IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Kommentit (1767)
Vassareille pientä lohtua pimeään iltaan sinne vuokrayksiöihin 🤣🤣🤣
Mutta karavaani se kulkee vaan, vaikka kuinka räksytätte ! 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt sillä on uusi syyllinen tilanteeseen: lentoemäntä! 😂😂🤣
Varokaa lentoemäntiä, ne katsovat teitä! 😂
Ei katsomisessa mitään, mutta maksetun loman estäminen ja poliisien kutsuminen paikalle on aika ilkeää.
Halvemmaksi tulee, kuin poistaa öykkäri välilaskulla
Omaan napaan PS ei katso, vaan kaikkien muun vikahan se on. Video kertoo enemmän kuin "tuhat" sanaa...
Myötähäpeä iskee, vaikka ei pitäisikään. 😓
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni noilla promillelukemilla ja suuremmillakin on koneeseen noussut? Ohjeissa pitäisi tarkasti lukea, ettei koneeseen voi nousta enää kolmen kaljan jälkeen. Puhalluttaa pitää jokainen tästä edes ja alkoholia ei saa tarjota lentokentillä lentoa odottaville.
Varmasti monikin, jostain syystä he eivät ole alkaneet sekoilemaan ja vänkäämään henkilökunnan kanssa.
Toiseksi Immonen on ilmoittanut että lukema oli 0,69 mutta jätti kertomatta oliko kyseessä tarkkuus alkometri lukema.
Täällä taas moraaliposeeraajat pätemässä :) Voi kuinka olette pedantteja ja oikeamielisiä ihmisiä. Suorastaan virheettömiä ja hyviksiä. Hyvä Te!
Vassarit täällä taivastelee, köyhälistö ei tiedä matkustelusta mitään 🤣🤣😅🤣🤣😅
Kun lähtee muistisairaan kaveriksi matkalle, niin mikä onkaan ensimmäinen tehtävä? Vetää perseet olalle.
Niin sitä pitää.
Ja sitten tietysti valittaa, miten tämä muistisairas kaveri joutui nyt lähtemään matkalle ihan yksin, vaikka olisi ollut umpihumalainen seuralainen avustett... Eikun apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviääkö tämäntasoisesta ilmailurikoksesta sakoilla vai tuleekohan ehdonalaista.Onko edellisiä jo päällä.
Ai rikoksesta, jossa pari kaljaa nauttineena ei päästetä ostamalleen lennolle? Mielestäni Finnair on tässä tehnyt rikoksen.
Sinun mielipiteesi ei kiinnosta ketään ja Räyhä-Immonen voi aina mennä raastupaan tai vaikka hoviin saakka jos tuntuu että Finnair poisti hänet syyttä.
Yhtä vähän sinunkaan mielipiteesi kiinnostaa. Hän ei ollut kännissä.
Koneessa saa olla kännissä. Mutta ei saa olla häiriöksi. Siksi hänen matkansa keskeytettiin.
<
Voi kun tämä käytäntö saataisiin myös kouluihin ja tarhoihin niin ei henkilökunnan tarvitsisi pitää puremista kestäviä hihoja.
Vierailija kirjoitti:
Finnair joutuu pyytämään anteeksi ja hyvittämään tilanteen Immoselle.
Huutonaurua perssuolinkaisen voimafantasioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt sillä on uusi syyllinen tilanteeseen: lentoemäntä! 😂😂🤣
Varokaa lentoemäntiä, ne katsovat teitä! 😂
Ei katsomisessa mitään, mutta maksetun loman estäminen ja poliisien kutsuminen paikalle on aika ilkeää.
Halvemmaksi tulee, kuin poistaa öykkäri välilaskulla
Paras olis kun persun vois tuupata ulos kesken lennon. Armosta vois antaa laskuvarjon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se on mahdollista ettei Suomenkansaedustuslaitokseen löydy edes 190kpl täyspäistä täysjärkistä tolkun ihmista.Aivan käsittämätöntä.
Miten voi olla, ettei pari kaljaa nauttineena pääse lentokoneeseen? Käsittämätöntä. En ole ennen kuullut vastaavaa ja olen käynyt kymmenillä reissuilla ympäri maailmaa.
Sitten voit kuvitella, että siellä on tapahtunut jotain joka on ylittänyt rajan. Ja jos henkilö jää 40 minuutiksi poliisiheihin asti vänkäämään, niin ehkä se alku arvio oli oikea.
Ja persuja varmasti matkustaa paljon maailmalla. Se ei ole ollut syy evätä matkaa.
En tiedä oletko itse tehnyt kaukomatkoja koskaan, mutta mieti nyt, jos olisi varannut kuukaus
Itse lennän lähes 100 lentoa vuodessa työssä ja lomalla. Lennoista osa on kaukolentoja Aasiaan. En ylipäätään ymmärrä miksi lennolle pitää vetää tukka täyteen. Aikaerolentäminen on raskasta touhua ja viimeisin asia lennolla on alkoholi. Onnettomuuden sattuessa juoppoja täynnä oleva kone on loukku ulosyrittäville.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko pitäisi olla jo iltatoimissa aamulla aikaisin kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähtee muistisairaan kaveriksi matkalle, niin mikä onkaan ensimmäinen tehtävä? Vetää perseet olalle.
Niin sitä pitää.
Ja sitten tietysti valittaa, miten tämä muistisairas kaveri joutui nyt lähtemään matkalle ihan yksin, vaikka olisi ollut umpihumalainen seuralainen avustett... Eikun apuna.
No hei. Jos molemmilta lähtee muisti, niin onhan se tasapuolista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas moraaliposeeraajat pätemässä :) Voi kuinka olette pedantteja ja oikeamielisiä ihmisiä. Suorastaan virheettömiä ja hyviksiä. Hyvä Te!
No kiitos. Lennolta minua ei ole ainakaan poistettu kansanedustajana poliisien voimin. Eikä muualtakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se on mahdollista ettei Suomenkansaedustuslaitokseen löydy edes 190kpl täyspäistä täysjärkistä tolkun ihmista.Aivan käsittämätöntä.
Miten voi olla, ettei pari kaljaa nauttineena pääse lentokoneeseen? Käsittämätöntä. En ole ennen kuullut vastaavaa ja olen käynyt kymmenillä reissuilla ympäri maailmaa.
Sitten voit kuvitella, että siellä on tapahtunut jotain joka on ylittänyt rajan. Ja jos henkilö jää 40 minuutiksi poliisiheihin asti vänkäämään, niin ehkä se alku arvio oli oikea.
Ja persuja varmasti matkustaa paljon maailmalla. Se ei ole ollut syy evätä matkaa.
En tiedä oletko itse tehnyt kaukomatkoja koskaan, mutta mieti nyt, jos olisi varannut kuukaus
No olisin tehnyt mitä lentoemäntä sanoo. Sen verran olen matkustanut. Jos sanotaan, että.puhelin pois, niin laitan sen pois. Tai laitan turvavyön ja istun paikalle. Jos niin sanotaan. Ja olen matkustanut ilmaisten juomien lennolla yms.
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan se on kun vertaa persuleiden kansanedustajien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oletko itse tehnyt kaukomatkoja
Itse lennän lähes 100 lentoa vuodessa työssä ja lomalla. Lennoista osa on kaukolentoja Aasiaan. En ylipäätään ymmärrä miksi lennolle pitää vetää tukka täyteen. Aikaerolentäminen on raskasta touhua ja viimeisin asia lennolla on alkoholi. Onnettomuuden sattuessa juoppoja täynnä oleva kone on loukku ulosyrittäville.
En minäkään ymmärrä, miksi joisit työlennoillasi :) Lomalennoilla voi muutaman juoman ottaa, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja äänivyöry tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni noilla promillelukemilla ja suuremmillakin on koneeseen noussut? Ohjeissa pitäisi tarkasti lukea, ettei koneeseen voi nousta enää kolmen kaljan jälkeen. Puhalluttaa pitää jokainen tästä edes ja alkoholia ei saa tarjota lentokentillä lentoa odottaville.
Voit kysyä sitä sitä Immoselta. Hänhän itse keksi että hänet poistettiin siksi koska hänellä oli persunaamari ja 0,69 humalatila.
Mitä sä horiset? Jopa koneessa voi nauttia alkoholia. Mutta pitää käyttäytyä ja tehdä kuten sanotaan.