Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi että olen seuraavilla treffeillä ilman meikkiä - olenko oikeassa kun en pitänyt?

Vierailija
11.01.2025 |

Kyseessä tokat treffit. Olemme jutelleet paljon viestein, sillä välimatkaa on about 40 minuuttia autolla. Tapasimme viikko sitten ja treffit menivät erittäin hyvin, juttua riitti ja aika meni siivillä, haluttiin tavata pian uudestaan. Nyt kun sovimme seuraavaa kertaa, mies sanoi: "Voisiko seuraavilla treffeillä olla niin että oot ilman meikkiä?"

Mun korvaan kuulosti siltä että hän haluaa arvostella olenko tarpeeksi mukiinmenevä (minkä sinänsä ymmärrän, eihän sitä sikaa osteta säkissä). Mutta tokat treffit on aika outo tilanne mulle olla suurennuslasin alla, ollaanhan siinä hiukan kohteliaan etäisiä vielä (ainakin meidän tapauksessa vaikka syvällisiä ollaankin puhuttu). Mulle ehostus kuuluu sellaisiin tilanteisiin. Meikkaaminen on myös sellainen rauhoittumisrutiini ennen sosiaalisia tilanteita, koska joskus se stressaa vähän. Se on myös osa mun habitusta silloin kun huvittaa, eli sama kuin valitsee sellaiset vaatteet tai kengät jotka on mukavat ja näyttää itseltä. Tavallisesti hiihtelen ilman meikkiä 70% ajasta jonka vietän ihmisten ilmoilla, joten sanoin deittimiehelle että kyllä hän ehtii mua nähdä meikittä. Sanoin myös että koen outona sen että määritellään miltä haluan näyttää.

Sitä en sanonut että meidän ekoilla treffeillä mulla oli vain ripsiväriä ja kulmakynää, plus ihan vähän rajausta silmäkulmassa. Olen myös lähettänyt hänelle kuvan silleen että olin kokonaan ilman meikkiä. Ja ei, siinä ei ollut filttereitä tms. Meikittömyys itse ei ole ongelma vaan se että koetetaan sanoa miten laittaudun, PLUS se että treffeistä tulee tosi kiusalliset jos koen olevani arvosteltavana: "Katotaas miltä näyttää ilman meikkiä, toiv. ei kaamea..."

Mitä mieltä? Olinko väärässä kun sanoin suoraan että ehdotus on tahditon?

Kommentit (301)

Vierailija
1/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan sanonut että juu juu ja meikannut silti.

Vierailija
2/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin mänttihän se tyyppi on. Luiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan pitää riittää. Outo jos vaatii muuten. Mitä se sillä tiedolla tekee, voiko sinua esitellä julkisesti ilman meikkiä, jos et aio liikkua ilman? 

Vierailija
4/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää kontrolloida. Estoon ja luiskaan. 

Vierailija
5/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minä olisin tehnyt, ellen olisi provosoitunut ja esittänyt miehelle jotain vaateita pukeutumisen suhteen.

Vierailija
6/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Ei noilla tyypeillä ole mitään oikeutta vaatia: MITÄÄN.

Mutta sä voisit tuossa kohtaa sanoa, ettet ikinä suostu seksiin ympärileikkaamattoman kanssa hygieniasyistä.

Tai itseasiassa siinä kohtaa kun mies on umpirakastunut ja kiimoissaan. 

Vierailija
7/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan sitten seuraavaksi jankutus, että oletko ihan varma että sulla ei ole meikkiä. :D

Vierailija
8/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä menus enää toisille treffeille tuollaisen urpon kanssa. En halua suhdetta tuollaisen miehen kanssa ja tuhlaisin vain aikaa.

Red flag. Mies on pinnallinen ja haluaa kontrolloida ulkonäköäsi, tai sitten tykkää meikittömistä naisista. Luultavasti halusi tarkistaa ulkonäkösi meikittä. Yök! Naisen pitäisi itse päättää ulkonäöstä ja on todella moukkamaista pyytää tuollaista toisilla treffeillä.

Vierailija
9/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok paitsi idi oot teja ei myötäillä.

Vierailija
10/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehet kehuvat, että onpa kiva kun on luonnollisen kaunis nainen joka ei käytä meikkiä, kun mulla on kaikki mahdolliset tökötit naamassa.

Vierailija
11/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen tuota niin että sulla on vaan ollu hirveet sotamaalaukset (=liikaa pakkelia). Liika pakkelikerros ei kaunista ketään. Mies taitaa tykätä luonnollisemmista naisista.

Vierailija
12/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu miten te miehet saatte keskenään sovittua asiasta.

Vierailija
13/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kontrolloida. Estoon ja luiskaan. 

Niin tai sitten ei vaan tee mitä mies pyytää ja menee silti toisille treffeille? Saahan sitä nyt kukin ihan itse päättää käyttäytymisestään. Tosin tuolle miehelle olisi varmaan turnoff, jos nainen ei suostuisi hänen pyyntöihinsä. Ap lienee erittäin kiinnostunut miehestä kun suostui tuohon, tai sitten hänellä olisi jonkin itsevarmuuskurssin paikka.

Vierailija
14/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan sitten seuraavaksi jankutus, että oletko ihan varma että sulla ei ole meikkiä. :D

Ja sitten alkais tivata, onko tehty plastiikkakirurgiaa.

Nää tyypit on pimeitä. Harhaluuloisuushäiriöisiä sovinisteja.

Vierailija
15/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen pyys tokalla tapaamiskerralla että nähdään toisemme alasti. Olin hänen luonaan yötä välimatkan takia. Ei siis ehdotus seksiin sillä mulla oli menkat, mutta halus arvioida mitä saa. Ukko meni kumminkin luiskaan kun oli muutenkin kontrolloiva ja paljastui että sillä oli ollut joku satatuhat muijaa.

Vierailija
16/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Hyvin outoa. Juoksisin - ja kovaa!

Vierailija
17/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta tasoa, miksi tyydyt tuollaisiin roskamiehiin. Kertoo paljon tuon miehen älystä, kukaan normaalilla järjellä varustettu mies ei puhuisi tuollaisia.

Vierailija
18/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi enää. Haluaa kontrolloida sua. Tosi tahditon tyyppi ja röyhkeä. 

Vierailija
19/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan jos haluan ja en meikkaa jos en halua. Ihan vain minun itse päätettävissä. Kuten sekin kuinka pukeudun ja millaiset hiukset. Aikuisena naisena osaan päättää itse.

Vierailija
20/301 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyään ollaan noin jumalattoman herkkähipiäisiä ja itseensä kaikesta ottavia. Se oli kysymys, ei vaatimista eikä kontrollointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi