Tätityyli 2025
Vinkkejä jos saisi tähän, näitä on ollut antoisaa lukea. Asialliset vinkit otetaan siis ilolla vastaan. :)
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yööööök yööökk
Vanhat vähänlihavat naiset
Tenaa kuluu
Vagisan voide.
Yöööökkkk
Tulee nämä sinullekin vielä, jos nyt ei satu olemaan letaalia vaivaa. Tulevaisuuttasi odotellen.
Olen 56v nainen
Silti yöööööök
Oksennat itsellesi. Hulluilla halvat huvit ja idiooteilta ilmaiset, täytyy nyt jo sanoa.
Kukaan ei pidä vanhuksista
Paitsi omat lapset
Olen vela
Ei kukaan halua tutustua/rakastua 60 vuotiaaseen, paitsi rahan takia.
60 vuotias voi yksinäisyyttään säälipanna pimeässä toista vanhusta.yööööök
Exkaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yööööök yööökk
Tenaa kuluu
Vagisan voide.
Yöööökkkk
Tulee nämä sinullekin vielä, jos nyt ei satu olemaan letaalia vaivaa. Tulevaisuuttasi odotellen.
Olen 56v nainen
Silti yöööööök
Miksi alapeukut???
Mitä hyvää ikääntyneen ruumiissa on????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yööööök yööökk
Tenaa kuluu
Vagisan voide.
Yöööökkkk
Olisko joku jäätävä läski siis enemmän sun makuun?
Vähänlihava, jäätäväläski, täti, setä, samaa kaikki
Ennen vanhaan palstatrollitkin osasivat sentään kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni ekat riekerit ostettu. -ap
Onnittelut, laatumerkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni ekat riekerit ostettu. -ap
Itsellä leikattu jalat ja vaikea kulkea.Ostin Riekerin talvisaapikkaat, aivan ihanat!
Saapikkaat :D
Yleinen nimitys korkeavartisille kengille, jotka ovat kevyemmät kuin varsinaiset saappaat. Mikä tässä meni käsityskykysi yli?
Sopi vaan niin hyvin tähän ketjuun. Vain täti käyttää sanaa saapikkaat.
Niin, kieli köyhtyy ja lukutaidottomuus lisääntyy. Viimeksi nuori kassahenkilö ei tiennyt, mikä on puntti tulitikkuja.
Täti, joka harmi kyllä ei omista saapikkaita
Kieli todellakin köyhtyy: kalatiskillä ei tiedetty, paljonko on varttikilo!
Yhteiskunnat pelkäävät vanhempien naisten valtaa ja viisautta. Siksi ylikorostetaan vanhempien miesten seksikkyyttä ja viriliteettiä. Uskokoon ken tahtoo. Ehkä jotkut nuoremmat naiset lankeavat vipuun.
Vierailija kirjoitti:
Haarasta avoimet mustat vinyylichapsit, hiustenpidennykset, tolppakorot ja rintavakoa reilusti paljastava musta vinyylibody.
Erika menee näköjään monella tunteisiin. Hyvä hänelle!
Itse en seuraa umk:ta enkä viisuja.
N46
On toisaalta aivan ihanaa olla täti. On rakkaat lapset, lemmikit, elämä rakkautta täynnä. Nuorena oli vain laihuus, epävarmuus ja tyhjä jääkaappi. Vaatteilla ei onnea saavuteta.
Neulepusero v-kaula-aukolla, näyttävät puuhelmet tai pieni huivi kaulassa. Suorat housut jostain "leidien" vaatepuljusta. Maltilliset avokkaat. Lyhyet (helppohoitoiset) hiukset.
Ylipainoinen valitsee tunikan. Alaosana caprit tai legginsit. Crocksit kesällä ja nastakengät talvella. "Untuvamakuupussi" takkina 😂
Vierailija kirjoitti:
Luetun pohjalta tätityyli näyttää olevan aika monenlainen, jos oletetaan että arviot pitävät paikkansa. Omalta osaltani ei osunut kohdalle, aina jotain oli väärin.
Kukapa tekisi aloituksen nuorten aikuisten tai vaikka nelikymppisten tyylistä. No mutta hyvänen aika, eihän sitä nyt itseä stereotypisoida, muille voi nauraa kyllä.
mä luulin että nelikymppiset lasketaan jo tädeiksi tällä palstalla. Tyyli ainakin osuu meikäläiseen :) (ei se marimekko-täti)
Tätinä oleminen on ihan parasta. Voi vihdoin käyttää omasta mielestä kivoja ja mukavia vaatteita miettimättä, mitä muut niistä ajattelevat. Täti myös tietää, mitä saapikkailla tarkoitetaan. Jos joku nuorisolainen ei tiedä, se on voi voi.
Tätityyli on ihanan raikas ja aidosti feministinen tyyli. Ei miesten miellyttämistä, eikä toisten naisten kateutta varten puvustettu tyyli. Tätityyli kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me tädit laitetaan jalkaan maltillisella korolla olevat nahkanilkkurit ja pukeudumme villakangastakkiin tai turkkiin. Käsiimme sujautamme nahkahansikkaat. Kaulaan kiedomme vilkaisen tai silkkisen huivin.
Pillifarkut tarvitaan ehdottomasti.
Täähän on kuin mun tyyli, tosin käytän aina hametta pillifarkkujen sijaan. Ikää mulla on vasta 30. Oon vähän liian aikaisin tätiytynyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yööööök yööökk
Tenaa kuluu
Vagisan voide.
Yöööökkkk
Olen 56v nainen
Silti yöööööök
Miksi alapeukut???
Sinulla on jäänyt kehitys kesken. Mielesi on jäänyt 15-vuotiaan tasolle. Tai sitten et ole 56-vuotias. Tätiruumiissa on se hyvä puoli että se on kestänyt hengissä monta vuosikymmentä, ja sillä voi tehdä vaikka mitä, kuten vaeltaa metsässä ja tanssia, esimerkiksi. Tätimielessä taas on se hyvä puoli, että näkee itsessään ja toisissa muutakin kuin ruumiin. Tämän ketjun aihe ei sitä paitsi ole ruumiit vaan hyvät vinkit tätityyliä tavoittelevalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yööööök yööökk
Tenaa kuluu
Vagisan voide.
Yöööökkkk
Olen 56v nainen
Silti yöööööök
Miksi alapeukut???
Sinulla on jäänyt kehitys kesken. Mielesi on jäänyt 15-vuotiaan tasolle. Tai sitten et ole 56-vuotias. Tätiruumiissa on se hyvä puoli että se on kestänyt hengissä monta vuosikymmentä, ja sillä voi tehdä vaikka mitä, kuten vaeltaa metsässä ja tanssia, esimerkiksi. Tätimielessä taas on se hyvä puoli, että näke
Mä en kyllä ole jaksanut valtaa tai tanssia sen jälkeen kun esivaihdevuodet alkoi. Mahakumpukin ilmestyi tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit naisella
Ikänäkö tulee kaikille, ei siinä auta, että on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olkapääpituiset luonnolliset hiukset, luonnollinen meikki tai ei meikkiä. Farkut, neulepusero ja mustat paksupohjaiset nahkanilkkurit. Hupullinen reisipituinen tai pitkä talvitakki. Iso laukku olalla. Kauluri! Normaalipaino tai lievä ylipaino. Tylsä, väritön ja hillitty.
Tästä jo aika moni kohta osui.
Vierailija kirjoitti:
Mustat pillifarkut ja maiharit, musta pitkä makuupussitoppatakki, marimekon se yksi laukku jossa lukee hihnassa isolla MARIMEKKOMARIMEKKOMARIMEKKOMARIM... ja puolipitkä polkka.
Sit vaan pipo syvälle ja rämpimään vasten räntätuulta toimiston kavereiden kanssa kasvislounaalle (tammikuu on) ja töistä warriorjumppaan (kesäkuntoon 2025) ja sieltä alkon kautta kotiin (kauhee duuniputki töissä, missä välissä sitä rentoutuu).
Ei kasvislounasta tammikuuussa, vaan salaattilounas, kun muuten turvottaa niin!! Protskuna kananrintafilettä ja kvinoaa. Ennen warriorjumppaa omena ja pari cashew-pähkinää. Isossa kassissa on palkkari. Paljon vettä ja pari irtokarkkia (ei muuten, mutta ison kassin pohjalle oli unohtunut niitää puolen kilon pussi).
Miksi yläpeukut
Minä painan saman kuin 30 vuotiaana.
Kudokset ovat silti alkaneet mennä pilalle.
Hiukset pitkät
Leikkautin näön mehiläisessä 5000 eur
Pukeudun välillä seksikkäästi...milloin näytän irvokkaalta? Rinnoissa ei ole ryppyjä.
Exkaunotar56v