Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätityyli 2025

Vierailija
12.01.2025 |

Vinkkejä jos saisi tähän, näitä on ollut antoisaa lukea. Asialliset vinkit otetaan siis ilolla vastaan. :)

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko antaa ohjeet miten tädin tulis pukeutua, et se olis ok.

Vierailija
182/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni ekat riekerit ostettu. -ap

Itsellä leikattu jalat ja vaikea kulkea.Ostin Riekerin talvisaapikkaat, aivan ihanat!

Saapikkaat :D

Yleinen nimitys korkeavartisille kengille, jotka ovat kevyemmät kuin varsinaiset saappaat. Mikä tässä meni käsityskykysi yli?

Sopi vaan niin hyvin tähän ketjuun. Vain täti käyttää sanaa saapikkaat.

Huopikkaat on lämpimät villaiset saapikkaat. Huopikkaat ja potkuri kuuluu yhteen sitten, kun tädistä on tullut mummoikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina kiinnostanut (näin jo vanhempana tätinä :D), että mikä olisi sitten sopivaa pukeutumista? Tarkoitan siis ihan kaupungilla liikkuessa, en kaipaa enää mitään työmuotia tms. 

Kun näitä lukee, tulee tunne, ettei oikein mitään saisi laittaa päällensä. Kaikissa on huonoja puolia.

Up

Haluaisin vastauksia. :D

Täti-ikäisenä täti saa laittaa päällensä aivan mitä vain. Kuitenkin vain sellaista, josta itse tykkää. Jos ei tykkää jostain vaatteesta, niin se on ainoa huono puoli. 

Vierailija
184/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Adidaksen trikoot, huppari, paljasjalkatalvilenkkarit ja The North Facen talvianorakki. Uskon näyttäväni sellaiselta ikäluokan 35-45 tädiltä. 

Vierailija
185/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita talvella. Vahingossa liian lyhyeksi leikatut hiukset, ei kuitenkaan polkkaa tarvitse olla. Silmälasit, tummennuksella tai ilman. Villaa ja kauluria. Ulkona kunnalla päällä vaatetta. Reppu ok ja olkalaukku. Kangaskassia, värillä tai kuviolla. Voi näyttää nuutuneelta tai lisätä kosteusvoidetta sisällä. Värit oman valinnan mukaan.

Vierailija
186/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintage voittaja ja koko ajan vaan paranee ikääntyessään!

Vierailija
187/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tyyli sitten ois tyylikäs ja ei-tätimäinen 30-40-vuotiailla?

Paha sanoa, kun se tyylikkyyden ja tyylittömyyden raja siirtyy jatkuvasti. Sanoisin, että prsvacotrikoot 30 - 40 -vuotiailla ei oo vielä tätimäiset, mutta ne ei oo enää tyylikkäät. Muutaman vuoden päästä just ne prsvacotrikoot on jo tätimäiset, sillä niiden käyttäjiksi juuttuneet (sorry mahdollinen mielikuva) alkaa keski-ikäistyä. 

Vierailija
188/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Adidaksen trikoot, huppari, paljasjalkatalvilenkkarit ja The North Facen talvianorakki. Uskon näyttäväni sellaiselta ikäluokan 35-45 tädiltä. 

Paljasjalkakengillä ja lämpimällä, käytännöllisellä talvitakilla putoaa automaattisesti täti-kategoriaan. Tervetuloa! 

Vierailija
189/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Ei kunnalla, piti sanoa kunnolla vaatetta päällä.

Vierailija
190/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTI TYYLIÄ EI OLE YKSI, KAKSI EIKÄ EDES KOLME VAATEKAPPALETTA SELLAISENAAN. SIIHEN VAADITAAN MYÖS TÄTIULKONÄKÖ. MINÄ VOIN PUKEA MITÄ TAHANSA (EN PUE) PÄÄLLENI OLEMATTA TIPPAAKAAN TÄDIN NÄKÖINEN, KOSKA MINULLA ON PITKÄ TUKKA JA BABYFACE. TÄMÄ KOMMENTTI TULEE SAAMAAN LÄJÄPÄIN ALANUOLIA, KOSKA TÄNÄKÄÄN PÄIVÄNÄ VUONNA 2025 IHMISET EIVÄT YMMÄRRÄ, ETTÄ BABYFACEJA ON OLEMASSA. Minulle siitä on sanottu monesti ja näen itsekin tosiaan peiliin. Aivan sama mitä te sanotte.

Vierailija
191/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTITYYLIÄ*

Vierailija
192/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössäni on 0,00 % tätimäisyyttä, joten yksi vaatekappale ei asiaa muuta. En tosin pidä tätimäisistä vaatteista muutenkaan. Haluan pukeutua mukavasti, mutta inhoan kaikenlaisia valtavia printtejä, värikkyyttä ja sen sellaista. Voin ihan hyvin käyttää telttat-paitaa, mutta kun ei sekään ole mikään tätimäinen vaate sellaisenaan. Ylisuuri vaate on ylisuuri. Tätimäinen teltta on kaapu. Kaapuja en käytä.

Vierailija
193/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut tai muutoin kapenevat housut, korkea vyötärö, löysähkö yläosa tungettu housunkaulukseen tai löysähkö neule housujen päällä. Kengät tennarit tai pyöreäpäiset korkkarit, saappaat tai nilkkurit. Kiharrettu tukka, microblanding kulmakarvat. 

kiharrettu tukka? Meillä asuu 17-vuotias  ja SIELLÄ sitä kiharaa on, aivan joka ikisellä. Tennarit samoin. Juuri lainasi mun saappaita. Ei nyt ehkä ihan osu

Vierailija
194/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätityyli huippuun!!!

Vierailija
195/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni ekat riekerit ostettu. -ap

Itsellä leikattu jalat ja vaikea kulkea.Ostin Riekerin talvisaapikkaat, aivan ihanat!

Saapikkaat :D

Yleinen nimitys korkeavartisille kengille, jotka ovat kevyemmät kuin varsinaiset saappaat. Mikä tässä meni käsityskykysi yli?

Itse olen 48-vuotias enkä IKINÄ käytä sanaa saapikkaat, kuinka vanha sä olet??

Vierailija
196/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantyyppistä kuin Sanna Marinilla mutta köyhempi versio, värityskin vielä samantapainen.

Vierailija
197/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tyyliä kera 4 veljenlapsen. Hih.

Vierailija
198/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljasjalkakengillä ja lämpimällä, käytännöllisellä talvitakilla putoaa automaattisesti täti-kategoriaan. Tervetuloa! 

Kiitos, opin tosin ketjusta, että pääsin tätikategoriaan jo muutama talvi sitten Riekerin talvisaappailla :D

Vierailija
199/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tahtiin väpättävä kaksoisleuka ja roikkuvat korvakorut toimivat aina. Täti-muotia ever since 1981.

Vierailija
200/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät silmälasit, Marimekko-tuotteet, lyhyehköt hiukset, ylipaino

Niskakyttyrä aivan ehdoton. Sitä voi korostaa kivalla tatskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän