IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Tämäkin ketju kertoo miten olette yhtä tyhmiä kuin Immonen. Melkein 700 viestiä haukkumista.
Eikö mitään muuta uutisoitavaa taas löytyny?
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ovat syyllistyneet rajarikkommukseen nousemalla lentokoneeseen ja heidän pitää saada syyte.
Se oli Finnair kone..siis suomalainen ..ei se teidän Aeroflööt....
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyyden huiput täällä maalittaa!
Itse varmasti elätte koko elämänne ilman minkäänlaista "aixopieruilua"
Pyhyydessänne olette verrattavissa itse Jumalaan!
Tämä.
100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä lapsia ? Siinä meni reissu ja toivottavasti tajuaa kuinka tyhmästi teki. Jokainen joka hölmöilee lennoilla on idiootti.
Hänellä on kolme lasta. Uutisissa kerrottiin. Nauttinut alkoholia lentoasen baarissa, odotellessaan lähtöä.Siellähö joutuu odottelemaan joskus pitkäänkin.
onko kotiolot tarkastettu ettei örvellä lasten ollessa paikalla
Lapset asuu äidillään
X
Immonen
@Tomi_immonen - seuraa
Mielestäni en olisi kyennyt ohjaamaan lentokonetta, mutta olisin kyennyt istumaan penkilläni.
I
I
Elon Musk
@elonmusk - Seuraa
F u retard
Parin viikon kuluttua Immonen kyselee tuolta kaveriltaan:" Mitä touhusit pankokissa ja oliko hauskaa?" Johon matkakaverilta tulee lyhyt vastaus.. "En kyllä muista mitään...."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä lapsia ? Siinä meni reissu ja toivottavasti tajuaa kuinka tyhmästi teki. Jokainen joka hölmöilee lennoilla on idiootti.
Hänellä on kolme lasta. Uutisissa kerrottiin. Nauttinut alkoholia lentoasen baarissa, odotellessaan lähtöä.Siellähö joutuu odottelemaan joskus pitkäänkin.
Lapset asuu äidillään
Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset asuu äidillään
Onneksi. Tuollainen känniääliö ei kuulosta hyvältä isältä.
Bankog prot ituuteille konkka jää Immosmassit saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikein, että nämä oppivat oikeaa tapakäyttäytymistä. Lehtiartikkelin mukaan Immonen pyytää anteeksi käyttäytymistään myös Finnairin henkilökunnalta eli ymmärtää tehneensä väärin.
Katsos, katsos, varmaan median vääristelyä koko anteeksipyyntö, koska sehän on melkein sama asia kuin tunnustaisi syylisyytensä ja sellainen ei sovi perussuomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sai edes rahansa takaisin, kun ei päässytkään lennolle!
Ei saa mitään rahoja takaisin, jos itse hölmöilee itsensä ulos lennolta.
Miksei? Koituisko siitä rahojen palauttamisesta kohtuuttoman paljon ylimääräistä vaivaa lentoyhtiölle?
En edes yritä selittää, koska sinulta puuttuu ihan selkeästi kyky ymmärtää yksinkertaisia asioita.
No ihmetyttää vaan että miksi törttöilystä ei riitä rangaistukseksi se, että ei pääse sille lennolle? Miksi ne rahatkin pitää riistää? :D Yleensä kun ihminen antaa omaa rahaa itseltään pois, niin hän saa vastineeksi jo
Ei se vakuutuskaan korvaa jos itse törttöilee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mitään muuta uutisoitavaa taas löytyny?
Onko valeuutissivustoilla lomapäivä vai miksi olet mennyt lukemaan tavallista mediaa jossa uutisoidaan epämiellyttäviä totuuksia?
Immonen yritti vaihtaa turistiluokan bisnesluokkaan mutta lentohenkilökunta ei tykännyt asiasta
Pakkokeinot lentoliikenteessä:
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/506112/ONT_kosonen.pdf;js…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyyden huiput täällä maalittaa!
Itse varmasti elätte koko elämänne ilman minkäänlaista "aixopieruilua"
Pyhyydessänne olette verrattavissa itse Jumalaan!
Tämä.
100%
Me ei olla kansanedustajia, meidän työ ei vaadi esimerkillistä käytöstä.
Olen kyllä itsekin känissyt vastaan ulkomailla jossain paikallisessa spårassa, kun tuli lipuntarkastaja, ja olin jotenkin sössinyt sen lipun leimauksen. Ja kyllä, olin tuhannen päissäni. Noh, lopulta maksoin sen tarkastusmaksun ja näillä mentiin, typerä turisti aiheutti myötähäpeää jurripäissään ja no se on näitä..
Mutta aloinko minä keuhkoamaan että minä olen sentään kansanedustaja, vähintään asevoimien kenraali sekä yhteiskunnan kivijalka, että enhän minä nyt oletusarvoisesti voi ansaita tällaista tarkastusmaksua?
No, en.
Siispä tämä turisti jatkoi kännipäissään spårassa korvat punaisina matkaansa seuraavaan kippolaan siellä oli ihan mukavaa.
Onko Immone pitkäänkin harrastanut tätä s...e...x... turismia.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla ei ole ollut kentällä noihin aikoihin puhallutustehtävää, eli missä ja koska hän on puhaltamaan päässyt? Eihän niitä mittareita noin vain joka paikasta löydy. Vai onko hän keksinyt lukeman?
!!!
Jaha, vai ,69??? entäs huumeseulonta? Se vois selittää kapiaisen sgressiivisen käytöksen.