Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta

Vierailija
12.01.2025 |

Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.

Kommentit (1767)

Vierailija
1341/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso 170 kansanedustajan poissaolot valtuustoista - yksi kansanedustaja aina poissa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010862462.html

Kansanedustajien joukosta löytyi yksi, joka ei ole osallistunut tänä vuonna kertaakaan valtuustonsa kokoukseen. Kansanedustaja Tomi Immonen (ps) on ollut nolla kertaa paikalla Laukaan viidessä valtuuston kokouksessa.

Näin kansanedustajat selittävät poikkeuksellisia taksiajojaan

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010622448.html

Tomi Immonen (ps) kulki taksilla keskiviikkona 17. heinäkuuta kello 4.515.10 lähes 19 kilometrin matkan hintaan 52,60 euroa. Saman viikon sunnuntai-iltapäivänä Immonen kulki suunnilleen yhtä pitkän matkan 35 euron hintaan.

Immosen mukaan kyseisten matkojen osalta on käynnistetty "takaisinmaksun toimet", mutta Immonen ei halua selvittää, miksi näin on tehty.

- En tarkenna, Immonen ilmoitti ja laittoi luurin kiinni.

Vierailija
1342/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso 170 kansanedustajan poissaolot valtuustoista - yksi kansanedustaja aina poissa

Kansanedustajien joukosta löytyi yksi, joka ei ole osallistunut tänä vuonna kertaakaan valtuustonsa kokoukseen. Kansanedustaja Tomi Immonen (ps) on ollut nolla kertaa paikalla Laukaan viidessä valtuuston kokouksessa.

Tomi Immonen (ps) kulki taksilla keskiviikkona 17. heinäkuuta kello 4.515.10 lähes 19 kilometrin matkan hintaan 52,60 euroa. Saman viikon sunnuntai-iltapäivänä Immonen kulki suunnilleen yhtä pitkän matkan 35 euron hintaan.

Immosen mukaan kyseisten matkojen osalta on käynnistetty "takaisinmaksun toimet", mutta Immonen ei halua selvittää, miksi näin on tehty.<

Ylimielinen PS:läinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra on todennut itsestään, että hän ei ole lainkaan hankala ihminen. No, minä olen kyllä nähnyt hänen osaltaan aivan toisenlaista käytöstä lukemattomia kertoja.

Vierailija
1344/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin persunaamari-syytös oli niin huvittava. Täytyy sanoa, että minulla ei ollut ennen tätä a) mitään tietoa tästä kaverista tai hänen työstään, en ollut kertaakaan edes nähnyt kuvaa ja b) hänen puoluetaustastaan. 

Ja veikkaan, etten ole ainoa. Samaa arvaan myös lentohenkilökunnasta. 

Mutta arvatkaas, mistä tämä ns. poliitikko ikiajoiksi muistetaan. 

Luin ensin persenaamari. 🤯

Vierailija
1345/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra on todennut itsestään, että hän ei ole lainkaan hankala ihminen. No, minä olen kyllä nähnyt hänen osaltaan aivan toisenlaista käytöstä lukemattomia kertoja.

Sillä kun on niitä fiksaatioita.

Vierailija
1346/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immosen mukaan kyseisten matkojen osalta on käynnistetty "takaisinmaksun toimet", mutta Immonen ei halua selvittää, miksi näin on tehty.<

En kommentoi. En kerro. En lähetä videota puhallutuksesta. 

Vierailija
1347/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin persunaamari-syytös oli niin huvittava. Täytyy sanoa, että minulla ei ollut ennen tätä a) mitään tietoa tästä kaverista tai hänen työstään, en ollut kertaakaan edes nähnyt kuvaa ja b) hänen puoluetaustastaan. 

Ja veikkaan, etten ole ainoa. Samaa arvaan myös lentohenkilökunnasta. 

Mutta arvatkaas, mistä tämä ns. poliitikko ikiajoiksi muistetaan. 

Luin ensin persenaamari. 🤯

Sama asia. Molemmista päistä tulee sitä itseään. 

Vierailija
1348/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi Purran mies kirjoitti sen julkisen ajojahtikirjan vaimostaan? Riikka on itse antanut luvan sille, että häntä saa arvostella.

Vierailija
1349/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa oli myös, kun sanoi että nyt muistisairas ystävä joutuu matkustamaan yksin. Jos on matkustukseen vaikuttavia sairauksia,niin niistä pitää tehdä selvitys ja varmistaa ,että saa luvan matkustaa. 

Joka kivi koitetaan kääntää,ettei näyttäisi itse niiin idiootilta kun on. 

Ikävää,että ihminen jolta ihan alkeellisetkin käytöstavat puuttuu on tuollaisessa ammatissa.

Vierailija
1350/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vika ei ole Purrassa, että muut eivät tule hänen kanssaan toimeen. Vai miten Persut tämän nyt spinnaisi.

Vierailija
1351/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immonen voisi kirjoittaa itsestään kirjan, jonka nimeksi sopisi vaikkapa seuraava: Erään perussuomalaisten kansanedustajan tarina - Ehkä otin, ehkä en.

Vierailija
1352/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät vetele niitä kovimpia aineita,

Vierailija
1353/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on kuule rajoitteita!

Vierailija
1354/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia muistikatkosjuttuja tulossa....

Vierailija
1355/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka! Ho-hoi!

Vierailija
1356/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjesta!!!

Vierailija
1357/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vika ei ole Purrassa, että muut eivät tule hänen kanssaan toimeen. Vai miten Persut tämän nyt spinnaisi.

Näinhän se menisi. Uhreja ovat. Vika on AINA muissa.

Vierailija
1358/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immosen "anteeksipyyntö" viesti: "Ei tule toistumaan". Miten tuttua jokaiselle, jolla päihdeongelmainen läheinen. Vakiolause, joka unohtuu parissa päivässä. 

Vierailija
1359/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi Purran mies kirjoitti sen julkisen ajojahtikirjan vaimostaan? Riikka on itse antanut luvan sille, että häntä saa arvostella.

Eikait se vielä ole ilmestynyt.Riikka sitä lauteidenalla viimeistelee....ja punaviiniä kuluu.....

Vierailija
1360/1767 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikait se vielä ole ilmestynyt.Riikka sitä lauteidenalla viimeistelee....ja punaviiniä kuluu.....

Ja naamavärkki kiiltää entistäkin enemmän.