Miksi parisuhteissa mennää naisten pillin mukaan?
Mies kun on sinkkuna niin mies siivoaa kerran kuukaudessa, mies ei aina kokkaa ruokaa ja pyykkiäkin tulee pestyä harvemmin mutta kun mies menee naisen kanssa parisuhteeseen niin nainen vaatii että pitää siivota joka viikko ja joka päivä pitää kokata ruokaa. Sitten kun mies ihmettelee että miksi näin niin nainen suuttuu ja alkaa kiukuttelemaan.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yksikertaisesti kykene tasa-arvoon vaikkakin sitä miehiltä itse vaatii. Hyvin harva nainen edes puhuu meidän kodista kun kaikki naiset puhuu minun kodista jossa mieskin asuu
Outoa.
Ei meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vessanpönttö alkaa kolmen viikon jälkeen melko rähjäinen. Silloin on aika siivota se uudelleen. Mies voi yksin asuessaan siivota sen vaikka kerran vuodessa, mutta naiset eivät mitään rantuja viikkokaupalla katsele.
Minä en sotke. Vessanpöntön huuhtelen joka käytön jälkeen käsisuihkulla jos sinne jää likaa joten en ole koskaan pessyt vessanpönttöäni.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa joustaa ja antaa periksi, mies on se joka joutuu joustamaan ja alistumaan naisten tahtoon. Onko tämä henkistä väkivaltaa naisten puolelta? Minun mielestä on.
Kyllä tietenkin on henkistä väkivaltaa jos tilanne on tuollainen. Kyllä on sellaisia naisia olemassa. Kuten on vastaavia miehiäkin.
Mun ei enää tarvi laittaa edes astioita tiskikoneeseen, koska laitan ne väärin. Ei yksinkertaisesti kiinnosta mitenpäin ne sinne pitää laittaa. Ja puhtaita en jaksa eritellä, ne voi laittaa samaan kaappiin. Mies ei tätä kestä ja sanoi että voin jättää astiat tiskipöydälle. Toimi myös ex-miehen kanssa.
Meille hankittiin robotti-imuri kun alkoi olla roskia ja pölyä liikaa lattialla. Mies sitä käyttää ja minulle jäi lisää aikaa sarjoille. Ei naiset kannata rehkiä turhaan.
Mä kokkasin lähinnä kasvisruokia ja mies haluaa lihaa. Nyt mies kokkaa ja hyvää ruokaa kokkaakin!
Naiset selviää yleensä tosi hyvin yksinkin ja varsinkin yksin asuminen sujuu paremmin. Eli jos mies haluaa naisen, niin sitten on paras sopeutua siihen naisen siisteystasoon. Fiksu mies tietty jo ihan itse tajuaakin, että 2 ihmistä tuottaa kaksin verroin pölyä, joten pitää siivota suhteessa useammin.
Vierailija kirjoitti:
No siis, ei tulisi tuollaista tilannetta, koska tuossa tilanteessa en muuttaisi yhteen.
Haluan elää siistissä ja viihtyisässä kodissa, jossa on kaapissa aina puhdasta vaatetta.
Eli tuo olisi jo lähtötilanteena niin kynnyskysymys, ettei saman katon alle päädyttäisi.
Mikä siinä epäjärjestyksessä ja sotkussa ahdistaa? Onko siellä taustalla se kuuluisa ajatus mitä muut tästä ajattelee?
Kannattaa vähän miettiä ja sopia asioita jo ennen yhteenmuuttoa. Sekä miesten että naisten. Silleen säästyisi pahimmilta yhteentörmäyksistä esim siisteystasossa. Toki puheet ja käytäntö ei aina ihan täsmää, näitä miehiähän riittää jotka ensin muka suostuu kaikkeen, on samaa mieltä ja lupaa kuun taivaalta, ja käytännössä sitten ei kuitenkaan. Eivät kai osaa sanoa ei ajoissa?
Kyllä se on mies joka on johtaja, örh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yksikertaisesti kykene tasa-arvoon vaikkakin sitä miehiltä itse vaatii. Hyvin harva nainen edes puhuu meidän kodista kun kaikki naiset puhuu minun kodista jossa mieskin asuu
Outoa.
Ei meillä.
Yllättävää että nainen kuvittelee olevansa kaikki. Itse puhuin yleisellä tasolla en pelkästään teistä niin miksi otit tämän henkilökohtaisesti ja kuvittelit minun puhuvan vain teistä?
Miksi sen kodin pitää olla jatkuvasti siisti ja tiptop kunnossa? Miksi pitää aina syödä itse tehtyä ruokaa kun kaupasta saa myös hyviä valmisruokia ja aina voi syödä ravintolassa?
Naisten pitäisi löysätä sitä nutturaa tai jos nainen haluaa siivota usein niin sitten nainen siivoaa mutta ei nainen saa alkaa nalkuttamaan miehelle että pitää siivota.
T:mies
Täällä on 50-50 postauksia että mies on siistimpi kuin nainen. Kuka vielä uhoaa?
Joo tuon takia en enää tee sitä virhettä, että muutan naisen kanssa saman katon alle. Mulle tosiaan riittää siivous kerta kk ja ihan sama onko bokserit pyykkikorissa, sen päällä, tai sen vieressä. En halua kiinteitä ruokailuaikoja, vaan syön kun tulee nälkä. Juon kun on jano ja nukun kun nukuttaa. Otan viskin illalla sikarin kanssa jos tuntuu siltä. Pelaan kavereiden kanssa jos on sellainen hetki, että nyt voisi pelata. En halua silloin lähteä jääkävelylle pakkaseen vain, koska "se on niin virkistävää". Ruokaa käyn ostamassa lähikaupasta tarpeen mukaan. En halua miettiä nyt, että mitä syödään tiistaina.
Kun molemmilla on parisuhteessa omat asunnot, niin se on win-win. Naiselle ei tule jatkuvasti paha mieli ja itseä ei kanssa vituta jatkuva naukuminen jostain asiasta. Sitten kun nähdään, käydään illallisilla, katsellaan jotain leffaa, saunotaan, pannaan ja nukutaan aamulla pitkään. Sitten voidaan mennä omiin koteihin ja sovitaan taas milloin tavataan.
Ymmärrän saman katon alla asumisen jos on yhteisiä lapsia. Joo tällöin se varmasti on ideaali ratkaisu, vaikkakaan ei kitkaton. Mutta jos yhteisiä lapsia ei ole, niin ei ole yhtään mitään järkeä muuttaa samaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Meille hankittiin robotti-imuri kun alkoi olla roskia ja pölyä liikaa lattialla. Mies sitä käyttää ja minulle jäi lisää aikaa sarjoille. Ei naiset kannata rehkiä turhaan.
On minullakin roboimuri, mutta ei sillä niin tarkasti saa, että voisi tavalliset imuroinnit jättää. Lähinnä hyvä lisä tavallisten imurointien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen kodin pitää olla jatkuvasti siisti ja tiptop kunnossa? Miksi pitää aina syödä itse tehtyä ruokaa kun kaupasta saa myös hyviä valmisruokia ja aina voi syödä ravintolassa?
Naisten pitäisi löysätä sitä nutturaa tai jos nainen haluaa siivota usein niin sitten nainen siivoaa mutta ei nainen saa alkaa nalkuttamaan miehelle että pitää siivota.
En itse halua syödä eineksiä kuin harvakseltaan. Tulee myös halvemmaksi tehdä itse.
Ja en viihtyisi kodissani, jos siivoaisin kerran kuukaudessa.
Ja ei, en missään nimessä muuttaisi yhteen jos ajatukset olisi näin eroavat.
Jos mies pompottaa, laita hänet aisoihin. Miehen tontti on yhtälailla osallistua kotitöihin ja herrasmies huomioi ja tuo kimpun ruusuja joka viikko, puhuu ja pussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse halua syödä eineksiä kuin harvakseltaan. Tulee myös halvemmaksi tehdä itse.
Ja en viihtyisi kodissani, jos siivoaisin kerran kuukaudessa.
Ja ei, en missään nimessä muuttaisi yhteen jos ajatukset olisi näin eroavat.
Minä minä minä minä minä. Itsekkyys ja omahyväisyys on todella rumaa katseltavaa. Anna kun arvaa et ole löytänyt toimivaa parisuhdetta ja olet sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pompottaa, laita hänet aisoihin. Miehen tontti on yhtälailla osallistua kotitöihin ja herrasmies huomioi ja tuo kimpun ruusuja joka viikko, puhuu ja pussaa.
Ja naiset kehtaavat ihmetellä minkä takia miehet vihaa naisia ja minkä takia miehet käyttää naisia vain seksiin
Pölyn määrä ihmistä kohtaan on vakio. Kaksi ihmistä tuottaa pölyä kaksi kertaa yhteen ihmiseen verrattuna. Kumpikin voi pestä omat pyykkinsä ja laittaa ruokansa, niin niiden suhteen oma työmäärä ei lisäänny.