IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Katso 170 kansanedustajan poissaolot valtuustoista - yksi kansanedustaja aina poissa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010862462.html
Kansanedustajien joukosta löytyi yksi, joka ei ole osallistunut tänä vuonna kertaakaan valtuustonsa kokoukseen. Kansanedustaja Tomi Immonen (ps) on ollut nolla kertaa paikalla Laukaan viidessä valtuuston kokouksessa.
Näin kansanedustajat selittävät poikkeuksellisia taksiajojaan
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010622448.html
Tomi Immonen (ps) kulki taksilla keskiviikkona 17. heinäkuuta kello 4.515.10 lähes 19 kilometrin matkan hintaan 52,60 euroa. Saman viikon sunnuntai-iltapäivänä Immonen kulki suunnilleen yhtä pitkän matkan 35 euron hintaan.Immosen mukaan kyseisten matkojen osalta on käynnistetty "takaisinmaksun toimet", mutta Immonen ei halua selvittää, miksi näin on tehty.<
Ylimielinen PS:läinen.
Riikka Purra on todennut itsestään, että hän ei ole lainkaan hankala ihminen. No, minä olen kyllä nähnyt hänen osaltaan aivan toisenlaista käytöstä lukemattomia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin persunaamari-syytös oli niin huvittava. Täytyy sanoa, että minulla ei ollut ennen tätä a) mitään tietoa tästä kaverista tai hänen työstään, en ollut kertaakaan edes nähnyt kuvaa ja b) hänen puoluetaustastaan.
Ja veikkaan, etten ole ainoa. Samaa arvaan myös lentohenkilökunnasta.
Mutta arvatkaas, mistä tämä ns. poliitikko ikiajoiksi muistetaan.
Luin ensin persenaamari. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on todennut itsestään, että hän ei ole lainkaan hankala ihminen. No, minä olen kyllä nähnyt hänen osaltaan aivan toisenlaista käytöstä lukemattomia kertoja.
Sillä kun on niitä fiksaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Katso 170 kansanedustajan poissaolot valtuustoista - yksi kansanedustaja aina poissa
Kansanedustajien joukosta löytyi yksi, joka ei ole osallistunut tänä vuonna kertaakaan valtuustonsa kokoukseen. Kansanedustaja Tomi Immonen (ps) on ollut nolla kertaa paikalla Laukaan viidessä valtuuston kokouksessa.
Tomi Immonen (ps) kulki taksilla keskiviikkona 17. heinäkuuta kello 4.515.10 lähes 19 kilometrin matkan hintaan 52,60 euroa. Saman viikon sunnuntai-iltapäivänä Immonen kulki suunnilleen yhtä pitkän matkan 35 euron hintaan.Immosen mukaan kyseisten matkojen osalta on käynnistetty "takaisinmaksun toimet", mutta Immonen ei halua selvittää, miksi näin on tehty.<
En kommentoi. En kerro. En lähetä videota puhallutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin persunaamari-syytös oli niin huvittava. Täytyy sanoa, että minulla ei ollut ennen tätä a) mitään tietoa tästä kaverista tai hänen työstään, en ollut kertaakaan edes nähnyt kuvaa ja b) hänen puoluetaustastaan.
Ja veikkaan, etten ole ainoa. Samaa arvaan myös lentohenkilökunnasta.
Mutta arvatkaas, mistä tämä ns. poliitikko ikiajoiksi muistetaan.
Luin ensin persenaamari. 🤯
Sama asia. Molemmista päistä tulee sitä itseään.
Mutta miksi Purran mies kirjoitti sen julkisen ajojahtikirjan vaimostaan? Riikka on itse antanut luvan sille, että häntä saa arvostella.
Naurettavaa oli myös, kun sanoi että nyt muistisairas ystävä joutuu matkustamaan yksin. Jos on matkustukseen vaikuttavia sairauksia,niin niistä pitää tehdä selvitys ja varmistaa ,että saa luvan matkustaa.
Joka kivi koitetaan kääntää,ettei näyttäisi itse niiin idiootilta kun on.
Ikävää,että ihminen jolta ihan alkeellisetkin käytöstavat puuttuu on tuollaisessa ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Se vika ei ole Purrassa, että muut eivät tule hänen kanssaan toimeen. Vai miten Persut tämän nyt spinnaisi.
Immonen voisi kirjoittaa itsestään kirjan, jonka nimeksi sopisi vaikkapa seuraava: Erään perussuomalaisten kansanedustajan tarina - Ehkä otin, ehkä en.
Toivottavasti eivät vetele niitä kovimpia aineita,
Kaikilla meillä on kuule rajoitteita!
Onko uusia muistikatkosjuttuja tulossa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vika ei ole Purrassa, että muut eivät tule hänen kanssaan toimeen. Vai miten Persut tämän nyt spinnaisi.
Näinhän se menisi. Uhreja ovat. Vika on AINA muissa.
Immosen "anteeksipyyntö" viesti: "Ei tule toistumaan". Miten tuttua jokaiselle, jolla päihdeongelmainen läheinen. Vakiolause, joka unohtuu parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Purran mies kirjoitti sen julkisen ajojahtikirjan vaimostaan? Riikka on itse antanut luvan sille, että häntä saa arvostella.
Eikait se vielä ole ilmestynyt.Riikka sitä lauteidenalla viimeistelee....ja punaviiniä kuluu.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikait se vielä ole ilmestynyt.Riikka sitä lauteidenalla viimeistelee....ja punaviiniä kuluu.....
Ja naamavärkki kiiltää entistäkin enemmän.
Tomi Immonen (ps) kulki taksilla keskiviikkona 17. heinäkuuta kello 4.515.10 lähes 19 kilometrin matkan hintaan 52,60 euroa. Saman viikon sunnuntai-iltapäivänä Immonen kulki suunnilleen yhtä pitkän matkan 35 euron hintaan.
Immosen mukaan kyseisten matkojen osalta on käynnistetty "takaisinmaksun toimet", mutta Immonen ei halua selvittää, miksi näin on tehty.
- En tarkenna, Immonen ilmoitti ja laittoi luurin kiinni.