Nyt kannattaa alkaa säästämään joulua varten!
Muistutuksena heille kenelle joulu tulee yllätyksenä. Nyt kannattaa alkaa säästämään! Kerää esim pulloja, mikrosäästä, myy kaikki tarpeeton. Ainakin ruokarahat saat jouluksi säästöön.
Toki yllätyksiä voi tulla, sairastumisia tms mutta nyt kun alat varautumaan on tilanne kuitenkin edes vähän parempi jouluna.
Kommentit (14)
Tähän ketjuun voi myös muut laittaa vinkkejä säästämiseen!
En minä tarvii mitään jouluna- 50 euroa riittää 3 päivän jouluruokiin. Säästän ensi kesää varten 1500 euroa. Olen työtön ja asun yksin joten ei joulu ole tärkeä minulle.
No tämä olikin niille jotka joulua viettävät ja ei siihen ole silti rahaa. Tämä toki toimii myös kesähuveihin säästämiseen.
Olen säästänyt kohta 2 vuotta ., enkä uskalla kuluttaa ennenkun hallitus vaihtuu.
Hallitus uhkailee jälleen sosiaaliturvan lisäleikkauksilla, joten kannattaa säästää jokatapauksessa niin paljon kuin mahdollista muutenkin, ja jouluna ei kyllä kannata erityisemmin rahaa tuhlata, ensi vuonna voi olla säästöt tarpeellisia ihan jokaiselle, potkulaki ym. huononnukset.
Pahalta näyttää joulu tällä hetkellä. Lomautuksia on tulossa syksyllä ja siinäpä ne säästöt jo hupeneekin.
Yt neuvottelut alkaa, ei paljoa joulusäästöjä uskalla käyttää. Katsotaan sitä joulun viettoa sitten joku toinen vuosi.
Säästä naapuriasi, äläkä laita niitä jouluvaloja parvekkeelle vielä elokuussa.
säästäkää sitä ilmastointilaitetta varten (n 200e ) .
Eipä tarvi paljon säästää kun en vietä joulua
Vierailija kirjoitti:
- Vuokraa toinen omistusasuntosi
- Aina ei tarvitse lomailla Dubaissa
- Jotkut kuohuviinitkin on ihan kelvollisia
En jaksa säästää. Pyyhkäsen vizalla tai masterilla jouluostokset. Tv. TYÖmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Vuokraa toinen omistusasuntosi
- Aina ei tarvitse lomailla Dubaissa
- Jotkut kuohuviinitkin on ihan kelvollisia
Sammuta uima-altaasi ympärivuorokautinen lämmitys välillä.
Ai niin ja esim kyselyiden täyttäminen kannattaa. Saan joka vuosi useamman lahjakortin sitä kautta jotka annan joululahjaksi.