Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätityyli 2025

Vierailija
12.01.2025 |

Vinkkejä jos saisi tähän, näitä on ollut antoisaa lukea. Asialliset vinkit otetaan siis ilolla vastaan. :)

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät silmälasit, Marimekko-tuotteet, lyhyehköt hiukset, ylipaino

Miksi yläpeukut

Minä painan saman kuin 30 vuotiaana.

Kudokset ovat silti alkaneet mennä pilalle.

Hiukset pitkät

Leikkautin näön mehiläisessä 5000 eur

Pukeudun välillä seksikkäästi...milloin näytän irvokkaalta? Rinnoissa ei ole ryppyjä.

Exkaunotar56v

Vierailija
162/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yööööök yööökk

Vanhat vähänlihavat  naiset

Tenaa kuluu

Vagisan voide.

Yöööökkkk

Tulee nämä sinullekin vielä, jos nyt ei satu olemaan letaalia vaivaa. Tulevaisuuttasi odotellen.

Olen 56v nainen

Silti yöööööök

Oksennat itsellesi. Hulluilla halvat huvit ja idiooteilta ilmaiset, täytyy nyt jo sanoa.

Kukaan ei pidä vanhuksista

Paitsi omat lapset

Olen vela

Ei kukaan halua tutustua/rakastua 60 vuotiaaseen, paitsi rahan takia.

60 vuotias voi yksinäisyyttään säälipanna pimeässä toista vanhusta.yööööök

Exkaunotar56v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yööööök yööökk

Tenaa kuluu

Vagisan voide.

Yöööökkkk

Tulee nämä sinullekin vielä, jos nyt ei satu olemaan letaalia vaivaa. Tulevaisuuttasi odotellen.

Olen 56v nainen

Silti yöööööök

Miksi alapeukut???

Mitä hyvää ikääntyneen ruumiissa on????

Vierailija
164/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yööööök yööökk

Tenaa kuluu

Vagisan voide.

Yöööökkkk

Olisko joku jäätävä läski siis enemmän sun makuun?

Vähänlihava, jäätäväläski, täti, setä, samaa kaikki

Vierailija
165/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan palstatrollitkin osasivat sentään kirjoittaa. 

Vierailija
166/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni ekat riekerit ostettu. -ap

Onnittelut, laatumerkki 

Vierailija
167/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni ekat riekerit ostettu. -ap

Itsellä leikattu jalat ja vaikea kulkea.Ostin Riekerin talvisaapikkaat, aivan ihanat!

Saapikkaat :D

Yleinen nimitys korkeavartisille kengille, jotka ovat kevyemmät kuin varsinaiset saappaat. Mikä tässä meni käsityskykysi yli?

Sopi vaan niin hyvin tähän ketjuun. Vain täti käyttää sanaa saapikkaat.

Niin, kieli köyhtyy ja lukutaidottomuus lisääntyy. Viimeksi nuori kassahenkilö ei tiennyt, mikä on puntti tulitikkuja. 

Täti, joka harmi kyllä ei omista saapikkaita

Kieli todellakin köyhtyy: kalatiskillä ei tiedetty, paljonko on varttikilo!

Vierailija
168/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnat pelkäävät vanhempien naisten valtaa ja viisautta. Siksi ylikorostetaan vanhempien miesten seksikkyyttä ja viriliteettiä. Uskokoon ken tahtoo. Ehkä jotkut nuoremmat naiset lankeavat vipuun. 

Vierailija
169/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarasta avoimet mustat vinyylichapsit, hiustenpidennykset, tolppakorot ja rintavakoa reilusti paljastava musta vinyylibody.

Erika menee näköjään monella tunteisiin. Hyvä hänelle!

Itse en seuraa umk:ta enkä viisuja. 

N46

Vierailija
170/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toisaalta aivan ihanaa olla täti. On rakkaat lapset, lemmikit, elämä rakkautta täynnä. Nuorena oli vain laihuus, epävarmuus ja tyhjä jääkaappi. Vaatteilla ei onnea saavuteta.

Vierailija
171/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulepusero v-kaula-aukolla, näyttävät puuhelmet tai pieni huivi kaulassa. Suorat housut jostain "leidien" vaatepuljusta. Maltilliset avokkaat. Lyhyet (helppohoitoiset) hiukset.

Ylipainoinen valitsee tunikan. Alaosana caprit tai legginsit. Crocksit kesällä ja nastakengät talvella. "Untuvamakuupussi" takkina 😂

Vierailija
172/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun pohjalta tätityyli näyttää olevan aika monenlainen, jos oletetaan että arviot pitävät paikkansa. Omalta osaltani ei osunut kohdalle, aina jotain oli väärin.

Kukapa tekisi aloituksen nuorten aikuisten tai vaikka nelikymppisten tyylistä. No mutta  hyvänen aika, eihän sitä nyt itseä stereotypisoida, muille voi nauraa kyllä.

mä luulin että nelikymppiset lasketaan jo tädeiksi tällä palstalla. Tyyli ainakin osuu meikäläiseen :) (ei se marimekko-täti)

Vierailija
173/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinä oleminen on ihan parasta. Voi vihdoin käyttää omasta mielestä kivoja ja mukavia vaatteita miettimättä, mitä muut niistä ajattelevat. Täti myös tietää, mitä saapikkailla tarkoitetaan. Jos joku nuorisolainen ei tiedä, se on voi voi.

Vierailija
174/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätityyli on ihanan raikas ja aidosti feministinen tyyli. Ei miesten miellyttämistä, eikä toisten naisten kateutta varten puvustettu tyyli. Tätityyli kunniaan!

Vierailija
175/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me tädit laitetaan jalkaan maltillisella korolla olevat nahkanilkkurit ja pukeudumme villakangastakkiin tai turkkiin. Käsiimme sujautamme nahkahansikkaat. Kaulaan kiedomme vilkaisen tai silkkisen huivin.

Pillifarkut tarvitaan ehdottomasti.

Täähän on kuin mun tyyli, tosin käytän aina hametta pillifarkkujen sijaan. Ikää mulla on vasta 30. Oon vähän liian aikaisin tätiytynyt 😂

Vierailija
176/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yööööök yööökk

Tenaa kuluu

Vagisan voide.

Yöööökkkk

Olen 56v nainen

Silti yöööööök

Miksi alapeukut???

Sinulla on jäänyt kehitys kesken. Mielesi on jäänyt 15-vuotiaan tasolle. Tai sitten et ole 56-vuotias. Tätiruumiissa on se hyvä puoli että se on kestänyt hengissä monta vuosikymmentä, ja sillä voi tehdä vaikka mitä, kuten vaeltaa metsässä ja tanssia, esimerkiksi. Tätimielessä taas on se hyvä puoli, että näkee itsessään ja toisissa muutakin kuin ruumiin. Tämän ketjun aihe ei sitä paitsi ole ruumiit vaan hyvät vinkit tätityyliä tavoittelevalle.

Vierailija
177/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yööööök yööökk

Tenaa kuluu

Vagisan voide.

Yöööökkkk

Olen 56v nainen

Silti yöööööök

Miksi alapeukut???

Sinulla on jäänyt kehitys kesken. Mielesi on jäänyt 15-vuotiaan tasolle. Tai sitten et ole 56-vuotias. Tätiruumiissa on se hyvä puoli että se on kestänyt hengissä monta vuosikymmentä, ja sillä voi tehdä vaikka mitä, kuten vaeltaa metsässä ja tanssia, esimerkiksi. Tätimielessä taas on se hyvä puoli, että näke

Mä en kyllä ole jaksanut valtaa tai tanssia sen jälkeen kun esivaihdevuodet alkoi. Mahakumpukin ilmestyi tyhjästä. 

Vierailija
178/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit naisella

Ikänäkö tulee kaikille, ei siinä auta, että on nainen.

Vierailija
179/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkapääpituiset luonnolliset hiukset, luonnollinen meikki tai ei meikkiä. Farkut, neulepusero ja mustat paksupohjaiset nahkanilkkurit. Hupullinen reisipituinen tai pitkä talvitakki. Iso laukku olalla. Kauluri! Normaalipaino tai lievä ylipaino. Tylsä, väritön ja hillitty.

Tästä jo aika moni kohta osui. 

Vierailija
180/271 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat pillifarkut ja maiharit, musta pitkä makuupussitoppatakki, marimekon se yksi laukku jossa lukee hihnassa isolla MARIMEKKOMARIMEKKOMARIMEKKOMARIM... ja puolipitkä polkka. 

Sit vaan pipo syvälle ja rämpimään vasten räntätuulta toimiston kavereiden kanssa kasvislounaalle (tammikuu on) ja töistä warriorjumppaan (kesäkuntoon 2025) ja sieltä alkon kautta kotiin (kauhee duuniputki töissä, missä välissä sitä rentoutuu). 

Ei kasvislounasta tammikuuussa, vaan salaattilounas, kun muuten turvottaa niin!! Protskuna kananrintafilettä ja kvinoaa. Ennen warriorjumppaa omena ja pari cashew-pähkinää. Isossa kassissa on palkkari. Paljon vettä ja pari irtokarkkia (ei muuten, mutta ison kassin pohjalle oli unohtunut niitää puolen kilon pussi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme