteys, mutta miestä ahdistaa likaisuus.
Parisuhteessa joutuu välillä miettimään muutakin kuin itseään ja omia mieltymyksiään.
No jep. Meillä mies on myös minua siistimpi, hänen vaatekaappi esim on aina järjestyksessä, minun ei todellakaan. On myös innokkaampi laittamaan ruokaa, ja kunnollista pitää olla, minä taas menisin mieluusti kaikella helposti valmistettavalla (ja vähän sotkua aiheuttavalla, kun ei huvita siivota). Mutta, pitkä parisuhde vaatii sopeutumista molemmilta. Minä osallistun miehen monimutkaisiin kokkauksiin ja keittiön siivouksiin, mies on oppinut kelpuuttamaan minun pikaiset kokkaukset. Ei voi olettaa että toinen eläisi just niinkuin minä haluan. Onni ehkä oli, että mentiin yhteen niin nuorena ettei kummallakaan ollut hirveän piintyneitä omia tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei pillin vaan pillun
Sen värkin takia mies suostuu vaikka mihin.
Meillä on menty jo 30 vuotta miehen mukaan. En edes muista koska on viimeksi siivottu koko asunto. Silloin tällöin vähän jotain paikkaa. Makuuhuoneen ikkuna pestiin muutama vuosi sitten ja keittiön ikkuna sisältä jouluksi. Mies kyllä tahtoisi siistin kodin mutta ei niin paljoa, että tekisi asialle jotain ja minä luovutin jo vuosia sitten. Vaatteet sentään pidetään puhtaina ja pesulla käydään.
Ap vois kokeilla mennä toisen miehen kanssa kimppaan. Puliukoilla on sitten varmaan yhteiset harrastukset ja yhteiset hygieniamielipiteet.
Ylipäätään typerää yrittää suhteeseen sen sukupuolen kanssa, jota pakkomielteisesti vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi mennä myös miesten pilin mukaan.
Voi mennä toki,mutta naiset eivät suostu asumaan, eikä olemaan yhdessä pskassa asuvan pskalta haisevan miehen kanssa.
Miehet voi mennä keskenään toistensa pilin mukaan. En ymmärrä naisia haukkuvia miehiä, ei heidän ole pakko olla naisten kanssa. Voivat olla keskenään.
Naiset ei siis yksinkertaisesti pysty/kykene joustamaan omista vaatimuksistaan. Ja naiset vielä ihan oikeasti kehtaavat valehdella olevansa tasa-arvoa kannattavia...
-eri
Ei ole mitään syytä joustaa ja alkaa elämään sian tavoin. Varsinkin jos perheessä on lapsia. Sinä olet sen sortin mies, että oma napa on sulla aina lähinnä, joten yksinhän sinä jäät. Ja jos nyt olet kimpassa, sulta viedään lapset koska hygieniatasosi ei ole sellainen, että soveltuisit vuoroviikkohuoltajaksi. Paskassa rypeminen ei muuten ole kaikkien miestenkään mieluisin olotila.
Hygienia ei ole tasa-arvokysymys vaan lähinnä luokkakysymys. Narkit ja juopot nukkuu ilman lakanoita ja ne on saastaisia kuin peikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti: kahden ihmisen asuttama kämppä alkaa muistuttaa sikolättiä, jos sitä ei siivota kuin kerran kuukauteen.
Miksi pitää sotkea niin paljon? Osaako miehet siis elää paremmin kun miehet ei juurikaan sotke?
Kanahampurilaisten lämmittäminen mikrossa sotkee vähemmän kuin oikean ruuan teko, josta tulee myös tasojen pyyhkimistä ja tiskiä.
Minun mielestä miehen pitää ottaa ohjat ja miehen sana on laki. Miesten pitäisi asettaa meille naisille rajat.
Meille naisille koti ja siisteys on tärkeää joten me siivoamme.
N24
Koska tossun alla on mukavampaa kuin taivasalla
Kellä v***u sillä valta. Turha muiden ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä miehen pitää ottaa ohjat ja miehen sana on laki. Miesten pitäisi asettaa meille naisille rajat.
N24
Naista et ole nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi mennä myös miesten pilin mukaan.
Voi mennä toki,mutta naiset eivät suostu asumaan, eikä olemaan yhdessä pskassa asuvan pskalta haisevan miehen kanssa.
Miehet voi mennä keskenään toistensa pilin mukaan. En ymmärrä naisia haukkuvia miehiä, ei heidän ole pakko olla naisten kanssa. Voivat olla keskenään.
Naiset ei siis yksinkertaisesti pysty/kykene joustamaan omista vaatimuksistaan. Ja naiset vielä ihan oikeasti kehtaavat valehdella olevansa tasa-arvoa kannattavia...
-eri
Ei ole mitään syytä joustaa ja alkaa elämään sian tavoin. Varsinkin jos perheessä on lapsia. Sinä olet sen sortin mies, että oma napa on sulla aina lähinnä, joten
Siisteys ei ole mikään luokkakysymys, kuten ei ole myöskään alkoholismi tai huumeaddiktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Naista et ole nähnytkään.
Olen nainen, ja täysin samaa mieltä siitä, että miehen tulee olla perheenpää. Naisen päävastuuta on hoitaa koti ja lapset.
Minunkin exäni siivosi kerran kuukaudessa, mutta oletti, että yhteenmuuton jälkeen naisena siivoan kerran viikossa. Hänelle ei kelvannutkaan se, että yhteinen kämppä siivotaan kerran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vessanpönttö alkaa kolmen viikon jälkeen melko rähjäinen. Silloin on aika siivota se uudelleen. Mies voi yksin asuessaan siivota sen vaikka kerran vuodessa, mutta naiset eivät mitään rantuja viikkokaupalla katsele.
No ei ole rähjäinen. Ne mahdollset ulostejämäthän harjataan heti pois, kun ne on syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpönttö alkaa kolmen viikon jälkeen melko rähjäinen. Silloin on aika siivota se uudelleen. Mies voi yksin asuessaan siivota sen vaikka kerran vuodessa, mutta naiset eivät mitään rantuja viikkokaupalla katsele.
Minä en sotke. Vessanpöntön huuhtelen joka käytön jälkeen käsisuihkulla jos sinne jää likaa joten en ole koskaan pessyt vessanpönttöäni.
Pitäähän se istuinosakin pestä joskus.
Parisuhteessa kompromissikin tarkoittaa, että tehdään niin kuin nainen haluaa.
Jos on.
Hermoheikko nainen. Saa mikreeniä, jos vastustetaan. Valittaa koko ajan ja saa raivareita.
Ei ole pakko. Voi asua yksin.
Jos taas asuu yhdessä toisen kanssa niin sitä vaan pitää tehdä kompromisseja eli välillä siivotaan, tiskataan, viedään roskat yms. Siis jos haluaa sen ihmissuhteen. Mutta siis mikään pakko ei ole, voi asua yksin.
-eri